Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nickytje schreef:Interessante vraag.
Zou ik verliefd kunnen worden op iemand die ik niet knap/aantrekkelijk vind.
Misschien puur theoretisch gezien wel, maar in de praktijk zal het toch niet snel gebeuren omdat ik
op een persoon die ik niet erg aantrekkelijk vind niet zou afstappen, of ook bijna niet zou reageren als hij
mij probeert te 'versieren'.
Ik moet zeggen dat ik al mijn exen (klinkt als een hele waslijst, is niet zo hoor) wel aantrekkelijk vond vooraleer ik
hun innerlijke beter leerde kennen.
In feite zou ik graag eens een experimentje doen. Bv. geblinddoekt een gesprek voeren met een tiental mannen/jongens.
Apart welteverstaan. Dit een aantal keer herhalen zodat je ze al voor een stukje leert kennen en kan selecteren welke je het interessants vind,
en dan even kijken later hoe hij eruit ziet :=
Kana schreef:Persé een knapperd hoeft niet.
Maar ik moet me wel aangetrokken voelen tot hem en daarin speelt uiterlijk/uitstraling wel een rol in.

Nicky__ schreef:volgens mijn vriendinnen heb ik altijd lelijke vriendjes
maar ik ben daar niet zo mee bezig, soms zie ik ook wel eens een jongen dat k denk WOOOW die is knap, maar het maakt me verder niet uit als hij maar lief is!
Juul schreef:pinuts schreef:t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig
Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar.

Dat wij mensen door lichaamsgeurtjes aan worden getrokken?