Inmiddels ben ik er gestopt met werken vanwege m'n opleiding, maar het is nog altijd aan. Nu anderhalf jaar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(Om het erg naar waarheid te zeggen is hij degene die mij uit de klei heeft getrokken, gezien ik die periode best wel in de put zat. Kreeg daarna zelfs van mijn baas de opmerking dat ik zo opgeleefd was
)
Je vind elkaar leuk, wat mailen, wat msnen en dan afspreken en erachter komen dat je elkaar wel heel erg leuk vind
Sonja_ schreef:Uitgaan
En toen bleek het dat hij 1 straat achter me woont

enz 

) 

ik zag hem daar voor het eerst op de verjaardag van de vriend van een andere vriendin (snappen jullie hem nog) nou week later zaten we in de kroeg met zijn allen, ik hem smsen maar ik had het verkeerde nummer
dus ik wat gevogeld met de cijfers en heb dus vreemde mensen rond 3 uur snachts lopen smsen waarneer hij nou kwam paardrijden
(zijn beste vriend was voordat we naar de kroeg gingen komen paardrijden op onze pony's) toen kreeg ik gelukkig zondag een berichtje van hem dat hij het heel leuk had gehad en mij erg leuk vond, op de dindag hadden we een date en het was gelijk aan love at first sight. 
3 jaar (ik ben 23 hij 20) maar toen ze doorhadden dat het serieus was, hield dat op en nu krijgen we vaak te horen dat we echt bij elkaar passen

ManonR_ schreef:Via m'n ex.
en die bleek toch wel erg leuk te zijn. Toen heb ik iets met heb gekregen. Ex was in alle staten maar is na 1 jaar en 4 maanden weer een beetje bijgetrokken.
),maar heb ik m eigenlijk al leren kennen vroegáh op school
. Maar kwam hem weer tegen hier op een plaatselijke hangplek. Vroeger op school was hij me nooit opgevallen maar nu...