Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 09:52

ja nouja, ik heb t nog nooit uitgeprobeerd dus met rozenblaadjes..omdat ik dus gok dat zijn reactie ongeveer zoals hierboven beschreven staat is..
nee ik denk dat k maar niets ga plannen dit weekend ^^ we gaan gewoon lekker weg en das al heel wat Lachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:11

Haha ja dat is ook al leuk Haha! Maar misschien kan je wat kaarsjes aansteken bij het eten.. Die kan die iig niet op stofzuigen Clown
Veel plezier iig!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:32

Mijn vriendje is af en toe ook wel romantisch Lachen
We vieren het eigenlijk nooit als we een bepaald aantal maanden bij elkaar zijn, maar laatst had hij heel lekker chocoladegebak meegenomen, en had hij besloten om me daarna mee naar de film te nemen Lovers
En als ik ergens heel gestrest om ben probeert hij me altijd te helpen om te ontspannen. Zo kwam ik een keer bij hem thuis in mei, nog voor mijn eindexamens.. we liepen naar boven en hij ging wel erg snel, en toen ik uiteindelijk boven kwam had hij de deur al dicht gedaan. Dus ik wou al zeggen dat hij heel snel die deur voor me open moest maken Clown toen deed hij 'm al open. Hij had een kaarsje aan gestoken en wat lekkers neer gezet en een nieuwe massageolie, want "het is vanavond jouw avond en ik ga er alles aan doen om je te laten ontspannen". Dat was wel heel lief Haha!

En ik ben meer van de stiekeme briefjes onder zijn kussen/in zijn portemonnee/in zijn auto/waar dan ook, een lieve kaart voor hem kopen, als we elkaar een tijd niet zien een hele brief voor hem schrijven, of zoals vorig jaar toen we elkaar in de zomervakantie een maand niet zagen heb ik voor elke dag iets voor hem geschreven/gemaakt en dat in allemaal enveloppen gedaan. Hij mocht er elke dag dus 1 open maken.

Ahh nu heb ik helemaal zin om iets romantisch te doen haha Haha!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:17

Ik hoop dat er nog wat leven in dit topic zit, of dat iemand reageert?

Woensdag komt mijn vriend weer thuis, en we zijn niet zo vaak samen door zijn werk en drukte. En hij blijft lekker slapen. wat zou nou romantisch zijn op de slaapkamer? behalve leuke lingerie, want dat ziet hij liever uit.... (mannen he) zat al wat met kaarsjes in gedachten, maar er is vast wel meer waar ik niet op kan komen??

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:28

stipje Lachen
Geweldig topic Ja

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:32

romantiek? Nors opkijken dat bestaat toch alleen in films en boeken? Clown

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:36

Mijn vriend heeft soms wel eens zijn romantische buien Lachen

Met valentijnsdag was hij stiekem mijn huis ingeslopen terwil ik op school zat, en had 4 rozen en een briefje neergelegt op mijn bed.
Daarop stond dat ik om 7 uur bij het station moest zijn en me leuk moest kleden, toen waren we dus naar de bios geweest en had ik een armband + rind van hem gehad Lachen

En een keer had ie kaarsjes aangedaan en hartjes snoepjes op z'n bed gelegt Lovers met een paar briefjes.
Dat vond ik ook wel errug lief...

Dus ik wacht nu maar af of er nog zo'n actie komt, haha. Tong uitsteken

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:42

De enige cadeautjes die ik tot nu toe van mijn vriend heb gekregen zijn 3 usb-snoertjes en een kapstok die hij van het grofvuil had gehaald Clown

Maar hij is al meer dan een jaar bezig met het schrijven van een spelletje voor mij Nagelbijten / Gniffelen

Maar romantisch? Neeeeee, hij wil niks, niet eens wandelen of uit eten ofzo Huilen

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:46

Romantiek is meer voor meiden dan voor jongens volgens mij Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Maikee op 15-12-08 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:55

NonaWen schreef:
romantiek? Nors opkijken dat bestaat toch alleen in films en boeken? Clown

Haha precies!
Mijn vriend is ook echt totaal niet romatisch..
We doen sowieso nooit echt iets buiten de deur Tong uitsteken
Zijn een keer (toen het regende...) naar scheveningen gegaan, en zijn we bij t strand in zo'n restaurantje wat gaan drinke.
Bios of uiteten hebbe we nog nooit gedaan Tong uitsteken
Alleen uiteten, als heel zn vrienden gaat Vork

De manier waarop hij "vroeg" of we samen gingen wonen was ook alles behalve romatisch! (wel komisch Tong uitsteken )
Kreeg een smsje vannem waarin stond: Heb je wat te doen vrijdag?
Dus ik zo: nee niet echt geloof ik, hoezo?
Hij: zullen we dan naar de woningbouw gaan om ons in te schrijven voor een huisje? Vork

heb wel al klere, een ketting en een ring van hem gehad Haha!
Wel heel lief.. Maar op een romatische manier?
Haha nee ook niet..

Vind het wel jammer dat hij niet romatisch is..
kan echt helemaal wegzwijmelen bij romatische (of romatisch/comische) films..

Maar wie weet ziet hij ooit het licht, en doetie wel wat romatisch Tong uitsteken
En dan is het wel extra extra bijzonder en lief!!
Kijk met smart uit naar die dag Clown

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:01

Mijn liefde is net zo romatisch als een eikenhoutenstaldeur, totaal niet dus.

Hij is wel heel lief, maar als hij kadootjes moet kopen dan vraagt hij eerst bij familie en vrienden na wat ik wil.
Romatisch eten vind hij de mac, met zelf mee gebrachte nep waxine lampjes ( ja echt gebeurd).
Maar ik ben op en top gelukkig en de romantiek maak ik wel en af en toe geef ik hem een setje in de juiste richting.

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:05

haha, hij noemt het : Rosmantisch... kun je wel nagaan.... duidelijk niet...

Ach ja, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg he Knipoog

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:41

Ik heb echt een superromantisch en lief vriendje.
Toen ik hem leerde kennen was mijn vertrouwen in mannen tot zo'n dieptepunt gedaald dat ik heb gezegd dat hij pas iets van me mocht verwachten als hij een uitreksel van de burgelijke stand, een verklaring van goed gedrag en een leugendetectortest kon overleggen en nadat hij 25 dates voor me had georganiseerd. Zijn antwoord hierop was: waar moet ik tekenen!
Verklaring van goed gedrag en uitreksel van de burgelijke stand zijn binnen, leugendetectortest nog niet.
De 25 dates zijn inmiddels voorbij. Hij heeft een dagboek bijgehouden van deze dates, een excelsheet inclusief tijdtabellen e.d.
Ook heeft hij regelmatig zijn personeel laten koerieren om cadeautjes naar mijn werk te brengen, zoals een gedragen t shirt die naar hem ruikt en 20 minuten nadat ik zei dat ik de nieuwe CD van Pink wilde hebben kwam er weer een stagiair van hem binnenlopen met de CD.
Ook verrast hij me regelmatig met een etentje en krijg ik heeeeeeul veel cadeautjes (oa een hastens bed! weekendjes weg, een wintersportvakantie inclusief nieuwe outfits en heel vaak bloemen).

Maar wat ik toch wel het allerfijnst vind is dat hij er altijd voor me is en daar hoef ik niet eens om te vragen. Ik ben ernstig ziek en hij houdt alle ziekenhuisafspraken bij, hij zorgt ervoor dat ik mijn medicijnen inneem en hij houdt me vast wanneer ik dat nodig heb (en natuurlijk nog veel vaker). Hij heeft een verschrikkelijk drukke en verantwoordelijke baan, maar hij laat alles uit zijn handen vallen als het ziekenhuis belt (ze bellen altijd naar hem omdat ik niets kan onthouden).

Al met al vind ik toch wel dat ik het perfecte vriendje heb....

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:44

Me ex, maakte van de schil van een sinasappel een hartje voor in mijn glas.
Liep buiten op straat en zoende me dan ineens, terwijl ik niet wist dat ie in de buurt was ...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:01

Plukje schreef:
Ik heb echt een superromantisch en lief vriendje.
Toen ik hem leerde kennen was mijn vertrouwen in mannen tot zo'n dieptepunt gedaald dat ik heb gezegd dat hij pas iets van me mocht verwachten als hij een uitreksel van de burgelijke stand, een verklaring van goed gedrag en een leugendetectortest kon overleggen en nadat hij 25 dates voor me had georganiseerd. Zijn antwoord hierop was: waar moet ik tekenen!
Verklaring van goed gedrag en uitreksel van de burgelijke stand zijn binnen, leugendetectortest nog niet.
De 25 dates zijn inmiddels voorbij. Hij heeft een dagboek bijgehouden van deze dates, een excelsheet inclusief tijdtabellen e.d.
Ook heeft hij regelmatig zijn personeel laten koerieren om cadeautjes naar mijn werk te brengen, zoals een gedragen t shirt die naar hem ruikt en 20 minuten nadat ik zei dat ik de nieuwe CD van Pink wilde hebben kwam er weer een stagiair van hem binnenlopen met de CD.
Ook verrast hij me regelmatig met een etentje en krijg ik heeeeeeul veel cadeautjes (oa een hastens bed! weekendjes weg, een wintersportvakantie inclusief nieuwe outfits en heel vaak bloemen).

Maar wat ik toch wel het allerfijnst vind is dat hij er altijd voor me is en daar hoef ik niet eens om te vragen. Ik ben ernstig ziek en hij houdt alle ziekenhuisafspraken bij, hij zorgt ervoor dat ik mijn medicijnen inneem en hij houdt me vast wanneer ik dat nodig heb (en natuurlijk nog veel vaker). Hij heeft een verschrikkelijk drukke en verantwoordelijke baan, maar hij laat alles uit zijn handen vallen als het ziekenhuis belt (ze bellen altijd naar hem omdat ik niets kan onthouden).

Al met al vind ik toch wel dat ik het perfecte vriendje heb....

Dat klinkt echt als het perfecte vriendje en de perfecte liefde Haha! Geweldig dat hij er voor je is en je helpt met zulke dingen!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:27

@Njen bestaat er een kloon van hem? klinkt geweldig zo'n vriend, al mag ik ook niet klagen met de mijne natuurlijk...
maar romantiek is vaak ver te zoeken, vandaar dat ik zelf maar wat pogingen ga doen. Ik ben wel romantisch, maar ik ben vaak bang dat het mislukt ofzo, of dat ik een flater sla... dus ben nog niet zo ondernemend geweest behalve dan met mijn woorden...
Iemand nog een idee? hoe maak ik mijn slaapkamer romantisch als ie toch al vrij vol staat met een groot bed een kledingkast en een lelijke boekenkast??

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:32

Hahah nou das niet mijn vriend Knipoog Maar voor jou: Kaarsjes aan, rozenblaadjes, massageolie beetje verwarmen in de magnetron en erbij? En je zette hierboven dat je vriend lingerie liever uitziet dan aan, maar dat hebben de meeste, je kan het zoiezo nog doen als extraatje, altijd leuk. Ze hebben nu ook vaak met kerst leuke setjes Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:34

En misschien als je het leuk vind, een spel erbij zoals Ultiem verlangen?

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:38

hmmm, waar kan ik dat spel vinden?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:39

heyitsme schreef:
hmmm, waar kan ik dat spel vinden?

bol.com verkoopt het onder andere Lachen

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:55

is dat spel ook geschikt als je iets van 2 jaar bij elkaar bent?

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:58

en het niet altijd over rozen gaat, maar ondanks alles gek op elkaar bent? ben dan zo bang, dat hij er niks aan vind....

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:46

Nou ik heb hem nog niet gespeeld, maar als je de reacties leest dan kopen echt allerlei mensen het, zelfs stellen waarvan hun relatie in een sleur is geraakt en op deze manier toch weer andere kanten leren kennen Lachen Ik heb momenteel niemand om het mee te spelen, maar wou het toen voor mijn ex en mij kopen Knipoog

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:44

ik wacht er nog even mee, maar in ieder geval bedankt voor de tip! Ik ga het eerst proberen met kaarsjes en lingerie...hopen dat ze wat leuks hebben voor mij in de juiste maat.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:34

heyitsme schreef:
ik wacht er nog even mee, maar in ieder geval bedankt voor de tip! Ik ga het eerst proberen met kaarsjes en lingerie...hopen dat ze wat leuks hebben voor mij in de juiste maat.

Succes Haha!