Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwelgje schreef:Ik ga gewoon helemaal niet![]()
Ik pak de telefoon van de week wel even, dan voel ik me toch net effe veiliger.
GamblersCup schreef:Ik vind het allemaal maar raar... van jouw kant net zo goed. Je begint in de trant van "aggut, had ik niet verwacht, ego gestreeld" e.d. en nu is hij al een perverse smeerlap. Waarschijnlijk heeft hij 7 jaar zijn mond gehouden omdat hij jouw relatie niet wilde verstoren, en kwam het er nu ineens uit. En besefte hij daarna wat hij gedaan had en stuurde hij daarom die SMSjes, want het is toch een stuk "veiliger" dan te bellen of langsgaan en je persoonlijk te woord staan.
Vergeet ook niet dat mannen anders kunnen reageren, waarschijnlijk daarom die "nachtzoen", want dat betekend waarschijnlijk helemaal niets voor hem, terwijl jij de dramaqueen uit loopt te hangen. Als het allemaal zo erg is (en ik begrijp best dat je het vervelend vind en dat je je ergert en dat de situatie nu veranderd is) waarom heb je dan nog steeds niet met hem gesproken? Waarom ga je je dan kinderlijk gedragen met "laat hem maar zweten" etc? Waarom gedraag je je niet als een volwassene en heb je niet gewoon geantwoord toen ie je wat vroeg toen je voorbij reed? Had je hem gelijk kunnen zeggen hoe je er over denkt.
Tuurlijk, hij is "begonnen" door zo'n sms te sturen en ik geef je ook absoluut niet de schuld, laat dat duidelijk zijn. Maar jij hebt er wel een drama van gemaakt zeg, en het zelf nog verder laten komen door je zo op te stellen ipv hem als een volwassene te vertellen dat je e niet van gediend bent. Als je het anders aangepakt had was je er waarschijnlijk allang vanaf en had je de (vriendschappelijke) situatie nog enigszins kunnen redden. Zonde.
Zwelgje schreef:Inderdaad, deze heeft echt een plank voor z'n kop zeg!!!
Ik heb aangegeven dat ik wil praten omdat die irritante sms-jes ook niks oplossen. Helaas is het voor mijn vriend en mij ook echt alleen maar zodat we niet voor de rest van ons burenbestaan elkaar scheef aan moeten kijken. Op de koffie gaan is er niet meer bij, ik wil gewoon netjes en beleefd hallo zeggen en that's it!
En wat stuurt die idioot me net: 'Om 20:30 aan het voetbalveldje, dan pik ik je daar op'. Denkt die nu werkelijk dat ik achterlijk ben ofzo??? Ja, ik ga na al die ergernissen fijn bij hem in de auto zitten en laat hem ons ergens naartoe rijden. Die is gek!!! Mijn vriend heeft er nu ook echt de buik van vol. Hij zegt wel dat het uitgepraat moet worden, maar liefst per telefoon en niet face to face. Hij is niet te vertrouwen, hij maakt rare sprongen en misschien reageert hij op een verbale, mondelinge afwijzing wel heel anders. En dan zit ik daar alleen... . Nee, dat vertrouwen is echt wel helemaal weg!
.
Niet meer reageren op sms-jes!
Succes!
Juul schreef:Hoop het niet voor je! Maar dit verhaal klinkt mij toch een beetje te bekend in de oren.
) Blijf gewoon vriendelijk 'hallo' zeggen maar verder niks. Niet meer reageren op zijn zielige berichtjes en zeker niet meer met hem in gesprek gaan. Je hebt nu duidelijk gemaakt dat er van jou kant uit niks is en niks zal komen. Laat het hier dan ook bij. Lotje02 schreef:Negeer hem vanaf nu toch gewoon. Zolang jij met hem blijft praten zal hij op een of andere manier toch hoop houden (tja...mannen) Blijf gewoon vriendelijk 'hallo' zeggen maar verder niks. Niet meer reageren op zijn zielige berichtjes en zeker niet meer met hem in gesprek gaan. Je hebt nu duidelijk gemaakt dat er van jou kant uit niks is en niks zal komen. Laat het hier dan ook bij.