ik heb een armbandje jammer genoeg bleef het pandora lebeltje aan me t shirt hangen en is die er nu af gelukkig heb ik hem nog laat ik hem er binnen kort weer aan zetten. veder heb ik Een 2 Letters G en M er aan hangen en hoefijzertje. en lieveheerstbeestje.
curly2day
Geplaatst: 11-07-10 11:30
Ik heb er 15 aanhangen en hij zit nog lang niet vol, nu is mijn armband ook te lang (1,5 cm) dus ga hem 1 cm in laten korten. Dat zal dan ook nog wel schelen.
bij jou kan er dan meer op miep! Maar dat hangt dan waarschijnlijk ook af van hoe lang je armband is... ik heb maar héél smalle polsen. Bij mij zitten er 19 bedels op incl de clips, dus in feite: 16 bedels en 3 clips.
Mijn bedel begint een beetje een donkere waas te krijgen. Ik heb er nu alleen een sterrenbeeld aan hangen. De sluiting van m'n armband is nog gewoon mooi zilverkleurig.
Hoe krijg je deze weer mooi helder? Heb de armban nog geen half jaar en niet dagelijks om ivm werk.
Het is hier ook rustig moet ik zeggen. Zag net in de veronica gids van imenso glaskralen dat er nu als je er 1 koopt je er 1 bij krijgt. (imenso past ook op pandora.)