Het is nu al een paar uur droog met een zonnetje, maar gisteravond en vannacht ook weer genoeg gehad. Maar van de week wordt het beter, zondag zelfs 20 graden..??
hier ook ! maar ja woon dan ook dicht bij utrecht..ben wel blij dat de regen en wind nu weg zijn ..vanacht bleek ons dak niet dicht te zijn en liep de regen overal langs in de slaapkamer..dat is weer wat minder....
Vanaf uurtje of 13 werd het bij ons droog. Ben er helemaal klaar mee eerst. Vanacht dikke lekkerij gehad in mijn slaapkamer. Direct om 8 uur de woningstichting gebeld. Ze kwamen pas om 13 uur. Tot die tijd heeft het gewoon gelekt....... En nu maar hopen dat het laminaat niet bol gaat staan.
Vanmiddag scheen even een uurtje het zonnetje, toen ik aan het wachten was op de bus.. Dat was wel even genieten, maar toen ik uit de bus stapte om vervolgens naar huis te fietsen ging het natuurlijk weer plenzen !
AAAAAAA....wat een verademing! Zonnetje schijnt, de lucht is blauw teletu.......o nee das weer een ander verhaal! Even allemaal genieten van deze mooie dagen he!!!
tootje71
Geplaatst: 31-08-10 08:44
Hier ook prachtig weer ! wel koud was vanmorgen 8 graden..brrr... hopelijk droogt het land een beetje dan kunnen de paarden vanmiddag nog lekker even de weide in ! (prov.utr)