Ik keek dus ook nog te veel naar de pook, maar dat schijnt normaal te zijn in het begin?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasamba schreef:Ik heb net les gehad, ging echt lekker!Mocht gewoon alleen naar een bepaald punt rijden, dat rijdt echt stukken relaxter en beter dan dat je instructeur constant zegt waar je heen moet.
ik ga vrijdag ook vragen of ik het hele uur zelf mag rijden, laten zien dat ik het ook zelfstandig kan, bedoel we gaan rotterdam in, daar kom ik dagelijks
Dus instructeur op de rem. Was wel ff schrikken hoor!
Joonsel schreef:Ik meld me hier ook! Ik heb gisteren mijn 2e les gehad en heb toen leren schakelen! Ging al best goed! Ben nog niet bezig geweest met terugschakelen, maar dat gaat volgende les of die daarna vast wel gebeuren.
Ik keek dus ook nog te veel naar de pook, maar dat schijnt normaal te zijn in het begin?
krijg elke keer op mijn kop van mijn instructeur 
Ik kwam er na ruim een uur achter dat ik mijn gordel niet om had
en zelfs mijn instructeur had het niet gezien. We hebben echt 10 minuten de slappe lach gehad hoe dom we eigenlijk waren
Gelukkig niks gebeurd, realiseer ik me nu..
dus vanavond kom ik op RTV Noord

Lekker, als je al zo vroeg kan
En ben ook op de snelweg geweest. Gaat wel steeds wat beter, alleen als ik veel tegelijk moet doen ga ik de fout in! En de snelheidsborden mis ik ook regelmatig
Lijkt wel of ze dubbel geboekt hebben.. mijn instructeur heeft half april al mijn examen aangevraagd..