Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De bom viel pas toen er daadwerkelijk iemand naar mijn vriend belde om hem te vragen hoe het met mij was want hij had gisterennacht enorm genoten van 'mijn diensten'
Heb m'n ventje nog nooit zo kwaad richting ouderlijk huis weten stormen
(was allemaal opgezet spel om mij en mijn ventje uit elkaar te halen)
Angie_ke schreef:Wat een leuke schoonfamilie zeg!![]()
Daar zou ik eerlijk gezegd niet mee kunnen leven... Dat vreet toch aan je relatie? Tenzij dat je natuurlijk breekt met z'n familie
Maar die blijft ons gewoon lekker lastigvallen. Onze relatie is er eigelijk sterker uit gekomen, nu weten we elkaar nog meer te waarderen 
Chiqa schreef:casperrr schreef:Waar ben jij eigenlijk op uit?
Dat jullie uit hetzelfde vat gesneden zijn
Geen haar beter dus.
.
. 
Pascal schreef:Ik ben zeer close met een collega van mij(ik vrouw hij man) dat we regelamtige seks hadden op de wc...
Zelf nu hij al ik weet niet hoelang meer bij ons werkt, hebben ze het er nog druk over.....
. Laatst nog, ik liep door school. Langs een paar vriendinnen.. Hoor ik: 'Heb je het al gehoord? Nienke heeft zich verlooft met die kerel van dr'. Zat er toch wel even van te kijken
. Goof schreef:Pascal schreef:Ik ben zeer close met een collega van mij(ik vrouw hij man) dat we regelamtige seks hadden op de wc...
Zelf nu hij al ik weet niet hoelang meer bij ons werkt, hebben ze het er nog druk over.....
Hihi, ja zo had ik ook met de ene collega een relatie en met de ander was ik zelfs getrouwd....
Prachtig
.
.
.
)

Roskur schreef:Corelli schreef:Mensen dachten over mij dat ik lesbisch was omdat ik bevriend was met een homo en kort haar had
heerlijk kortzichtig!
Ja, dat blijkt voor meer mensen dan je zou denken een aanknopingspunt te zijn... Zo ook een vriend online op World of warcraft, die bevriend was met een jongen die homo was (online). Gaat een andere vriend (online dus) van 'em vragen of ie ook homo is, omdat 'ie bevriend is met die-en-die.
Eigenlijk wist ik niet of ik moest lachen of huilen, toch wel een beetje triest als je zo redeneert, toch...
Erg vreemd inderdaad..