jongeman met vriendin
hij: Kan ik met creditcard betalen?
ik: Ja dat kan, moet wel even uw kaart hebben om de handtekening te controleren.
Hij: Wil je ook nog mijn telefoonnummer hebben?
Ik:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Sani schreef:ik had gister een klant die maakte stennis om 1 eurocent.
Die ken ik ook. In Belgie betalen ze namelijk nog met eurocenten. Dus maken ze stennis om die cent die ze nog moeten en zullen krijgen als ze iets van 2.99 afrekenen met 3 euro
Sani schreef:Ik had vandaag een klant die een showmodel had gekocht gister bij ons.
Zonder verpakking, maar wel met gebruiksaanwijzingen, dit was bij zowel klant als ons bekend ( stond op de factuur ).
Komt de klant vandaag terug. Ze had ergens een rubbertje gevonden, waarvan zij dacht dat die er wel op hoorde en dus besloten hem er gewoon op te plaatsen en te gebruiken.
Was dus het rubbertje gaan schroeien en branden, met als gevolg ding stuk.
Maar geen enkel moment heeft die klant bedacht de gebruiksaanwijzing er bij te pakken en even te kijken of er wel een rubbertje bij hoorde.
Kreeg ze van ons een nieuwe, zegt ze ook nog "GOH, hier zit geen rubbertje bij."
Sommige mensen.
imd schreef:Zap: ik zei altijd "de éérstvolgende klant mag bij mij afrekenen". En dan kwamen er natuurlijk mensen van achter naar voren maar dan was het weer: "mevrouw/meneer, de eerstvolgende klant mag eerst".
Lous schreef:Sani schreef:ik had gister een klant die maakte stennis om 1 eurocent.
Die ken ik ook. In Belgie betalen ze namelijk nog met eurocenten. Dus maken ze stennis om die cent die ze nog moeten en zullen krijgen als ze iets van 2.99 afrekenen met 3 euro
imd schreef:Dat is ook wel onprofessioneel, dat je teamleiders het niet weten zegEn wat was je volgende stap dan geweest?
Loose schreef:Lous schreef:
Ik zeg dan altijd gewoon dat als het bijv €3.01 zou zijn geweest ze ook niet die 1 cent wel zouden betalen. Gaat me gewoon om het princiepe dan/