Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pniekepnak schreef:Vorige keer moest ik met navigatie rijden, en dat gaat niet zo best bij mij, schiet er compleet van in de stress iedere keer, en dan gaat de rest ook fout allemaal.Dus we hebben besloten dat ik NIET met navigatie ga rijden op m'n examen, want dat mag je dus weigeren, en da's al een hele opluchting voor mij..!
kikkygirl13 schreef:@Dirkje: Ik zou juist wel graag willen dat ie er is hahaha
@Pivanti: Inderdaad dat is zeker erg fijn!
Dirkje25 schreef:Miriam91 schreef:Ik denk dat ik toch liever navigatie heb hoor. Met die examenstress zou ik die clusteropdracht zo vergeten..
Dat is toch nauwelijks van belang, het gaat erom dat je je netjes blijft rijden en niet ineens rare dingen gaat doen als je de weg kwijt bent.
Joosiien schreef:Hmm, ik las dat het in 2010 omhoog ging. Maar aangezien ik mij deze week heb opgegeven val ik daar denk ik nog niet onder.
Anders hoeft die TTT van mij niet!
Dirkje25 schreef:Kun je net zo goed meteen examen doen en het zelf als proefexamen zien. Als je dan goed rijdt ben je meteen klaar ook. Ik denk dat ik gewoon een collega instructeur ga vragen of die voor examintor wil spelen en net wil doen alsof het een examen is. Kijken hoe dat werkt. Scheelt meteen een hoop geld. Tja en die byzondere verrichtingen als je die 1 keer goed kunt dan moet dat ook de 2e keer maar goed lukken. Je hebt het immers tijdens de lessen ook al vaak gedaan.
Pivanti schreef:Ja dat merk je denk ik inderdaad vanzelf wat je het fijnste vind. Maar is wel fijn dat die mogelijkheid er is om zonder tomtom te rijden, voor 't gevak het je helemaal niet ligt. En als t clusteren je niet ligt, kies je mooi wel voor die tomtom