Grote bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: Grote bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:05

hier nog een lange bokker Knipoog

1,91m lang, bijna 21 jaar en schoenmaat 43 en praat me niet van alle problemen met kleding/schoenen/jassen/jongens Knipoog

Gelukkig heb ik inmiddels een vrij goede balans gevonden:
Schoenen haal ik in Rotterdam bij speciaalzaak, en gewoon simpele gympen gewoon bij de Scapino!
Kleding lukt vaak wel, broeken bij de Miss Etam, en bestellen bij de Otto, die hebben ook lange broeken Lachen
Truien gewoon mouwen opstropen en soms mazzel hebben ergens Lachen

Jassen zijn het grootste drama, toevallig van eht weekend een winterjas gevonden, maar het kopen van een nieuwe zomerjas mislukt al zo'n 3 jaar Nagelbijten / Gniffelen

En jongens, viel niet mee maar heb een exemplaar gevonden, die er totaal geen moeite mee heeft dat ie een paar cm kleiner is Knipoog enige is dat ik dus niet al te vaak hakken aantrek, want dan ben ik écht een kop groter Clown

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:09

ik hoef ook niet kleiner, denk eerder dat die vriendin van mij wat groter zou willen zijn ROFL
altijd problemen bij concerten en feesten dat ze niks ziet. legitimatie moeten laten zien omdat ze denken dat je nog geen 21ben terwijl ze 30 is dat soort dingen.. nee hoor laat mij maar wat langer zijn

jassen kopen heb ik geen moeite mee, alleen dat bij sommige de schouders te smal zijn maar verder niet echt gelukkig

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:18

Meldt zich!
Ben 1.83 met schoenmaat 41. Gelukkig lengte 34 van broeken (die zijn er in spijkerbroeken tenminste nog te vinden) maar wel altijd te korte shirts. Hakken draag ik soms.

Verder rijd ik een smal paard van 1.68, maar dat misstaat niet.

Ik moet me als 30 jarige soms ook legitimeren, ondanks dat ik groot ben.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:22

ohw ik gelukkig niet, wel een keer bij de slijter, toen kwam ik drank halen voor mijn 23ste verjaardag te vieren en moest ik me legitimeren ROFL

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:26

Meld zich ook... Ben 1.83 lang en schoenmaat 42..
Draag voor sommige gelegenheden wel hakken, maar maximale hoogte is toch echt 5 centimeter.
Mijn vriend is wel 2 cm kleiner dan ik Knipoog Maar ach, hij houd van mij hoe ik ben, en ik hou van hem hoe hij is. Die paar cm maakt ons niks uit,.,

Wauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 17:45

Paula schreef:
Zou eens een grote bokkers meeting moeten komen, lijkt mij héérlijk om eens niet de langste te zijn. Voel mij wel vaak ongemakkelijk, zeker als je nieuwe mensen ontmoet gaat het toch vaak altijd even over je lengte. 'Jeetje wat voel ik mij klein naast jou'. Tsja, leuk om te weten..

Hee,
Dat zou ik ook wel erg leuk vinden,
hoef ik me misschien niet een keekr mega women te voelen.

Hier heb ik ook altijd last van, voelt echt wel poedersuiker op dat moment heb ik altijd.
Meestal maak ik er wel grapjes over, en dat ik op mijn tenen ga staan en naar hun toe loop en zeg, had je wat, o.i.d. Haha!

maar toch had ik liever klein willen zijn dan groot ..

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:59

heb veel wedstrijd gevochten met de karate en dan is het toch wel een voordeel als je groot bent Haha! je imponeert makkelijker en als ze van ter voren al een beetje bang zijn heb je de helft al gewonnen Clown

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:01

ik ben 1.83 en de lengte zit in mijn benen.... idd niet makkelijk om kleding te kopen, lengtemaat 36 is er lang niet altijd En idd jassen, DRAMA!!!!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:02

Hallo Doei!
Ik ben 1.82 Lachen en ik heb schoenmaat 41/42, Tong uitsteken
Ik heet lindy Lachen

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:26

word al aardig druk hier Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:28

sans6 schreef:
ik ben 1.83 en de lengte zit in mijn benen.... idd niet makkelijk om kleding te kopen, lengtemaat 36 is er lang niet altijd En idd jassen, DRAMA!!!!

Heb ik ook, bovenlijf is heel normaal. Bij mij is het echt voeten, benen, oren.
Ik ben een mutatie.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:32

Daffodil; Welke winkel Haha!?

Ik heb lengtemaat 34 trouwens.. Verschilt wel per merk. Soms heb ik 36. En hakken trek ik al helemaal niet aan, ga gelijk op me smoel Tong uitsteken.

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:32

Ik heb tot nu toe redelijk makkelijk jassen kunnen vinden Lachen Dus bij mij zit het probleem niet zozeer in m'n armen Lachen Ik heb wel een wat langer bovenlichaam, dus korte t-shirts zijn niet aan mij besteed Lachen

@ Guernica; Ik moest even lachen met je 'Ik ben een mutatie'. Knipoog

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:51

Haa, lotgenoten Haha! nee hoor zo erg is het niet Knipoog

Ik ben inmiddels bijna 17 en 1,81 ofzoiets. Ben best wel blij met m'n lengte Lachen En met m'n schoenmaat 40 (soms 41) heb ik eigenlijk niks te klagen.

Vriendlief is trouwens ongeveer 1,75, vond het in het begin echt niet fijn, maar nu maakt het me gelukkig niks meer uit, ben gewoon enorm blij met hem Lovers

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:52

In dit topic lijkt het heel normaal om 'langer' te zijn, maar in het echte leven ben ik eigenlijk altijd de langste. En ik ben 'maar' 1.78. De 1.80 haal ik misschien ook ooit nog wel. Lengte zit bij mij ook in de benen, want zittend ben ik net zo groot als iemand van 1.65 (met korte benen). Ik heb lengtemaat 32/34. Lachen

Problemen met broeken vallen nog wel mee, want bij jullie ben ik nog best wel klein. Alleen jassen zijn bij mij wel een probleem. Zelfs met de grootste maat zijn de armen vaak nog ruim te kort en de jas is dubbel zo breed als mijn normale maat. Clown Schoenmaat is wel 42, maar daar kan ik nog wel redelijk schoenen mee vinden. Lachen

Ik heb laatst een keer hakken gedragen, want dat vind ik gewoon mooi staan. Negatieve opmerkingen over mijn lengte heb ik eigenlijk nog nooit van jongens gehad. Eerder van meisjes eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:53

Skygirl schreef:
Ik heb laatst een keer hakken gedragen, want dat vind ik gewoon mooi staan. Negatieve opmerkingen over mijn lengte heb ik eigenlijk nog nooit van jongens gehad. Eerder van meisjes eigenlijk.

En ach, dat is alleen maar jaloezie. Haha!

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:57

Toen ik dit topic zag wilde ik toch even reageren.
Ik ben 16 jaar oud heb maar 41 en ben 1.74 lang ongeveer.
Ik vind dit erg klein en ik zou egt graag 1.85 willen zijn.
Hadden de dokters mij vroeger beloofd.
Ik ga ook altijd met hakken aan in de kroeg, anders voel ik me gewoon te klein en dan zeggen vriendinnen tegen mij kind stel je niet aan je bent helemaal niet klein.
Nou ik vind van wel dus Clown

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:58

Ik! 1.81 lang en loop het liefst op pumps. Haha!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:59

Laura15 schreef:
Ik ga ook altijd met hakken aan in de kroeg, anders voel ik me gewoon te klein en dan zeggen vriendinnen tegen mij kind stel je niet aan je bent helemaal niet klein.

Waarom ben je niet tevreden met je lengte? Waarom wil je zo graag zo lang zijn?

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:38

Laatst bijgewerkt door Kirsten op 15-09-08 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:40

ik ben 14, en 1.82

Wauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 19:44

Paula schreef:
Laura15 schreef:

Waarom ben je niet tevreden met je lengte? Waarom wil je zo graag zo lang zijn?

Ik had graag kleiner willen zij hoor!
Wees er blij mee!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:15

RCHLLKE schreef:
Daffodil; Welke winkel Haha!?

Ik heb lengtemaat 34 trouwens.. Verschilt wel per merk. Soms heb ik 36. En hakken trek ik al helemaal niet aan, ga gelijk op me smoel Tong uitsteken.

Oskam in Bergambacht, maar ze zijn nog van de oude stempel dus geen website! Vroeger gingen ze hier wel met de rijdende schoenenwinkel de buurt in Haha!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:24

Ik ben ook lang! Tong uitsteken

Ik ben 1.81m, ik heb gelukkig nooit moeite met het vinden van broeken. Heb wat betreft spijkerbroeken 29/34, die zit goed. Gewone broeken in maat 38 is vaak ook prima. Ik heb schoenmaat 39, heel beschaafd dus. Ik loop trouwens bijna altijd op hakken! Haha! En dan wel iets van 8 cm soms een keer 6cm als uitzondering... Maar ja ik heb dan ook een vriend van 1.96m dus hoef me niet snel zorgen te maken dat ik langer ben dan hij is! Tong uitsteken

Ik heb wel regelmatig last van dat mouwen van oliebol/jasjes aan de korte kant zijn.. Heb bijvoorbeeld qua shirtjes S/M, beetje afhankelijk van het merk, maar de mouwen laten dus nog weleens te wensen over. De lengte van shirts/truien e.d. is eigenlijk nooit een probleem.

Ik was trouwens op mn 14de al uitgegroeit en vond het toen helemaal niet leuk. Ik ben altijd het langste meisje van de klas geweest (op de basisschool samen met een andere erg lange meid) en was heel lang een stuk groter dan de meeste jongens. Nu heb ik helemaal geen moeite mee, sterker nog ik zou niet anders willen want ik vind het eigenlijk wel erg mooi en makkelijk (ik kijk makkelijk over vele mensen heen, handig als je iets of iemand zoekt of bij een concert bent). Haha!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:49

ik heb een ex, die is een kop kleiner als ik. xD
en verder qua broeken, zijn meestal ietwat kort.. lwengtemaat 34..