En ado al 1-0 voor Hihi al die feyenoorders nu haha geweldig dit verliezen ze in de laatste minuut van excelsior
Welke zender dan, ik heb in de gids gekeken en het komt toch niet op EL want dat is voor de Eredivisie ?
Nederland 3 gok ik? Zal wel nog niet bekend zijn geweest op 't moment van drukken.Ik ben klaar voor de wedstrijd, maar heb alleen zwarte schermen.. leuk.
Ik wel Volg Thiemo de Bakker bijna altijd Kan alleen nog niet vinden wanneer die moet spelen in Cincinatti..
Ik weet niet, de sport vind ik niet leuk om te zien.. Saai zelfs Maar ik heb het 1 keer zelf gedaan, dat was dan wel weer leuk..
danielle_x schreef:Ik wil dat het 7 uur is Hoezo wat komt er dan?? Oeh feyenoord - excelsior samenvatting is op tv even kijkenmooi doelpuntje zeg
LYSANNO schreef:danielle_x schreef:Ik wil dat het 7 uur is Hoezo wat komt er dan?? Oeh feyenoord - excelsior samenvatting is op tv even kijkenmooi doelpuntje zeg Haha gewoon studio sport met de samenvattingen
Oh hahaja fc utrecht ben ik stiekem ook wel fan van, maar Mertens blijft niet lang meer denk ik.. En ook snap ik niet waarom hij niet in het Belgische team zit?? (of zit hij daar wel in?)