"Geestenverhalen".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: "Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 11:42

Nansje en ik willen een soort meeting houden ook voor 18+ (oke 17 + mag ook nog wel) Hier in hellevoet, gezien wij hier in de vesting heel wat creepy stuff hebben.. Wie is hier nog meer in geintereseert? Wij bombaderen ons zelf sinds vandaag als Girly ghost hunters hellevoetsluis Haha! wij gaan het zowiezo al doen dus maakt niet uit of er niemand meegaat of niet, Stuur 1 van ons ff een PB als je geintereseert ben!

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 11:45

Doe gezellig mee, laat ons niet alleen in t donker hahah Haha!
Girly Ghosthunters hellevoetsluis !!!!Wij kennen elkaar al jaren dus wie komt ons versterken en kom eens kijken in de spookstad die de vesting van hellevoetsluis heet,

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:13

mijn vriend zou gaan flippen als ik meeging, die houdt er echt niet van. Maar wel interressant!

aangezien ik hier ook genoeg zie rondlopen en ik daar nieteens de tijd voor heb om ze te helpen, ga ik me eerst daar maar eens op richten.
Er is er eentje in het portaal en dat is niet lekker thuiskomen in het donker.. brr Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:23

milo schreef:
mijn vriend zou gaan flippen als ik meeging, die houdt er echt niet van. Maar wel interressant!

aangezien ik hier ook genoeg zie rondlopen en ik daar nieteens de tijd voor heb om ze te helpen, ga ik me eerst daar maar eens op richten.
Er is er eentje in het portaal en dat is niet lekker thuiskomen in het donker.. brr Lachen

Huilen van het lachen thuiskomen in het donker is zowiezo al nooit leuk

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 09:42

Hier 3 dingen nog van mij:

>> Mijn zus had vroeger toen ik in Vlaardingen woonde een poster op haar kamer hangen van Dannie de Munk (schrijf ik dat zo goed?). En steeds wanneer ik naar die poster keek (bewust of onbewust?) leek het net also de ogen van Dannie/y?? mij volgden! Was echt überscary!!!! Ik wilde heel graag die valse poster met die valse grijns van de muur af scheuren maar ja, poster was van mijn zus en dat mocht dus niet. Maar jee zeg: DIE OGEN EN DE GRIJNS OP DIE POSTER!!!! BRRRR!!!!!! Zag er niet vrolijk uit!

>> Ik ben gister naar de plek gegaan waar het Slot van Capelle stond... nou, ik voelde me echt helemaal niet fijn... heel zurige smaak in mijn mond en zo... Ook het Dief- en duifhuisje... tja... wat moet ik daarvan zeggen? Kreeg er wel een zielig gevoel bij, terwijl het zo'n mooie dag was gister, en toch wilde ik het op de foto hebben. (nee, er staan geen geesten op de foto.) Kreeg gewoon bij die twee een wat mistroostig gevoel bij.

>> Vanmorgen ook om ruim 6:00... het leek net alsof iemand op mijn bed zat en door mijn haren streelde?? Het was geen koude rilling, verwarming stond gewoon op 2. (zwaar gevoel bij mijn benen.)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:08

Geen geestenverhalen, maar wel vreemde verhalen.

Ik ken een man, ik weet niet wat hij heeft, maar hij kan in elk geval meer dan een normaal mens.
Zo waren wij bij hem, hij is hoefsmid. Mijn moeder stond naast hem, en hij schrok. Hij vertelde dat mijn moeder wat had, maar wist niet wat en ging gewoon door met het beslaan van mijn paard.
Een paar weken later bleek dat ze MS heeft, een soort kanker.

Bij diezelfde man, dezelfde dag, stond ik voor mijn paard vast te houden. Toen vertelde hij ineens dat ik weg moest, omdat ik mijn paard insprak.
Vraag me niet wat hij bedoelde, want dat weet ik nog steeds niet.. Ik stond er raar van te kijken dat ik gewoon weggestuurt werd. En dat is me bij dezelfde man nu al 3 keer overkomen. Hij vertelde ook dat ik me nooit zorgen hoefde te maken, omdat ik wat bij me droeg dat me beschermde. Het enige dat ik altijd draag is een ketting, met de naam van een paard erop. Lijkt me niet dat een ketting mij kan beschermen.. Nors opkijken

Verder vallen hier in huis heel vaak de foto's van mijn opa omver, maar dat is denk ik gewoon toeval. Nagelbijten / Gniffelen
Op de foto van Romyv op bladzijde 4, zie je behalve die 2 handen ook nog een baby.

Ik had trouwens ook nog een keer wat vreemds. We zaten aan tafel, en mijn zus vertelde dat ze zwanger was.
Het eerste beeld dat ik voor me zag, was een miskraam. Het is ook een miskraam geworden, of eigenlijk kon je het niet eens een kind noemen, want dat gebeurde al na 4 weken.

Ik weet niet of ik er in moet geloven, maar je maakt toch wel heel wat vreemde dingen mee.....

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:33

hmm.. typ ik me hele verhaal kan verzend, kan ie pagina nie vinden Scheve mond
maar goed..
Romyv, in jou foto zie ik 2 dingen, 1 wat jij ook al zei/zag die 2 handen en 'n gezicht..
zoals ik 't zie, lijkt 't 'n persoon ergens uit de middeleeuwen of iets uit die tijd..
maar ik zie nog iets, als ik beter kijk zie je nog 'n kleiner iemand ook ongeveer uit die tijd
*ben nog 's gaankijken omdat Daniëlle zei dat ze er 'n baby in zag..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:36

IS IEMAND AL OPGEVALLEN DAT DAT MEISJE GEEN MOND HEEFT???? Brrrrrrr!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:37

Welk meisje?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:37

Op de foto op pagina 4

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:46

Wacht er ging wat fout.

Maar je ziet dat het hoofd een beetje schuin staat, en een bol hoofd is het. 2 ogen, kleine neus, scheve mond.
Zo zie ik het tenminste.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:57

meisje heeft idd 'n beetje scheve mond, Daniëlle weet niet of jij 'm ook ziet. Maar boven dat meisje zie ik ook nog 'n gezicht 'n mannelijk gezicht dacht ik

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:11

Ik weet niet wat ik er van moet maken, ik zie in elk geval in het midden een persoon.
Of het is een baby, aan de ogen te zien, of een hele dikke man. En hij kijkt heel boos/verdrietig of hij slaapt.
Maar wat moest de foto voorstellen dan? Alleen die 2 handen? Of een foto van de muur?

Of ik heb gewoon teveel fantasie. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb het bij paint geprobeert te bewerken, maar dat lijkt al helemaal nergens meer op.
Waar zie jij dat andere persoon dan?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:26

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:49

daNiielle_ schreef:
Ik weet niet wat ik er van moet maken, ik zie in elk geval in het midden een persoon.
Of het is een baby, aan de ogen te zien, of een hele dikke man. En hij kijkt heel boos/verdrietig of hij slaapt.
Maar wat moest de foto voorstellen dan? Alleen die 2 handen? Of een foto van de muur?

Of ik heb gewoon teveel fantasie. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb het bij paint geprobeert te bewerken, maar dat lijkt al helemaal nergens meer op.
Waar zie jij dat andere persoon dan?

ik zie er ondertussen 3 personen in Scheve mond vraag me niet hoe, kweet 't niet Clown
denk dat je met photoshoppen nie ver komt idd... omdat 't opzich al vrij 'vaag' is allemaal..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:55

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:36

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:40

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:45

ziet dr apart uit Tong uitsteken
vooral met de deur idd Ja

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:00

HorseyDude schreef:
Hier 3 dingen nog van mij:

>> Mijn zus had vroeger toen ik in Vlaardingen woonde een poster op haar kamer hangen van Dannie de Munk (schrijf ik dat zo goed?). En steeds wanneer ik naar die poster keek (bewust of onbewust?) leek het net also de ogen van Dannie/y?? mij volgden! Was echt überscary!!!! Ik wilde heel graag die valse poster met die valse grijns van de muur af scheuren maar ja, poster was van mijn zus en dat mocht dus niet. Maar jee zeg: DIE OGEN EN DE GRIJNS OP DIE POSTER!!!! BRRRR!!!!!! Zag er niet vrolijk uit!

Huilen van het lachen
Elke, maar dan ook ELKE poster lijkt je te achtervolgen dat heeft niets met geesten te maken Clown Ik had boele posters in mijn kamer, en waar ik ook stond, de ogen keken mij altijd aan, daar zijn die posters ook voor gemaakt Nagelbijten / Gniffelen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:02

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:28

tocht een beetje horsey dude ?

abba87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:58

ik heb wel geest verhalen maar ik weet niet of jullie ze wel zullen geloven ja of nee maar dat maakt me geen reet uit

nou ik heb 3 nachten achter elkaar geesten om mijn bed gehad en leek net of ze mij haaden vast gelegt in mijn bed en ik lag zo stijf dat dat niet meer gezond was en ik durfde eigenlijk niet meer naar bed toe maar nam elke x mijn poes mee en dan viel het nog mee en ze probeerden het wel volgens mij en na de 3 dagen niks meer gehad ik zie ze niet maar ik voel hun aanwezigheid en voor de rest heb ik me afgesloten maar probeer het weer langzaam te openen.

en dan nog iets gehad maar dat is dus echt gebeurt!
dat was dat ik kreeg ineens het gevoel dat ik iemand moest vermoorden en ik had zoiets van waar komt dat vandaan en toen zag ik de geest die mijn lichaam over wow nemen en ik heb er wel een paar minutjes er mee gevochten maar ik heb uiteindelijk gewonnen gelukkig andes was het slecht afgelopen denk ik

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 10:03

Jeetje wat een bijzondere verhalen zeg wel mooi maar ook wel eng de meeste.

Helaas kan ik dan niet naar die meeting want ben 15 haha Lachen.

Maargoed ik heb altijd als ik alleen thuis ben en het is donker voel ik me niet veilig in de gang ik ren ook altijd door die gangen het voelt gewoon niet goed Lips are sealed.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:07

Ik blijf erbij dat veel verhalen zijn aangedikt, mensen hebben nu eenmaal een grote fantasie Knipoog

En die foto, op een van de vorige pagina's . Sorry maar dat is echt geen geest oid hoor Huilen van het lachen