Hier dooit het op dit moment.. Vind het opzich niet zo heel erg! Paarden kunnen niet naar buiten omdat ze op ijzers staan. Inmiddels beginnen ze een beetje onrustig te worden. Goede nieuws is dat mijn nieuwe Fryso zadel binnen is ( kan hem alleen helaas nog niet gebruiken met dit weer)
Nu wordt het vieze prut en ik wilde morgen nog wel even gaan sleeen, ik hoop niet dat alle sneeuw dan al weggaat want het gaat wel loeihard zo...jammer
annastasia
Geplaatst: 22-12-09 18:32
net even op m'n werk geweest om kerstinkopen te doen. Staan ze met zo'n 10 man op het dak om deze sneeuwvrij te maken. Haast onbegonnen werk met zo'n groot pand (makro). Hadden ze linten opgehangen zodat mensen niet langs de gevel konden lopen. Kruipen er mensen onderdoor. Vervolgens schuift iemand een flinke lading van het dak, en dan worden mensen nog kwaad ook
Het regende hier net ook. Als het dan maar niet gaat vriezen want dan zijn we de sjaak!
Het is aan het dooien. Temp is nu 2 graden hier zag ik. Nu is de sneeuw net snot!
Melia
Geplaatst: 22-12-09 18:58
pinuts schreef:
weet iemand hoe het zit met de treinen morgen?
Ik ben vandaag ook met de trein geweest, ze reden wel maar wel beperkt. Morgen bleef het droog zeiden ze dacht ik... nouja dat weet je toch nooit maargoed... het dooit nu ook al weer aardig dus gewoon even afwachten morgen! Het is hier nu ook 2 graden.
Toogfilosoof
Geplaatst: 22-12-09 19:09
dooi dooi dooi
SSDesign
Geplaatst: 22-12-09 19:10
Nell_ schreef:
Het is aan het dooien. Temp is nu 2 graden hier zag ik. Nu is de sneeuw net snot!
Haha wat een omschrijving Maar het klopt helemaal. Alles word nu zo'n troep!