De NS kan weer een geldterugbijvertraging-formulier verwachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misser schreef:Vandaag was het weer feest. Trein komt niet, maar omroepen of de vertraging op het bord zetten was blijkbaar teveel moeite. Moet nu terug naar Utrecht maar er schijnt nu ook nog eens een defecte trein te staan tussen Woerden en Utrecht, dus ben benieuwd...
De NS kan weer een geldterugbijvertraging-formulier verwachten.
Inoterry schreef:Unwritten schreef:Ik heb dat over de airco van een conducteur zelfAangezien ik nogal een OV freak ben praat ik vrijwel altijd met ze etc
En toch kunnen we niks instellen, hooguit resetten. We hebben een aan/uit knop, en als je die een minuur uit houdt reset je de boel, en met wat mazzel doet de airco dan weer normaal.
Shadow0 schreef:Teveel mensen die teveel willen reizen, daar komt het eigenlijk op neer. Auto of trein maakt helaas niet zo veel uit.
Karin schreef:Zelfs hier in het oosten gaat vanaf december in de spits elk kwartier een stoptrein rijden (nu nog elk half uur en daarbuiten elk uur). Ik ben ook al benieuwd hoe ze dat willen gaan doen met materieel, hoewel ik met uitbreiding van de dienstregeling op zich wel blij ben. En straks ook nog de nachtnetverbinding met de Randstad erbij vanaf Enschede.
Mocca schreef:Ik heb op zich geen hekel aan de trein, alleen de reis die ik moet maken om thuis te komen is me toch echt iets te lang naar mijn zin. De eerste 2 uur vermaak ik me prima. Boek erbij, naar buiten kijken, mensen kijken. Maar daarna slaat de verveling toe, dan wil ik er wel weer uit, stukje lopen etc.
En ik zit ook altijd op de drukste tijden in de trein, en dan zeker rond Utrecht is het een ramp, en grote kans dat je dan moet staan. Niet fijn.
Unwritten schreef:Ik zou wel een keer willen dobbelen in de NS, gewoon naar Utrecht gaan, gooien met 3 dobbelstenen, naar het spoor gaan wat gelijk is aan het nummer van je dobbelstenen, en dan naar dat eindpunt, weer dobbelen etc