Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suuzepuus schreef:een nieuwe krijgen is blijkbaar teveel gevraagd :Sik had eens een hele lange vieze haar in mn patatje satesaus.
ik terug naar de balie, haalt die meid de haar eruit en geeft m terug!! bah bah bah laatste keer dat ik daar wat gegeten heb dus. eruit halen had ik zelf ook wel gekund.... pfff
suuzepuus schreef:horselover7 schreef:geen rare opmerking van de klant (ik dus) maar van de winkelmedewerker.
ik was in de cafetaria, patatje was klaar en die vrouw zet het op dat glazen ding zegmaar, maar hij gleed eraf omdat die dingen rond zijn.
ik had dat ding nieteens aangeraakt of iets maar kon wel fluiten naar mijn patat.
jij kreeg geen nieuwe???
dat zou de laatste keer zijn dat ik daar geweest ben. pfff lekkere service!!
zelfs al zou jij je patatje per ongeluk laten vallen voor je ervan gegeten hebt dan is het erg netjes als ze je een nieuwe geven!!
horselover7 schreef:geen rare opmerking van de klant (ik dus) maar van de winkelmedewerker.
ik was in de cafetaria, patatje was klaar en die vrouw zet het op dat glazen ding zegmaar, maar hij gleed eraf omdat die dingen rond zijn.
ik had dat ding nieteens aangeraakt of iets maar kon wel fluiten naar mijn patat.
horselover7 schreef:geen rare opmerking van de klant (ik dus) maar van de winkelmedewerker.
Saartje08 schreef:Had laatst een jongen en een meisjes in de winkel.
Ze kwamen condooms halen, maar dat durfde ze niet.
Uiteindelijk toch maar gehaald.
Meisje gaat de condooms afrekenen en pakt er ook nog een 4-pack redbull bij. Zegt haar vriend: Zo, jij zult vanavond wel veel energie hebben!
Vjestagirl schreef:Ja geweldig, mensen die voor het loketje met hun kleine kinderen gaan discussieren wat voor ijsje die wel en niet mogen hebben.
Zelfde is met mensen die op het terras gaan zitten als het druk is. Ik wenk altijd dat ik er zo aankom. Dan kom ik een paar minuutjes later terug, sta ik aan hun tafel en gaan ze dan uitgebreid bedenken wat ze willen drinken, veranderen dat allemaal ook nog 3 keer. Vervolgens krijg je een discussie over of er wel of geen bittergarnituur genomen gaat worden, dan willen ze bittergarnituur, tot er eentje ziet dat er ook appeltaart is, en dan willen ze ineens allemaal appeltaart. En dan kom je terug aan de tafel met de drankjes en de appeltaart en dan reageert er niemand als ik vrolijk zeg 'dat is dan €xxxx alstublieft'. Dan besluit er eentje dat ze wel wil betalen. Dan bedenkt een ander dat hij/zij niet getrakteerd wil worden en gaat ook opzoek naar zijn/haar portomonee. Vervolgens gaan ze allemaal graven en krijg je 'ik heb een tientje, heeft er iemand 2 vijfjes?'... *Zucht*
wimmus schreef:Zelfs als een klant het zelf vallen laat, krijg je toch gratis een nieuw patatje in een snackbar?
Ik zou het persoonlijk heel, heel raar vinden om daar vervolgens nog eens geld voor te vragen.
Dreamy schreef:Wij hadden vandaag toch iets
Mijn collega's stonden op het punt weg te gaan, maar we stonden nog even werkoverleg te hebben bij de afdeling zodat we ondertussen eventuele klanten zouden kunnen helpen. We hadden nog ongesneden brood in de kratten naast ons staan, maar de broodafdeling lag verder netjes vol. Opeens zit zo'n klant die kratten op te tillen en brood te zoeken, waarop mijn collega vriendelijk vraagt waar meneer naar opzoek is.
"Brood" was het antwoord. "Welk brood zoekt U meneer?", vroeg mijn collega vriendelijk. "Bruin, ongesneden". Dus collega haalt een bruin brood eruit.. zegt die meneer opeens "Ja, als jij eraan hebt zitten frunniken dan hoef ik het natuurlijk niet!"..
Dus die collega heel verbaasd van "Uh meneer, ik werk hier gewoon hoor?". Zegt die meneer; "Ja, maar je zou maar eerst aan je neus zitten en dan hop aan dat brood. Nee dat hoef ik niet!". Dus die collega heeeelemaal verbijsterd van "Meneer, dit gaat helemaal nergens over." En die meneer helemaal pissig van "Dit slaat wel ergens op blablabla".. echt heeel asociaal! En ondertussen was onze leidinggevende erbij komen staan tijdens dat hele gebeuren.. en die zei helemaal NIKS! Die stond erbij en keek erna.
Dus uiteindelijk had die man zelf brood vast en ik zei dat er wel nog een zak met sticker omheen zou moeten voor de kassa. Aangezien mijn collega er niet aan mocht zitten vroeg ik of hij dan ook zelf het brood in de zakken wilde doen en reikte deze aan, maarnee ik kreeg de broden WEL in mijn handen gedrukt en mocht het wel gewoon doen!
Sloeg echt tien keer nergens op. Collega zat helemaal niks raars te doen met haar handen en we moeten allemaal die broden vastpakken om te snijden
Mirjamsel schreef:Oh echt, sommige mensen hè...
Ook vandaag weer, blijkbaar heb ik een dikke kont. JA, dat weet ik en JA, ik ben er trots op
Ik ging hoofdgerechten aan tafel brengen toen net wat mensen buiten gingen roken. Een meneer zei: "Ja, nu ben je te laat, iedereen gaat net weg!" Ik zei: "Oh, dan eet ik het toch zelf op!" (gewoon voor de grap). Zegt die meneer: "Nou, dat kan je er écht niet bij hebben hoor!"
Later hoorde ik nog van een andere meneer dat ik misschien maar af moest vallen, omdat ik niet tussen de stoelen door kon (het restaurant is redelijk klein en krap