nee ik denk dat k maar niets ga plannen dit weekend ^^ we gaan gewoon lekker weg en das al heel wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar misschien kan je wat kaarsjes aansteken bij het eten.. Die kan die iig niet op stofzuigen 

toen deed hij 'm al open. Hij had een kaarsje aan gestoken en wat lekkers neer gezet en een nieuwe massageolie, want "het is vanavond jouw avond en ik ga er alles aan doen om je te laten ontspannen". Dat was wel heel lief 

dat bestaat toch alleen in films en boeken?

met een paar briefjes.

NonaWen schreef:romantiek?dat bestaat toch alleen in films en boeken?

)

Plukje schreef:Ik heb echt een superromantisch en lief vriendje.
Toen ik hem leerde kennen was mijn vertrouwen in mannen tot zo'n dieptepunt gedaald dat ik heb gezegd dat hij pas iets van me mocht verwachten als hij een uitreksel van de burgelijke stand, een verklaring van goed gedrag en een leugendetectortest kon overleggen en nadat hij 25 dates voor me had georganiseerd. Zijn antwoord hierop was: waar moet ik tekenen!
Verklaring van goed gedrag en uitreksel van de burgelijke stand zijn binnen, leugendetectortest nog niet.
De 25 dates zijn inmiddels voorbij. Hij heeft een dagboek bijgehouden van deze dates, een excelsheet inclusief tijdtabellen e.d.
Ook heeft hij regelmatig zijn personeel laten koerieren om cadeautjes naar mijn werk te brengen, zoals een gedragen t shirt die naar hem ruikt en 20 minuten nadat ik zei dat ik de nieuwe CD van Pink wilde hebben kwam er weer een stagiair van hem binnenlopen met de CD.
Ook verrast hij me regelmatig met een etentje en krijg ik heeeeeeul veel cadeautjes (oa een hastens bed! weekendjes weg, een wintersportvakantie inclusief nieuwe outfits en heel vaak bloemen).
Maar wat ik toch wel het allerfijnst vind is dat hij er altijd voor me is en daar hoef ik niet eens om te vragen. Ik ben ernstig ziek en hij houdt alle ziekenhuisafspraken bij, hij zorgt ervoor dat ik mijn medicijnen inneem en hij houdt me vast wanneer ik dat nodig heb (en natuurlijk nog veel vaker). Hij heeft een verschrikkelijk drukke en verantwoordelijke baan, maar hij laat alles uit zijn handen vallen als het ziekenhuis belt (ze bellen altijd naar hem omdat ik niets kan onthouden).
Al met al vind ik toch wel dat ik het perfecte vriendje heb....
Geweldig dat hij er voor je is en je helpt met zulke dingen! 
Maar voor jou: Kaarsjes aan, rozenblaadjes, massageolie beetje verwarmen in de magnetron en erbij? En je zette hierboven dat je vriend lingerie liever uitziet dan aan, maar dat hebben de meeste, je kan het zoiezo nog doen als extraatje, altijd leuk. Ze hebben nu ook vaak met kerst leuke setjes

heyitsme schreef:hmmm, waar kan ik dat spel vinden?

Ik heb momenteel niemand om het mee te spelen, maar wou het toen voor mijn ex en mij kopen

heyitsme schreef:ik wacht er nog even mee, maar in ieder geval bedankt voor de tip! Ik ga het eerst proberen met kaarsjes en lingerie...hopen dat ze wat leuks hebben voor mij in de juiste maat.