Waarom ik toch altijd ? !!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Re: Waarom ik toch altijd ? !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:48

Jeetje je laat je toch niet slaan? Pff je had ze toch een ram terug moet geven.
Meisje zo iets moet je gewoon niet pikken!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:51

ik heb ze wel proberen weg te duwen maar ze waren met zo veel

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:52

Sorry dat ik het zeg, maar als je zelf niks doet dan blijf je dat pis paaltje.
Pas als jij ze een keiharde knal terug verkoopt is het afgelopen, heb er ervaring mee...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:57

Ik heb bang dat ze dan nog harder gaan slaan omdat hij al eens dreigde ermee

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:57

Meiske: ik wil maar 1 ding tegen je zeggen.... GA NAAR EEN ANDERE SCHOOL.
Ik ben destijds op dezelfde school gebleven, en tot op de dag vandaag heb ik er nog steeds spijt van dat ik dat niet gedaan heb.
Zo'n systeem is verrot wanneer leerkrachten hun leerlingen hier niet tegen kunnen beschermen.
Die school is dus gewoon NIET goed, en daar heb je verdorie gewoon recht op: goed onderwijs op een leuke school en een hele toffe middelbare schooltijd.
Praat hier met je ouders over en begin op een andere school opnieuw.
Je veranderd het gedrag van deze leerlingen niet meer, daarvoor is het al te ver heen. En het schoolteam inschakelen maakt dat je alleen nog maar meer de banketstaaf zult zijn.

Neem van mij aan dat je niet 'te trots' moet zijn om weg te gaan. Het verpest namelijk je schooltijd, beïnvloed je prestaties en ook nog eens je zelfbeeld....
Even dapper zijn en actie ondernemen; je zult daar geen spijt van krijgen!!!!
Zeg maar tegen jezelf dat alleen het allerbeste goed genoeg is voor jou, en dat je dat daar iig niet kunt krijgen! Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:59

Laat je ouders vanvond nog je mentor opbellen! Dit kan echt niet! Of bel desnoods zelf! Heb je t al wel aan je ouders verteld? Echt meid dat lucht op! Ik spreek uit jarenlange ervaring... Knipoog
Maar zorg echt dat je ouders je mentor bellen, dit zijn praktijken die op elke school aangepakt horen te worden! Ja

En kijk uit naar een andere school! Dat was destijds voor mij de oplossing, overal vanaf!

Dikke Ach gut
Laatst bijgewerkt door Jessica op 08-09-08 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:59

Niemand is volmaakt.
Iedereen heeft ''iets'' mooi, van binnen en van buiten.
Heel vaak wordt dat niet gezien,
en mensen die zich hoger voelen, gaan die mensen er mee pesten,
terwijl die mensen zich veel lelijker voelen,
gewoon onzekerheid,

Misschien wel makkelijk gezegd, ik vind het echt sneu voor je, maar het enigste wat bij mij had geholpen was naar een andere school gaan.
Mocht je dat niet willen, praat er gerust is MET je moeder met je mentor erover! Echt een duidelijk serieus gesprek, want dit gaat te ver! Je kan hun bij de school ook aanklagen voor mishandeling, want ze hebben je geslagen. Mocht je dat niet durven, ga je met een van je ouders.

Heel veel succes meid! Je kan me altijd PB'en omdat ik hetzelfde heb meegemaakt.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:01

Sorry dat ik het zeg..
Maar dat ze je hebben geslagen gaat echt te ver.. Ik had echt terug geramd.. ( en blijven rammen tot ie zen smoel hield) Maar dat ben ik (A)

Meid, volg je hart.. En dat is denk naar een andere school..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 17:02

Het probleem is dat ik de richting die ik wil doen je alleen maar in die school in ddie stad kan doen en volgend jaar zie ikze toch niet meer dus nog even doorbijten
en ik dnek dat ik nu ga bellen want dit gaat te ver
en ik kwam er net ahter dat ik bij hem 12u in de week moet samen werken voor en vak

il0nkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:02

Meisje tog..
Dat is wel heftig hoor, ik ben het wel eens met de mensen die zeggen dat je beter naar een anders school kan gaan.
Een hele nieuwe start maken en probeer sterk te blijven hoe moeilijk het ook is.
Ik weet hoe het je kappot kan maken, ik stond redelijk sterk in mijn schoenen maar mijn vriendin niet daar heb ik het vaak voor opgenomen.
Maar of bijt flink van je af of ga naar een anders school, denk wel dat dat het beste is.
En neem inderdaad contact op met je mentor, en praat echt met je ouders want die heb je echt nodig op zulke momenten.

heeeeel erg veel sterkte!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:04

Ninx; wat mooi verwoord Ja
ben het er helemaal mee eens; ga alsjeblieft naar een andere school.
Dit verpest niet alleen je zelfbeeld en je gehele schooltijd. Ook daarna, het blijft je achtervolgen. En dat verdien je absoluut niet

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:06

Kir_Ples schreef:
Pas als jij ze een keiharde knal terug verkoopt is het afgelopen, heb er ervaring mee...

Tja, dit is dus iets wat ik niet zou doen.... dan dwing je jezelf ertoe ook zo'n aso te worden terwijl dat niet bij je past.
Er zijn al genoeg agressieve asociale types.... los het gewoon verstandig op.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:10

Ninx schreef:
Kir_Ples schreef:

Tja, dit is dus iets wat ik niet zou doen.... dan dwing je jezelf ertoe ook zo'n aso te worden terwijl dat niet bij je past.
Er zijn al genoeg agressieve asociale types.... los het gewoon verstandig op.

Kom op zeg, je laat je toch niet afranselen? En al helemaal niet door de grootste kneuzen van de school.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:13

Kir_Ples schreef:
Kom op zeg, je laat je toch niet afranselen? En al helemaal niet door de grootste kneuzen van de school.

Dat laat je ook niet doen. Dus maak je een keuze: wegwezen!
En wanneer dat niet tot de mogelijkheden behoort kaart je het aan bij de directie.
Zou wat zijn als iedereen maar gaat meppen....
Dan doe je dus exact datgene wat je zelf verafschuwd..... van agressie komt alleen maar nog meer agressie.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:13

pfff heb ff het hele topic gelezen!

maar hoe zij met jouw omgaan kan echt NIET!!!!
Bel echt vanavond nog je mentor, vertel het tegen je ouders!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:14

Eerlijk gezegd ben ik het wel met Kir_Ples eens... Nagelbijten / Gniffelen
Misschien niet zo mooi of netjes maar dat zijn zij toch ook niet. En nee daarom ben je helemaal niet van hetzelfde type. Dat heet gewoon voor jezelf opkomen en als het niet met woorden lukt (kan me voorstellen dat als iedereen op je vliegt je moeilijk een grote bek kan opzetten), dan maar met daden. Het is ook niet de bedoeling dat ze iedereen verrot gaat slaan (kan ook moeilijk tegen een hele groep), maar gewoon even duidelijk maken dat ze dit niet pikt.

Had je het dan niet gemerkt als ze er wat hadden opgekleefd?
Iig wat een bende varkens. Misselijk
Dat ze zich niet schamen!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:15

Ninx schreef:
Kir_Ples schreef:

En wanneer dat niet tot de mogelijkheden behoort kaart je het aan bij de directie.
Dan doe je dus exact datgene wat je zelf verafschuwd..... van agressie komt alleen maar nog meer agressie.

Naja ik ben meer van het type, de laaste knal krijg je van mij.
Ik moet wel zeggen dat ik geen ruzie enzo opzoek, dat je niet gaat denken dat ik een ruzie zoeker ben.
Maar ik laat mij absoluut niet uit de weg slaan door een paar trieste kindjes die denken dat ze leuk zijn.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:19

Ik had dat in de eerste ook. Ik zat in zo een ongelofelijke asociale klas! Die mensen van 12, 13 jaar blowde, rookte en verpeste school voor zichzelf maar ook voor andere!
Ze noemde mij ook paard en hinnikte steeds. Op den duur kwamen ze erachter dat mijn broer een goeie vriend van hun was en die heeft zn mond een keer goed open getrokken. Nu zie ik ze wel eens en doen ze vet scheinheilig aardig. Maar daarvoor maakte ze het ook zooo bond!
Ik was ook echt niet van het slaan, maar een keer gaf iemand mij een trap tegen mn benen en toen draaide ik dus helemaal door. Uiteindelijk was ik dus bijna de boosdoener, dus ik zou oppassen wat je terug doet, want dan zeggen ze van school dat jij het zelf ook zo hard terug doet. Maar een keer een goeie poeijer terug geven kan volgens mij geen kwaad!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:20

Ninx schreef:
Kir_Ples schreef:

Wegwezen? Dan wordt ze volgens mij alleen maar meer gepest.. En al helemaal als ze het bij de directie gaat aankaarten, dan zijn er van die types die naschools beginnen "He klikspaantje".. Niet dat ik het al heb meegemaakt, maar ik weet dat het bestaat. Volgens mij kan ze het best op dat moment even voor haarzelf opkomen (ev met woorden maar soms is dat niet mogelijk of niet genoeg). En zoals het er nu uitziet kan ze het misschien ook best even discreet melden bij haar klastitularis (of mentor zoals jullie dat noemen).
Trouwens gaat niet iedereen meppen, maar moest dit mij overkomen ging ik toch wel terugslaan vrees ik (en nee niet tot ze in het ziekenhuis liggen, heb ik de kracht ook niet voor maar gewoon dat ze even weten dat ik mezelf wel kan verdedigen en me niet laat doen). Zoiets pik ik niet..

Alleen mag je niet vergeten dat het ook mij beter lijkt dat je van school verandert. Ze zijn te ver gegaan, als je daar blijft word je alleen maar onzekerder en ongelukkiger.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:23

Sorry hoor, dan verlaag ik me maar tot niveau aso.. !
Je laat je neit slaan toch..? Dan maar agressie..

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:25

Tja, nu zie ik wel waar al die agressie vandaan komt zeg.
Ik vind dat je je daar niet toe moet laten verleiden.
Natuurlijk had ik mensen ook flink willen slaan in die tijd, of zelfs liever had gezorgd dat ze het nooit meer zouden kunnen navertellen.
Maar het enige dat ik echt had moeten doen, was naar een andere school gaan.

Ik ben er trots op dat ik niet in dat 'gedrag' ben meegegaan.... en reken er maar op dat ik het te verduren heb gehad.... en hoe.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:26

Niinatjuh schreef:
Sorry hoor, dan verlaag ik me maar tot niveau aso.. !
Je laat je neit slaan toch..? Dan maar agressie..

Tja, daarom loopt het overal zo uit de hand.
ACTIE/ REACTIE.
Het wordt een glijdende schaal, waardoor het van kwaad tot erger gaat.
Het enige wat werkt is die cirkel doorbreken.... door je er van los te maken dus.
Welke opleiding volg je dan? Het kan toch niet zo zijn dat er maar 1 school is waar je die opleiding kan volgen?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:28

Nu we het toch over geweld hebben...

Ik heb vandaag ook iemand bij zen keel gegrepen Geld, geld! ja sorry, maar hij schold me dus uit, en sloeg me, ik hoekte hem 2 x gaf hem een knietje, en greep hem bij zen keel..

I'm sorry, soms gewoon woede aanvallen..
maar meis laat je nie op je kop zitten..

kan je de studie niet thuis afmaken:O?

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:32

Niinatjuh schreef:
Nu we het toch over geweld hebben...

Ik heb vandaag ook iemand bij zen keel gegrepen Geld, geld! ja sorry, maar hij schold me dus uit, en sloeg me, ik hoekte hem 2 x gaf hem een knietje, en greep hem bij zen keel..

I'm sorry, soms gewoon woede aanvallen..
maar meis laat je nie op je kop zitten..

kan je de studie niet thuis afmaken:O?

Godsamme Nina.... je bent 13, kijk een beetje uit. Hoe los je ruzies en problemen dan op wanneer je straks 21 bent? Of erger nog: wanneer je straks kinderen hebt en zelf het goede voorbeeld moet geven?
Probeer daar wel iets mee te doen.... we moeten niet met z'n allen verworden tot een stelletje Tokkies.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:35

Ninx, Miischien is men moeder een vrkeerd voorbeeld maar ze zegt altijd : Als iemand je slaat, sla je terug en hárd ook.. En dat doe ik dan ook..
En ik heb wel es woeden aanvallen ja..