ook vind ik je ad. een beetje een raar principe hebben, hoe kan iemand zelf bepalen hoeveel lessen hij nodig heeft?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
siskeh schreef:@wildgirl: ik vind mn rijlessen helemaal niet duur( en mn rijschoolhouder een geweldige kerel)
ook vind ik je ad. een beetje een raar principe hebben, hoe kan iemand zelf bepalen hoeveel lessen hij nodig heeft?
Naaltje schreef:je instructeur inhuren voor een peptalk
iik was elke les al zenuwenlijer.. dus bij mij merkte hij niks vreemds tijdens de les voor m'n examen (is dat erg)
dat gevoel.. ik ben zenuwachtig dat ik de nieuwe auto van pa en ma vernielmaar het voelt raar, weer een stukje zelfstandigheid binnen
Suzzy_3 schreef:De term "afrijden" ken ik dus niet, maar het lijkt me gewoon dus praktijk examen voor je rijbewijs.
Dit heb ik maandag gedaan, en van de eerste keer geslaagd!
Vorig jaar in april had ik mijn theorie gedaan, 48/50 gehaald, met papa leren rijden, in december 2 uurtjes les gehad, en daarna met mama verder gereden, en ook met mama haar auto. Maar nooit echt veel gereden, soms zelfs weken achter elkaar niet.
Al bij al dus een heel goedkoop rijbewijs gehaald.
10 (theoretisch examen) + 8 (pasfoto's) + 12 (voorlopig rijbewijs) + 40 ( 2 uur les) + 36 (praktijk examen) + 8 (pasfoto's) + 12 (rijbewijs zelf)= 126 euro.
Dus valt heel goed mee vind ik zelf...
En dan heeft een mens al zijn rijbewijs, dan mag die nog niet alleen rijden van zijn ouders, het is toch verschrikkelijk.