Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kir_Ples schreef:Sorry dat ik het zeg, maar als je zelf niks doet dan blijf je dat pis paaltje.
Pas als jij ze een keiharde knal terug verkoopt is het afgelopen, heb er ervaring mee...
Ninx schreef:Kir_Ples schreef:Sorry dat ik het zeg, maar als je zelf niks doet dan blijf je dat pis paaltje.
Pas als jij ze een keiharde knal terug verkoopt is het afgelopen, heb er ervaring mee...
Tja, dit is dus iets wat ik niet zou doen.... dan dwing je jezelf ertoe ook zo'n aso te worden terwijl dat niet bij je past.
Er zijn al genoeg agressieve asociale types.... los het gewoon verstandig op.
Kir_Ples schreef:Kom op zeg, je laat je toch niet afranselen? En al helemaal niet door de grootste kneuzen van de school.

Ninx schreef:Kir_Ples schreef:Kom op zeg, je laat je toch niet afranselen? En al helemaal niet door de grootste kneuzen van de school.
Dat laat je ook niet doen. Dus maak je een keuze: wegwezen!
En wanneer dat niet tot de mogelijkheden behoort kaart je het aan bij de directie.
Zou wat zijn als iedereen maar gaat meppen....
Dan doe je dus exact datgene wat je zelf verafschuwd..... van agressie komt alleen maar nog meer agressie.
Ninx schreef:Wegwezen? Dan wordt ze volgens mij alleen maar meer gepest.. En al helemaal als ze het bij de directie gaat aankaarten, dan zijn er van die types die naschools beginnen "He klikspaantje".. Niet dat ik het al heb meegemaakt, maar ik weet dat het bestaat. Volgens mij kan ze het best op dat moment even voor haarzelf opkomen (ev met woorden maar soms is dat niet mogelijk of niet genoeg). En zoals het er nu uitziet kan ze het misschien ook best even discreet melden bij haar klastitularis (of mentor zoals jullie dat noemen).Kir_Ples schreef:Kom op zeg, je laat je toch niet afranselen? En al helemaal niet door de grootste kneuzen van de school.
Dat laat je ook niet doen. Dus maak je een keuze: wegwezen!
En wanneer dat niet tot de mogelijkheden behoort kaart je het aan bij de directie.
Zou wat zijn als iedereen maar gaat meppen....
Dan doe je dus exact datgene wat je zelf verafschuwd..... van agressie komt alleen maar nog meer agressie.

Niinatjuh schreef:Sorry hoor, dan verlaag ik me maar tot niveau aso.. !
Je laat je neit slaan toch..? Dan maar agressie..
ja sorry, maar hij schold me dus uit, en sloeg me, ik hoekte hem 2 x gaf hem een knietje, en greep hem bij zen keel.. Niinatjuh schreef:Nu we het toch over geweld hebben...
Ik heb vandaag ook iemand bij zen keel gegrepenja sorry, maar hij schold me dus uit, en sloeg me, ik hoekte hem 2 x gaf hem een knietje, en greep hem bij zen keel..
I'm sorry, soms gewoon woede aanvallen..
maar meis laat je nie op je kop zitten..
kan je de studie niet thuis afmaken:O?