Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wat een stomme dingen zeg, het zijn net trammetjes
. We zijn er ook geen van allen blij mee dat de cabine's voorzien zijn van glazen wanden en deuren. Iedereen kan daar meekijken, de machinisten die er mee gereden hebben worden er al tureluurs van
. Om 's avonds maar niet te spreken van lichtinval vanuit het reizigersgedeelte. 
Verschillende klassen ook, en een restaurant-treinstel, vond het fijn reizen.
Hij staat vlakbij A'dam Centraal op een spoor en is ondertussen helemaal ondergespoten
. lindatje schreef:Ik vroeg me juist vandaag af wanneer ik die nieuwe sprinter een zou zien rijdenHij staat vlakbij A'dam Centraal op een spoor en is ondertussen helemaal ondergespoten
.
en bij Amersfoort, en bij Zwolle stond er eentje, en op Rotterdam
Vlaflipdingen 
en op Utrecht, sta je daar om kwart voor 12, dan gaat er zegmaar 1 intercity naar Den Haag, en die had vertraging.. en als je dan op Gouda moet overstappen dan knijp je hem
en vervolgens heb ik in de trein van Utrecht naar Gouda tegen mn reisgenoot aan liggen slapen
Vind het wel een mooie trein eigenlijk. Alleen idd beetje metro-achtig.

en naar Rotterdam gaan ze dan al niet echt meer
. Ook kan de machinist luisteren wat er aan de hand is als er aan de noodrem word getrokken, er zit een luidspreker en een microfoon bij en we kunnen nu ook buiten de trein omroepen. Alleen de beenruimte als je tegenover elkaar zit is uitermate beperkt, je moet echt je knieën naast diegene tegenover je houden anders past het niet echt. En dat terwijl er bij de bankjes die achter elkaar staan zat beenruimte is
.
en fijn van de zitplaatsen
Hopelijk worden ze op een beetje korte trajecten ingezet
en niet op Rotterdam - Amsterdam - Enkhuizen
Deze komen toch niet in plaats van de koplopers? Die vind ik zo fijn zitten
Unwritten schreef:Oh fijn dat dat zo hoog isen fijn van de zitplaatsen
Hopelijk worden ze op een beetje korte trajecten ingezet
en niet op Rotterdam - Amsterdam - Enkhuizen
Vond het wel lekker, vind die groene banken voor geen meter zitten!
Was vandaag alleen wel meteen weer vies warm met al die zwetende mensen.
een dubbeldekkerintercity? Die rijdt ook altijd op tijdstippen wanneer k er niet ben, en die zijn zovee beter met deze warmte ipv de groene banken
Dat probleem heb ik meestal andersom, ik weet nooit waar ik m'n benen moet laten.