Roddels, lachwekkend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roest

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 23:27

Toch wel veel homo roddels te vinden hier, en iedereen maar beweren dat ik hetero ben Gestoord

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 23:37

Hmm tijdje geleden nog, stond in een discotheek, baco in de ene hand sigaretje in de andere hand, kwamen meerdere mensen naar me toe van hé jij bent toch zwanger ik kijk naar mijn beide handen uhu yeah right Clown

[edit] de mensen die naar me toe kwamen kende ik dus absoluut niet maar zij mij blijkbaar wel, en nee ik was en ben dus niet zwanger Haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:32

Het enige waar ze mij altijd mee hebben lastiggevallen is om het feit dat m'n borsten nep zouden zijn... Precies of niemand anders heeft cup E Nors opkijken

En de ergste roddel kwam van mijn schoonvader... Die ging rondstrooien dat ik mijn vriend (zijn zoon dus) bedroog met iemand van in de 40 Bloos! De bom viel pas toen er daadwerkelijk iemand naar mijn vriend belde om hem te vragen hoe het met mij was want hij had gisterennacht enorm genoten van 'mijn diensten' Cool Heb m'n ventje nog nooit zo kwaad richting ouderlijk huis weten stormen Ach gut (was allemaal opgezet spel om mij en mijn ventje uit elkaar te halen)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:35

Ik sta voor de klas (middelbare school) en heb ooit een keer verteld aan een brugklas dat ik een kunstbeen heb. Verhaal ging als een lopend vuurtje de klassen rond, ik had mijn collega's ook mee laten spelen en ik had ze echt het hele jaar aan mijn lippen hangen.
Het mooiste was dat het daaropvolgende jaar de nieuwe klassen het ook direct doorkregen van de tweedejaars etc, dus het verhaal bleef maar gaan tot ik uiteindelijk na 3 jaar mijn lachen niet meer in kon houden en de waarheid maar verteld heb Haha! Haha!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:37

Wat een leuke schoonfamilie zeg! Clown

Daar zou ik eerlijk gezegd niet mee kunnen leven... Dat vreet toch aan je relatie? Tenzij dat je natuurlijk breekt met z'n familie Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:39

Bij ons woont een echtpaar die heel veel drinken,dus iemand komt die man tegen en wil vragen aan hem hoe het nou is zo zonder vrouw.Want die vrouw was overleden,hij slikt zijn zin in en ik kom die man tegen die dat dus wilde vragen.Dus begint hij er over dus ik begin te lachen,ik zeg das maar goed dat je dat niet heb gevraagd want een uur geleden stak ik mijn hand nog naar haar op toen ze lavenloos op de bank lag.Dus ze is niet dood vraagd de man met een boei?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:43

Angie_ke schreef:
Wat een leuke schoonfamilie zeg! Clown

Daar zou ik eerlijk gezegd niet mee kunnen leven... Dat vreet toch aan je relatie? Tenzij dat je natuurlijk breekt met z'n familie Knipoog

Hebben er al een tweetal jaar mee gebroken hoor Knipoog Maar die blijft ons gewoon lekker lastigvallen. Onze relatie is er eigelijk sterker uit gekomen, nu weten we elkaar nog meer te waarderen Lovers

Lekker laten doen Haha!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:55

Nu ja, ik heb ook niet echt een familie om trots op te zijn, als ik ooit nog een relatie begin zal ik ze zeker en vast niet voorstellen...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:17

Chiqa schreef:
casperrr schreef:
Waar ben jij eigenlijk op uit?

Dat jullie uit hetzelfde vat gesneden zijn Lachen
Geen haar beter dus.

Dus als ik hier vertel wat er over mij is geroddelt ben ik net zo erg Verward Blond

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:41

vrijdag hadden ze aan mijn vriend gevraaagd of hij al lang depressief was Haha!.
Hij was mee met een vriend van hem en die vriend had nog 2 vriendinnen meegenomen.

Mijn vriend was eerst wat aan het kijken rondom hem, ging naar het wc en toen hij terug kwam vroeg een van die 2 meisjes of hij al lang depressief was en daar pillen voor nam.
Huilen van het lachen.
Hij zei toen zelf, ik heb goed werk, een auto en een vriendin, waarom zou ik dan depressief zijn?

Gewoon omdat hij die avond niet veel zei werd er al gedacht dat hij depressief was..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:54

En een week later is hij opgenoemen zo gaat dat met roddels.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:36

Ik ben zeer close met een collega van mij(ik vrouw hij man) dat we regelamtige seks hadden op de wc...
Zelf nu hij al ik weet niet hoelang meer bij ons werkt, hebben ze het er nog druk over.....

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:08

Whahaaá sommige roddels zijn idd lachwekkend. Haha!
Bij mij hetzelfde als de TS. Op mijn werk ging de roddel dat ik zwanger was van een collega van mij. Die roddel is nu iig wel de wereld uitgeholpen, maar heb er wel om moeten lachen. Clown

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:47

Pascal schreef:
Ik ben zeer close met een collega van mij(ik vrouw hij man) dat we regelamtige seks hadden op de wc...
Zelf nu hij al ik weet niet hoelang meer bij ons werkt, hebben ze het er nog druk over.....

Hihi, ja zo had ik ook met de ene collega een relatie en met de ander was ik zelfs getrouwd....
Prachtig Haha!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:28

Ow ja, roddels, dat is altijd wat.

Zonder mijn medeweten ben ik in een tijdsbestek van 3 maanden, lesbies geweest, zwanger geweest en een verhouding gehad met een collega die verloofd was.
Jaaa, ik ben een druk mens Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:31

Ooh jaa een roddel over mij weet ik ook nog wel.
Op vakantie ik was een jaar of 11/12. En er stond een heel arrogant wijf naast mij, en elke keer als ze aan het praten was klikte ze met haar tong ofzo. heel apart. En ik ging haar immiteren. Had ze aan de hele camping verteld dat ik met de jongen naar bed was geweest die zij leuk vond.
haha ik was 11 Huilen van het lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 15:00

Mensen weten ook altijd veel over mij te verzinnen. Heb wel eens 2 keer op 1 dag gehoord dat ik zwanger was, en ja van 2 verschillende mensen.

Verder hou ik ervan om mensen te shockeren, dus meestal is het mn eigen schuld Clown . Laatst nog, ik liep door school. Langs een paar vriendinnen.. Hoor ik: 'Heb je het al gehoord? Nienke heeft zich verlooft met die kerel van dr'. Zat er toch wel even van te kijken Haha! .

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:24

Goof schreef:
Pascal schreef:

Hihi, ja zo had ik ook met de ene collega een relatie en met de ander was ik zelfs getrouwd....
Prachtig Haha!

In het bedrijf zijn we dat ondertussen ook al hoor;)
Ach zo houden we de spanning nog hoog daar

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:55

Ik heb ook nog wel een leuke Huilen van het lachen.

Ik werd dus weggebracht naar de manege met de auto, vanaf daar zou ik met een vriendin meerijden naar een andere manege.. Allemaal hartstikke gezellig, m'n moeder even kennis laten maken met vriendin's moeder. Leuk dus Haha!.
Paar weken later kwam ik die mensen weer tegen, begon een gesprek met ze:
"En, hoe is het met je moeder Iris (ik dus)?"
"Ja, euh, goed."
"Echt jammer dat ik haar nog niet heb ontmoet! Je hebt echt een aardige zus, die je laatst naar ons toe bracht!"

Dankjewel. Dat ís m'n moeder Huilen van het lachen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:57

hihi compliment voor je mams...

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:24

volgens mijn collega's ben ik met bijna alle gasten van mijn werk naar bed gegaan of mee gezoend
(oke 1wel dan, maar dat is mij vriend Tong uitsteken)
Die roddel loopt nu al een jaar en is nog steeds bezig Clown

En volgens mijn buren was ik lesbisch met een vriendin vn me en hadden we samen een kind..
Alleen omdat ze vaak hier kwam met haar babybroertje in de wandelwagen, en we dan samen naar het park gingen waar hij kon spelen..

mensen hebben echt niks beters t doen met hun leven Haha!

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:30

heb ondertussen ook al alle mogelijke roddels en zever gehoord over mezelf. vond het meestal wel vrij boeiend om zo eens te horen wat ik allemaal wel niet deed.

alleen na mijn ongeluk, vond ik de verhaaltjes die daaraan werden gehangen minder.
zo ging er hier oa in het dorp van mijn ouders rond dat ik een zeer zwaar ongeluk had gehad (knie gebroken noem ik nu niet zo héél zwaar?), ik heb dus in coma gelegen (wees maar zeker dat ik elke seconde klaarwakker was), ik zou verlamd zijn voor de rest van mijn leven, volgens enkelingen lag ik gewoon al op sterven, Roxanne zou mij in volle rengalop van haar afgegooid hebben (lijkt me straf aangezien ik nog wel degelijk met men 2 voeten op de gron stond) ik zou al mijn dieren verkopen met als gevolg dat ik zelfs al een berichtje kreeg hoeveel ik nog graag had gekregen voor Roxanne van een onbekende gsmnr Koe

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 06:32

Roskur schreef:
Corelli schreef:
Mensen dachten over mij dat ik lesbisch was omdat ik bevriend was met een homo en kort haar had Clown

heerlijk kortzichtig! Haha!

Ja, dat blijkt voor meer mensen dan je zou denken een aanknopingspunt te zijn... Zo ook een vriend online op World of warcraft, die bevriend was met een jongen die homo was (online). Gaat een andere vriend (online dus) van 'em vragen of ie ook homo is, omdat 'ie bevriend is met die-en-die. Huilen van het lachen

Eigenlijk wist ik niet of ik moest lachen of huilen, toch wel een beetje triest als je zo redeneert, toch... Nagelbijten / Gniffelen

Net of homo's óf besmettelijk zijn, óf alleen maar homo's en lebische meiden in hun vriendenkring hebben Scheve mond Erg vreemd inderdaad..
En als je dan ook nog kort haar hebt, tsja, dan kán het niet anders Clown

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:22

ik heb een groot litteken op me hoofd, valt me haar overeen en niemand die het ziet.

Op een dag kom ik op school en had 1 van mijn lieve klasgenoten dat verzonnen dat het een besmettelijke schimmelinfectie was Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:02

ik zou het eigenlijk niet weten??

ik probeer me zo veel mogelijk overal buiten te houden op mijn werk, wat vrij lastig is omdat je snel al íets zegt.
Heb wel duidelijk gemaakt aan degene waarvan ik vermoed dat ze roddelt dat mensen zelf moeten weten als ze de behoefte hebben om achter mensen hun rug om te praten, maar dat ik het niet moet horen want dan is het hommeles.

Dat lucht ook echt op, als je zelf open en eerlijk bent voel je jezelf echt een stuk sterker. En dan heb je ook het recht om boos te worden, mocht er iemand over je praten.