wij gaan het zowiezo al doen dus maakt niet uit of er niemand meegaat of niet, Stuur 1 van ons ff een PB als je geintereseert ben! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij gaan het zowiezo al doen dus maakt niet uit of er niemand meegaat of niet, Stuur 1 van ons ff een PB als je geintereseert ben!
milo schreef:mijn vriend zou gaan flippen als ik meeging, die houdt er echt niet van. Maar wel interressant!
aangezien ik hier ook genoeg zie rondlopen en ik daar nieteens de tijd voor heb om ze te helpen, ga ik me eerst daar maar eens op richten.
Er is er eentje in het portaal en dat is niet lekker thuiskomen in het donker.. brr
thuiskomen in het donker is zowiezo al nooit leuk

daNiielle_ schreef:Ik weet niet wat ik er van moet maken, ik zie in elk geval in het midden een persoon.
Of het is een baby, aan de ogen te zien, of een hele dikke man. En hij kijkt heel boos/verdrietig of hij slaapt.
Maar wat moest de foto voorstellen dan? Alleen die 2 handen? Of een foto van de muur?
Of ik heb gewoon teveel fantasie.
Ik heb het bij paint geprobeert te bewerken, maar dat lijkt al helemaal nergens meer op.
Waar zie jij dat andere persoon dan?
vraag me niet hoe, kweet 't niet 
HorseyDude schreef:
neverstop schreef:HorseyDude schreef:
Hmm wel geinig.. Heb je 't zelf gefilmt?

HorseyDude schreef:Hier 3 dingen nog van mij:
>> Mijn zus had vroeger toen ik in Vlaardingen woonde een poster op haar kamer hangen van Dannie de Munk (schrijf ik dat zo goed?). En steeds wanneer ik naar die poster keek (bewust of onbewust?) leek het net also de ogen van Dannie/y?? mij volgden! Was echt überscary!!!! Ik wilde heel graag die valse poster met die valse grijns van de muur af scheuren maar ja, poster was van mijn zus en dat mocht dus niet. Maar jee zeg: DIE OGEN EN DE GRIJNS OP DIE POSTER!!!! BRRRR!!!!!! Zag er niet vrolijk uit!

Ik had boele posters in mijn kamer, en waar ik ook stond, de ogen keken mij altijd aan, daar zijn die posters ook voor gemaakt
HorseyDude schreef:
.
.