kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:27

'Het oog wil ook wat.' Ik vond m'n vriend leuk omdat ik vind dat ie een leuk koppie heeft. Maar uiteindelijk ben ik verliefd op hem geworden toen ik hem beter leerde kennen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:42

Ik vínd mijn vriend knap. Kan best zijn dat de rest van de wereld hem lelijk vind. Maar IK vind hem knap, ik denk dat als je echt verliefd bent dat je je vriend automatisch wel knap gaat vinden.Want om op iemand verliefd te worden klopt toch het hele plaatje?

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:44

volgens mijn vriendinnen heb ik altijd lelijke vriendjes Clown
maar ik ben daar niet zo mee bezig, soms zie ik ook wel eens een jongen dat k denk WOOOW die is knap, maar het maakt me verder niet uit als hij maar lief is!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:46

Eerst draait het om uiterlijk, daarna gaat het draaien om het innerlijk.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:47

Ik heb wel eens een relatie gehad met iemand waarbij ik op het innerlijk viel. Werkte bij mij niet, mijn oog wil ook wat.
M'n huidige vriend vind ik wel knap (en is ook lief), en dat werkt in mijn geval beter; 1,5 jaar een relatie Lachen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:14

Tsja als een knappe kop niks te melden heeft ben ik er zo klaar mee, maar dat is andersom ook!
Ik moet me zowel aangetrokken voelen tot zijn uiterlijk, maar ook zeer zeker zn innerlijk!

Was gisteren trouwens een programma over over op. Waren een man en vrouw die gingen 4 jaar met elkaar, getrouwd kinderen, noem het maar op, maar ze waren nooit verliefd geweest. Het was puur omdat ze goed met elkaar konden opschieten. Uiteindelijk ging zij ook met andere mannen om met goedkeuring van haar man, maar uiteindelijk ging het stuk.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:18

Ik viel altijd op van die modellen ... helaas waren ze niet altijd lief dus van dat kieskeurig ben ik afgestapt en date iknu ook met wat minder knappe jongens Lachen

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:37

Tuurlijk...
Waarom niet.
Vind innerlijk belangrijker...
9 van de 10 keer zeg ik ook whoo lekker ding dit dan en uit eindelijk kom ik thuis met iets heel anders Huilen van het lachen

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:44

zeker kun je verliefd worden op iemand die niet knap is..
als je een minder knap iemand leert kennen, maar van binnen een mooi persoon is, dan word ie van buiten ook meteen mooi, ofja dat heb ik wel altijd..

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:47

Persé een knapperd hoeft niet.
Maar ik moet me wel aangetrokken voelen tot hem en daarin speelt uiterlijk/uitstraling wel een rol in.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:49

Wat is knap iedereen vindt weer dat iets anders knap is. Ik val meestal op het innerlijk. Maar natuurlijk speelt het uiterlijk een belangrijke rol in het begin.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 16:19

Nickytje schreef:
Interessante vraag.

Zou ik verliefd kunnen worden op iemand die ik niet knap/aantrekkelijk vind.

Misschien puur theoretisch gezien wel, maar in de praktijk zal het toch niet snel gebeuren omdat ik
op een persoon die ik niet erg aantrekkelijk vind niet zou afstappen, of ook bijna niet zou reageren als hij
mij probeert te 'versieren'.

Ik moet zeggen dat ik al mijn exen (klinkt als een hele waslijst, is niet zo hoor) wel aantrekkelijk vond vooraleer ik
hun innerlijke beter leerde kennen.

In feite zou ik graag eens een experimentje doen. Bv. geblinddoekt een gesprek voeren met een tiental mannen/jongens.
Apart welteverstaan. Dit een aantal keer herhalen zodat je ze al voor een stukje leert kennen en kan selecteren welke je het interessants vind,
en dan even kijken later hoe hij eruit ziet
:=

goed idee! dat lijkt me best een leuk onderzoek! en dan niet dat je weet wie het is, maar dat je ze dan allemaal te zien krijgt en er een paar moet kiezen die je interessant lijken... hahahaha. ben benieuwd wat daar uit zou komen!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 16:21

Je stapt nou eenmaal sneller op een jongen af die er goed uitziet, dan een lelijke jongen. ( teminste zover wat ik altijd hoor) Innerlijk is ook belangrijk, maar ik heb toch wel liever een jongen die mooi is, dan een lelijke.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:02

Voor mij is uiterlijk op zich wel belangrijk. Je moet er wel tegen aan kunnen kijken. Ben tot nu ook nog nooit op een 'lelijk' iemand gevallen. Maar ik merk wel, dat ze steeds mooier worden als ze kwa karakter ook leuk zijn. Maar het tegenovergestelde heb ik ook al gehad. Hij was leuk, maar naarmate ik hem beter leerde kennen, begon ik hem ook steeds minder knap te vinden.

Dus denk dat het een mix is. Het moet bijde goed zitten en bij je passen, anders word het niets. Knipoog

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:30

Ik weet niet of ik verliefd kan worden op iemand die ik niet knap vind. Ik denk het niet eigenlijk.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:11

Als je iemand niet aantrekkelijk vind, en dus niet wilt leren kennen, hoe kom je dan het karakter van die persoon te weten ?

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:16

Kana schreef:
Persé een knapperd hoeft niet.
Maar ik moet me wel aangetrokken voelen tot hem en daarin speelt uiterlijk/uitstraling wel een rol in.

Dat vind ik ook. Ik heb in het verleden veel 'relaties' gehad met de knappe barkeepers. Het uiterlijk was goed, innerlijk wat minder. Heb ooit eens in de agende van een 'ex' geneusd en zag daar zijn dagindeling (met de afspraakjes van die dag) Ach gut
Nu al meer dan tien jaar samen met een leuke jongen die ook nog eens goed bij me past. Ieder mens verandert in de loop van de jaren van uiterlijk. Ik was slank toen hij mij leerde kennen, werd vervolgens dik, en ben nu weer slank. Dus vind ik uiterlijk minder belangrijk dan innerlijk.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:20

Nicky__ schreef:
volgens mijn vriendinnen heb ik altijd lelijke vriendjes Clown
maar ik ben daar niet zo mee bezig, soms zie ik ook wel eens een jongen dat k denk WOOOW die is knap, maar het maakt me verder niet uit als hij maar lief is!

leuk is dat als zoiets gezegd wordt he? ik had `vroeger` een huisgenoot die ook een opmerking maakte. dat ik echt wel beter kon krijgen enzovoorts. ik vond dat echt niet leuk! waar bemoeid hij zich mee?

van mijn huidige vriendje zei mijn broertje dat hij eindelijk een keer een normale jongen was.... pffffff... haha. moest r wel btje om lachen... magoed...

xxjillxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:28

hij kan ook lief zijn alles en knap, ik vind wel dat hij heel erg leuk lief moet zijn voor je en het beste met je voor moet hebben, maar je moet je er ook mee kunnen vertonen om het zo maar even te zeggen haha, ik heb alles mee lief alles en ontzettend knap haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:31

Hij moet toch wel een uiterlijk hebben wat mij aanspreekt hoor. Lachen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:31

Juul schreef:
pinuts schreef:
t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig

Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar. *LOL*

hihi,die vind ik leuk.ik val namelijk echt op de meest verschillende types.
ik heb al een fotomodel-manneke gehad(gelukkig weet ie het niet van zichzelf,maar men,wat was hij mooi)
ik heb een hele lieve jongen gehad,die niet knap en niet lelijk was maar gewoon ontzettend goed voor mij.
en ik heb een echte badboy gehad,breed,tatoeages,piercings.voor niemand bang etc etc,maar ook hij had een klein hartje,wat helaas maar weinig mensen zagen.ze waren allemaal een beetje bang voor hem.

maar om dus te zeggen dat ik op jongens val in mijn eigen "knapheids-categorie" vind ik wel grappig,want sommigen waren echt te mooi,en sommigen waren bijna lelijk.maar ik val op een bepaalde uitstraling.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:33

ze kunnen toch wel even knap zijn, maar verschillende types? Knipoog

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:40

Als een jongen zelfvertrouwen heeft zonder arrogant te worden is hij voor mij knap.
Dan krijgen ze gwn een bepaalde uitstraling waar ik niet tegen kan Bloos
verder gaat mn voorkeur wel uit naar jongens met bruine ogen,
Maar de persoonlijkheid bepaald het voor mij.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:41

tja...de eerste was echt knap(volgens de maatstaven van al m'n vrienden en m'n moeder)
de 2e jongen had wel "iets".
en de badboy,tja,mijn vrienden vinden hem lelijk en eng.mijn moeder snapt wel waarom ik van hem gehouden heb(en nog doe,alleen is een lang en gecompliceerd verhaal)

dus ja,ik geloof niet dat ze allemaal even "knap" waren,en zeer zeker waren het verschillende types.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:44

Ze zeggen toch dat liefde via de neus gaat? Clown Dat wij mensen door lichaamsgeurtjes aan worden getrokken? Clown
Dus als je iemand knap vind, ben je nog niet verliefd, je word verliefd door het luchtje. Dat heb ik ooit op tv gezien, weet niet of dat echt zo is. Maar is wel iets wat je aan het denken zet toch? Clown