Wat voor ruiter ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talsha

Re: Wat voor ruiter ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 14:01

Jou score

14 Springpunten
5 Dressuurpunten
0 pennypunten
8 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 14 springpunten hebt. Als het niet snel genoeg gaat dan maar hoger, zet die hindernissen nog hoger en als dat nog niets is begin met eventing, nog meer actie nog meer spanning en nog meer kicken, dan heb je vaste hindernissen en mag je geen angst kennen. Maar dat lijkt me geen probleem voor iemand die het gaspedaal van zijn of haar auto altijd tot de bodem intrapt, ongeacht het feit dat het leger ambtenaren van Koos Spe je op de hielen zit. Jij bent toch altijd sneller. Denk er eens over na om met een paard langs een flitspaal te racen sommige renpaarden halen 60 km/h dus dat moet mogelijk zijn in de bebouwde kom.

Je laagste score zegt dat je 0 pennypunten hebt, de tijd dat jij een pennymeisje was is echt al heel erg lang geleden. Dat was in de tijd dat paarden het werk nog deden en dat de stoommachine nog science fiction was

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:11

Jou score

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
8 pennypunten
6 Naturalpunten
12 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Weet jij wel wat een rijbak is en wat bakletters zijn. Je hebt 12 recreatiepunten gescoord. Als je ooit in een rijbak gaat rijden hang dan eens plaatjes boven de letters misschien kun je ze dan beter onthouden.

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

ROFL

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:43

Heb alleen de belangrijkste onthouden en dat zijn;
14 natural
11 recreatie en dat klopt wel deze twee dan!

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:57

8 Springpunten
6 Dressuurpunten
4 pennypunten
10 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je een lichte natural bent, maar dan wel een een hele lichte. Je hebt hier en daar een paar kleine natural tiks, koop eens voor de gein een paar geitenwollen sokken misschien staat het jou, en probeer eens de site paardnatuurlijk.nl mischien ben je daarna wel volledig bekeert tot het natural geloof

Je laagste score zegt dat de tijd van Pennymeisje ver achter jou ligt. Je laatste pennytrekjes zijn zo weinig dat het niet meer de moeite loont om ze hier uitgebreid te gaan belichten.

ROFL En dan nog 4 pennypunten scoren Huilen van het lachen Hoe komen ze erbij Clown

Haffielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:09

10 Springpunten
3 Dressuurpunten
0 pennypunten
4 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 10 springpunten gescoord hebt. Dat betekent dat jij dus neigt naar een springruiter. Jij geniet ervan als je paard over de hindernissen springt en jou met zich meedraagt. Geniet er maar van want ook al ben je dan geen spring junkie je geniet toch behoorlijk van het springen van een paard.

Je laagste score zegt dat je 0 pennypunten hebt, de tijd dat jij een pennymeisje was is echt al heel erg lang geleden. Dat was in de tijd dat paarden het werk nog deden en dat de stoommachine nog science fiction was.

ikowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 08:11

Jouw score:

7 springpunten
3 dressuurpunten
? pennypunten (in iedergevla meer dan 3)
10 naturalpunten
11 recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt. 11 is het gekkengetal. jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur. Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

Je laagste score zegt dat je Met 3 dressuurpunten nog heel veel moet leren voordat je certificaat van dressuurprikker hebt. je bent nog een grote B van Baby als het om dressuur gaat, of was het nu de B nu van beginner. Okee dan ga gewoon naar de ruitersportzaak en koop een hele lange zweep want in de B is het wel belangrijk dat je een lange zweep hebt.

Mijn pennypunten was ik vergeten, ik geloof een stuk of 5...
Ik denk dat mijn score aardig klopt, ben heel erg een recreatieruiter, en nu ook bezig met een deel natural (vind het ook heerlijk om naast mijn paardje te rennen Haha!)
Dressuur vind ik niet geweldig, maar dit is wel erg laag, ik vind het op zich best leuk om af en toe aan te werken, maar het is gewoon niet voor mij weggelegd.

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:59

Ik ben een echte natural met 14 natural punten, daarna kwam Recreatie met 12 punten.. Haha!

En dat klopt, ik ben natural..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:10

4 Springpunten
4 Dressuurpunten
3 pennypunten
7 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Zolang je lol hebt is het altijd goed of je nu een buitenrit maakt of in de binnenbak rijd. Met 7 recreatiepunten kun je zeggen dat je paardrijden leuk vind, maar om jou nu aan een endurancewedstrijd mee te laten doen dat zie ik echt niet zitten. Trouwens die endurance ruiters lopen toch meer naast hun paard dan dat ze er op zitten.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

Klopt niet echt veel van.....
Ik heb niets met NH, heb het een poging gegeven maar vind er niet echt veel bijzonders aan....... doe vooral aan dressuur, en buitenritten vind ik ook wel leuk..

XNonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:13

haha leuk ik had dit:
Tong uitsteken
10 Springpunten
7 Dressuurpunten
8 pennypunten
5 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Inseperable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:57

9 Springpunten
3 Dressuurpunten
7 pennypunten
4 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Ik wil doodgraag gaan springen met mijn paard! Haha!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:15

6 Springpunten
2 Dressuurpunten
0 pennypunten
12 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Geeneens pennypunten!! Huilen

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:24

4 Springpunten
5 Dressuurpunten
3 pennypunten
10 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je een lichte natural bent, maar dan wel een een hele lichte. Je hebt hier en daar een paar kleine natural tiks, koop eens voor de gein een paar geitenwollen sokken misschien staat het jou, en probeer eens de site paardnatuurlijk.nl mischien ben je daarna wel volledig bekeert tot het natural geloof

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:39

4 Springpunten
5 Dressuurpunten
3 pennypunten
5 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij bent een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 16:40

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt. 11 is het gekkengetal. jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur. Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

ik heb geen hekel aan dressuur Clown rennen naast mijn pony heb ik geprobeerd, maar helaas.. hij gaat niet harder dan stap Bloos

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:28

Een dressuurruiter! Haha!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:56

5 Springpunten
5 Dressuurpunten
0 pennypunten
5 Naturalpunten
5 Recreatiepunten

En dat terwijl ik dressuur toch wel het allermooiste vind en dat ook eigenlijk altijd doe Tong uitsteken
Gelukkig is er wel een zekere balans Vork

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:16

Je hoogste score zegt Weet jij wel wat een rijbak is en wat bakletters zijn. Je hebt 12 recreatiepunten gescoord. Als je ooit in een rijbak gaat rijden hang dan eens plaatjes boven de letters misschien kun je ze dan beter onthouden.

alsof ik dat nog niet wist Huilen van het lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:21

Wel grappig! Klopt als een bus Haha!

4 Springpunten
5 Dressuurpunten
3 pennypunten
8 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je maar 8 naturalpunten niet schrikbarend natural bent maar ook niet schrikbarend traditioneel, je staat er voor open om een echte natural te worden en hebt hier en daar wel een paar dingetjes van een echte natural. Ach ja misschien is de gulden middenweg nog wel de beste.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:36

8 Springpunten
3 Dressuurpunten
5 pennypunten
6 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij bent een recreatieprikker bent inplaats van een dressuurprikker. Heerlijk door het bos crossen en over het strand galloperen. Laat de bakletters maar voor wat ze zijn, Jij hebt heel andere hulpmiddelen nodig als je wilt navigeren.

we gingen natuurlijk voor die penny punte he Haha!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:51

4 Springpunten
4 Dressuurpunten
4 pennypunten
5 Naturalpunten
5 Recreatiepunten

Haha, grappig, ik ben een beetje van alles wat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:15

4 Springpunten
5 Dressuurpunten
1 pennypunten
4 Naturalpunten
7 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Zolang je lol hebt is het altijd goed of je nu een buitenrit maakt of in de binnenbak rijd. Met 7 recreatiepunten kun je zeggen dat je paardrijden leuk vind, maar om jou nu aan een endurancewedstrijd mee te laten doen dat zie ik echt niet zitten. Trouwens die endurance ruiters lopen toch meer naast hun paard dan dat ze er op zitten.

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord hebt. Als je je weer ergert aan die iritante pennymeisjes dan kun je met recht zeggen, het is mevrouw voor jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:27

der komt steeds iets aan anders uit Tong uitsteken
Jou score

8 Springpunten
3 Dressuurpunten
1 pennypunten
15 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je 15 naturalpunten gehaald hebt. dat is het maximaal aantal naturalpunten dat je kunt halen. Hoe is het mogelijk dat zo'n grote geitenwollensok als jij nog een computer heeft. Zo iemand hoort in een plaggenhut te wonen ergens op de Drentse hei zonder alle moderne troep. Welkom in de 21e eeuw Ellert of Brammert of hoe je ook mag heten, waar we met zijn allen ons koude landje nog wat proberen op te warmen om in de file te staan. Maar daar doe jij gelukkig niet aan mee. Het enige onnatuurlijke aan jouw is dat je op paarden rijd. Maar aan jou antwoorden te zien houdt het bij grondwerk wel op.

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord hebt. Als je je weer ergert aan die iritante pennymeisjes dan kun je met recht zeggen, het is mevrouw voor jou.

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:56

9 Springpunten
4 Dressuurpunten
2 pennypunten
13 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 13 natural punten scoort en dat is echt heel hoog als het om natural gaat. Jij bent echt van het type waar Pat Parelli een goede boterham aan zou kunnen verdienen, jij bent echt iemand die rekening met het paard houdt en niet alleen aan zichzelf denkt. Laat als die traditinals maar lekker kletsen over het feit dat naturals zo zwevirig zijn. Laten ze zich eerst maar eens gaan verdiepen in de aard van het paard.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent, jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan. Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

Klopt! Lachen , Ik doe Parelli en rij bit en binnenkort boomloos Tong uitsteken

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:01

7 Springpunten
1 Dressuurpunten
3 pennypunten
6 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je laagste score zegt dat je maar 1 dressuurpunt gescoord hebt, dat is wel heel erg weinig, probeer er volgende keer eens 2 te halen, denk aan het ezelsbruggetje Alle friesse boeren met centen hebben een koe. en de volgende keer weet jij wat een rijbak is.

Wat een belachelijke test zeg.... ik heb 5 jaar lang gedressuurt met hier en daar een sprong, nu rijd ik voornamelijk in het bos omdat mijn paard een leeftijd heeft bereikt dat hij niet meer in de bak rondjes hoeft te hobbelen van mij en wij hier super uitrijmogelijkheden hebben, en dan weet ik ineens niks meer van dressuur Vork yeah sure, overigens had ik die vraag van de bakletters wel goed maar ken iets anders, geen elf koeien maar een koe.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:41

10 Springpunten
1 Dressuurpunten
5 pennypunten
13 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 13 natural punten scoort en dat is echt heel hoog als het om natural gaat. Jij bent echt van het type waar Pat Parelli een goede boterham aan zou kunnen verdienen, jij bent echt iemand die rekening met het paard houdt en niet alleen aan zichzelf denkt. Laat als die traditinals maar lekker kletsen over het feit dat naturals zo zwevirig zijn. Laten ze zich eerst maar eens gaan verdiepen in de aard van het paard.

Je laagste score zegt dat je maar 1 dressuurpunt gescoord hebt, dat is wel heel erg weinig, probeer er volgende keer eens 2 te halen, denk aan het ezelsbruggetje Alle friesse boeren met centen hebben een koe. en de volgende keer weet jij wat een rijbak is.

en mijn pennyscore:

13 punten.

Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald. Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart