Ja, zoiets zal wel toepasselijk zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

suleilitha schreef:detour schreef:Ja juist, en zelf ook aan de drugs gaan zodat de kindjes gelijk na de geboorte kunnen gaan afkicken. En ze leefden nog kort en apestoned.Dat ze hem nog 100.000.00 kansen moet geven, met hem moet trouwn en kindjes moet maken!
LaUrOssssss schreef:jij mag gerust je mening geven hoor! vroeg enkel advies hoor!
nee ik weet wel dat ik nu misschien ongeloofwaardig overkom!
maar he jonges zouden jullie je vriend zomaar opgeven????
en zelf aan de drugs gaan nee nooit!!!!
LaUrOssssss schreef:jij mag gerust je mening geven hoor! vroeg enkel advies hoor!
nee ik weet wel dat ik nu misschien ongeloofwaardig overkom!
maar he jonges zouden jullie je vriend zomaar opgeven????
en zelf aan de drugs gaan nee nooit!!!!

LaUrOssssss schreef:ik zei toch vroeg enkel meningen! en aandacht nou nee aandacht om deze redenen leiver niet! vroeg echt gewoon wat jullie ervan vonden, die menin gen heb ik gekregen en heb wel wat beseft, dankje daarvoor!
hij krijgt misschien nog een kans en dat is echt de laatste! julllie zullen me wel niet geloven maar ach dat is dan voor jullie
in ieder geval het heeft me goed geholpen bedankt! en laat nog wel iets weten als we uiteen zijn of samen apestonde kindjes hebben gekregen die als het ware met de joint in de hand zijn geboren x

LaUrOssssss schreef:ik zei toch vroeg enkel meningen! en aandacht nou nee aandacht om deze redenen leiver niet! vroeg echt gewoon wat jullie ervan vonden, die menin gen heb ik gekregen en heb wel wat beseft, dankje daarvoor!
hij krijgt misschien nog een kans en dat is echt de laatste! julllie zullen me wel niet geloven maar ach dat is dan voor jullie
in ieder geval het heeft me goed geholpen bedankt! en laat nog wel iets weten als we uiteen zijn of samen apestonde kindjes hebben gekregen die als het ware met de joint in de hand zijn geboren x
suleilitha schreef:Zeg Lauross ben je in de war met de vriend van Fjordlover? Diens vriend was drie weken clean en nu dan die van jou ook opeens, terwijl je een uur geleden niet eens wist of hij nu nog wel dan niet gebruikte?
Of doen jullie toevallig aan "partner-sharing"?

LaUrOssssss schreef:mja sorry ben zelf veel te sarcastish
vind het gewoon jammer weet je ben bijna 20 dus een kleine penny ben ik niet en heb meer dan 1000 post dus dit is niet zomaar even een SA
vind het gewoon jammer dat ik jullie meningen vroeg en bijna afgestraft word omdat ik hem niet metteen dump!
hij is dan wel verslkaafd maar nog steeds een mens, en hij is al sinds 3 weken clean dus er is nog wel wat hoop!
en ja sorry ik gebruik heel weinig leestekens! suleilitha schreef:Zeg Lauross ben je in de war met de vriend van Fjordlover? Diens vriend was drie weken clean en nu dan die van jou ook opeens, terwijl je een uur geleden niet eens wist of hij nu nog wel dan niet gebruikte?
Of doen jullie toevallig aan "partner-sharing"?