Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:39

Nativa: ik ben 1x op donderdag gezakt en 1x op vrijdag.......

Bolleke :')

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:11

En ik moet nu alweer op donderdag afrijden :=

lisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:27

Klaasje schreef:
lisje90 schreef:
Hmm.. weet niet, volgende keer hopelijk beter..

Balen zeg! Weet je al wanneer je weer mag?

Ik neem aan dat je in Leeuwarden hebt afgereden? Waar moest je langs enzo? Wat voor opdrachten had je?

Mijn instructeur had een examen over twee weken waarbij een andere jongen niet kon die ik nog wel mocht doen, maar dan heb ik een assesment op school dus gaat niet lukken. Hij gaat nu even kijken wat nog andere mogelijkheden zijn voor hij op vakantie is.

Moest vanaf het CBR inparkeren bij ROC friese poort bij cammingaburen, ingevoegd bij ring zuid daartegenover. Verder langs mediamarkt voor de albertheijn (niet de XL maar degene die eerst de edah en konmar was) langs, vanaf daar wees ie een huis aan op de (volgens mij) spoorstraat en die rotonde met die boei erop bij de friese vlag. Bij beide moest ik zelf zien te komen. Daarna een stopopdracht bij zo'n ventweg daar. Toen we stilstonden wat dingen op dashboard aangewezen. Vanaf daar langs de zijkant friese vlag gereden langs zo'n smal straatje met een drempel. En vanaf daar weer naar CBR zo ongeveer... Weet niet of je erg bekend bent in lwd en je het zo begrijpt? ;)

@buster4ever, vervelend zo'n ongelukken, maar zoals gezegt, de achteropknallende is wrs fout!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:29

Pff waarom zakt toch iedereen? Vriendin van mij is vandaag ook al gezakt.
Nouu, geef de moed eigenlijk al op voor maandag :P

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:07

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst afgelopen dagen :D
Ik heb niet alles bijgelezen want ga zo tussen de buien door paardrijden.
In ieder geval alles geslaagden gefeliciteerd, ik hoop me binnekort bij jullie te kunnen voegen :D
en alle gezakte :(:) ik weet hoe het voelt zeggen we maar ;)

Ik heb morgen m'n laatste echte les en overmorgen om 10.40 examen. Hoop zo erg dat ik hem haal gewoon.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:19

op zaterdag examen Dani......opzich wel relaxed denk ik.....
Alvast heel veel succes!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:24

Muisbal schreef:
Citaat:
Maandag:
Naaltje: (Carnavalsmaandag)

Dinsdag:
Paintlinger
Swoeky
Muisbal

Woensdag:
jetwii
Brendalover
buster4ever(24 juni)

Donderdag:

Vrijdag:

Zaterdag
Patsur

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:27

Buster4ever....dit was eigenlijk een vraag voor de mensen die al geslaagd zijn (sorry...)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:32

xD haha ja ik las t ook nu pas ik d8 eigenlijk voor iedereen die nog moest...hahaha

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:35

Ik ging mn vader lekker terugpesten net omdat hij zei toen natuurlijk met die ruzie dat ik niet kon rijden...
Nou hij kan niet parkeren zeg, jeetje wat stond hij scheef vandaag! :P gelukkig kon hij er wel om lachen :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 20:56

:)) fanta da's een goeie :P

Paintlinger schreef:
Nativa: ik ben 1x op donderdag gezakt en 1x op vrijdag.......

Bolleke :')

>;)

:+
dat komt omdat ie zo mooi vierkant is!! dúh :Y)

wáárom zijn mensen zo asociaal >;) had er bijna 1 achterin zitten (ik reed op de rotonde en hij wou hem er volle sjas in prakken ofzo? met de gedachte natuurlijk dat die domme doos in die koekentrommel wel ging wachten voor 'm.. naaa echt niet >;) )

daarna een dikke volvo.. hij een geparkeerde auto (4 achter elkaar) en mijn weghelft op komen..
's goed.. ik ga wel stilstaan hoor :')
toen moest ie achteruit en dat vond ie niet leuk :P

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:59

ik ben weer gezakt.. baaaaaaaaaaaaaaaaal zo enorm,, weer het kijken, d8 dat ik wel genoeg keek maar niet dus

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:04

jammer kips maarja hou moed

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:05

Aaaah dik dik balen meis! Wat zei je rij-instructeur ervan? Of was tie niet meegererden?

Huh, op zaterdag afrijden? Kan dat tegenwoordig ook?

Gefeliciteerd voor alle geslaagden!! Jullie hebben zo hard gebabbeld, dat ik het niet allemaal gelezen heb hoor..

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:09

jetwii schreef:

probeer de moed er idd wel in te houden, maar dat is best lastig nu ik 7x gezakt ben,,

rij-instructeur is niet meegeweest wou ik ook niet, maar als die eximinator het uitlegt weet mijn instructeur precies wat hij bedoelt,, hij heeft nog geprobeert om eximinator over te halen om mij te laten slagen.. ma helaas.
wacht nu af op een telefoontje van instructeur want 15 juli is mijn theorie verlopen en 9 juli gaat hij op vakantie dus we hopen dat er nog plek is voor 9 juli bij het BNOR

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:13

kips schreef:
jetwii schreef:

probeer de moed er idd wel in te houden, maar dat is best lastig nu ik 7x gezakt ben,,

rij-instructeur is niet meegeweest wou ik ook niet, maar als die eximinator het uitlegt weet mijn instructeur precies wat hij bedoelt,, hij heeft nog geprobeert om eximinator over te halen om mij te laten slagen.. ma helaas.
wacht nu af op een telefoontje van instructeur want 15 juli is mijn theorie verlopen en 9 juli gaat hij op vakantie dus we hopen dat er nog plek is voor 9 juli bij het BNOR

Kan me heeel goed voorstellen dat de moed nu in je schoenen is gezakt (ik ben inmiddels 4x gezakt!) Maar probeer dit punt te verbeteren in je lessen (je zei dat je instructeur precies weet wat hij bedoelt, dus ga daar even flink op oefenen) en doe volgende keer weer je best, meer kan je niet doen! Dan moet het vast en zeker goed komen meid !!
Mag ik jou trouwens misschien vragen, wat er anders is aan het staatsexamen? Aangezien ik die de volgende keer heb..

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:23

Kan me heeel goed voorstellen dat de moed nu in je schoenen is gezakt (ik ben inmiddels 4x gezakt!) Maar probeer dit punt te verbeteren in je lessen (je zei dat je instructeur precies weet wat hij bedoelt, dus ga daar even flink op oefenen) en doe volgende keer weer je best, meer kan je niet doen! Dan moet het vast en zeker goed komen meid !!
Mag ik jou trouwens misschien vragen, wat er anders is aan het staatsexamen? Aangezien ik die de volgende keer heb..[/quote]

ze proberen je meer je gerust te stellen, als je echt te zenuwachtig ofzo word dan zal die eximinator gaan zeggen dat je wel even langs de kant mag stoppen.
qua rijden blijft het natuurlijk wel hetzelfde, ma als er wat fout gaat dan krijg je wel een nieuwe kans, ma als je wel een ingreep krijgt dan is het zoiezo al mis..
je bent ook iets langer onderweg.
en je rij-instructeur gaat als het goed is niet mee.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:41

Fantabulouss schreef:
Ik ging mn vader lekker terugpesten net omdat hij zei toen natuurlijk met die ruzie dat ik niet kon rijden...
Nou hij kan niet parkeren zeg, jeetje wat stond hij scheef vandaag! :P gelukkig kon hij er wel om lachen :o

Mag je inmideels al wel weer rijden of niet?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:07

Jah gelukkig wel :) heb tot nu toe elke dag ff gereden :) en al 2x alleen naar de dansschool geweest en een keer naar mn werk :) dus gaat goed hoor :D
Ik had met mn moeder gereden, en die vond het gewoon goed genoeg, dus die heeft toen met mn vader gepraat en toen mocht ik weer rijden :D

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:23

Aaah ik voel me al helemaal thuis op de weg :D Vandaag naar mijn broer in delft geweest, muziek aan en karruuhhh. Heerlijk zeg, handjes lekker relaxt en niet in de verplichte 10 voor 2 stand, lekker tempo'tje maken, oehoee 8-) Alleen ik moet nog een paar inparkeersessies gaan inlassen denk ik :') Dat is niet mijn goedste punt, hij staat altijd iets scheef :')

En kipsje toch :(:) Wat rot dat het steeds nét niet goed gaat.. Ontzettend balen, volgende keer wel je instructeur meenemen of ook niet?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 23:25

nou en muisbal, steken mag hoor :D
ik moet meestal ook nog een keer op en neer :)) moet ook eerlijk bekennen dat ik heel die regels van t inparkeren niet meer gebruik O:) gewoon op idee :+

:(:) voor kips

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 23:34

kips moet je ook bijzondere verichtingen doen of niet?
ze zegge dat dat bij staats examen niegt hoeft namelijk

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:47

Zenuwen!!! Ik moet om tien over 9 bij de rijschool wezen en tien voor 10 bij het cbr..... Als ik thuis ben laat ik jullie gelijk ff weten of ik gezakt of geslaagd ben!!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 08:49

Heel veel succes Guenivere!!
Ik duim voor je!! :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 09:03

ik duim ook!
succes!