irissahorse schreef:Het is hier bewolkt, volgens BR gaat die wolk recht over ons heen, ik hoop het iig
ohw jee dus ook over zwolle

EDIT: ja wordt ietsje bewolkt hier nu, maar de zon schijnt nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
irissahorse schreef:Het is hier bewolkt, volgens BR gaat die wolk recht over ons heen, ik hoop het iig
Dhani schreef:irissahorse schreef:Het is hier bewolkt, volgens BR gaat die wolk recht over ons heen, ik hoop het iig
ohw jee dus ook over zwollegaat gelijk kijken if het ook bewolkt word
EDIT: ja wordt ietsje bewolkt hier nu, maar de zon schijnt nog
dakota schreef:Las veel over heftig onweer, nou in zoetermeer viel het wel mee. Regen, flitsen en wat geroffel, geen harde knallen. Zag dat er ook een pony en schapen door het noodweer zijn omgekomen: http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =154093177
Sorry, maar ik snap echt niet dat er mensen zijn die met onweer hun paard buiten laten staan :roll: . Die van mij gaat standaard naar binnen als er onweer aankomt op de radar (of als het voor de nacht voorspeld is). Mocht het ineens losbarsten dan ga ik hem gelijk halen en dan wacht ik met paard en al in het schapenstalletje dat aan het begin van het land staat.
Verder vind ik dat inslaan toch wel beetje eng.... ik slaap onder het dak en al mn spullen staan daar. (misschien moet ik toch maar een evacuatieplan opstellen zodat ik de meest belangrijke spullen zo snel mogelijk mee kan nemen). Misschien is een bliksemafleider ook nog een idee.....
irissahorse schreef:Volgens BR gaat het er net langs heen, maar volgens mij breidt het zich uit, en pakken jullie net wat regen en onweer mee
Madeliefjes schreef:Oke zit je lekker op het water in het zonnetje zie je de lucht betrekken en dannnnnnnnnnnn....... Met zijn allen en dat zijn heel wat bootjes zo snel als je kan van het water af omdat ze een weerswaarschuwing hebben gegeven voor de loosdrechtse en ankeveense plassen (kortenhoefse plassen dus ook). Blijft bizar om zoveel mensen hals over kop te zien vertrekken. Maar goed net een flinke bui gehad en ook al geeft buienrader het niet aan volgens mij komt er nog meer want het rommelt alweer in de verte.
dakota schreef:Las veel over heftig onweer, nou in zoetermeer viel het wel mee. Regen, flitsen en wat geroffel, geen harde knallen. Zag dat er ook een pony en schapen door het noodweer zijn omgekomen: http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =154093177
Sorry, maar ik snap echt niet dat er mensen zijn die met onweer hun paard buiten laten staan. Die van mij gaat standaard naar binnen als er onweer aankomt op de radar (of als het voor de nacht voorspeld is). Mocht het ineens losbarsten dan ga ik hem gelijk halen en dan wacht ik met paard en al in het schapenstalletje dat aan het begin van het land staat.
Verder vind ik dat inslaan toch wel beetje eng.... ik slaap onder het dak en al mn spullen staan daar. (misschien moet ik toch maar een evacuatieplan opstellen zodat ik de meest belangrijke spullen zo snel mogelijk mee kan nemen). Misschien is een bliksemafleider ook nog een idee.....
dakota schreef:Sorry, maar ik snap echt niet dat er mensen zijn die met onweer hun paard buiten laten staan. Die van mij gaat standaard naar binnen als er onweer aankomt op de radar (of als het voor de nacht voorspeld is). Mocht het ineens losbarsten dan ga ik hem gelijk halen en dan wacht ik met paard en al in het schapenstalletje dat aan het begin van het land staat.
Liek_ schreef:Zooooo ging hier (Zeist) even heel goed losHeftige onweer, stortregen en hagelstenen van een cm doorsnee