Hoop voor je dat je je geld iig nog terug kan krijgen
Btw volgens mij kosten nieuwe uggs zo rond de 120 euro toch ?
Vindt dat die vrouw ze dan nog wel aardig duur te koop zet + dat je dan nog niks krijgt ook
Succes er mee !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lizzle schreef:Ik blijf me over dit soort oplichtingen verbazen.
Staat op het pakketformulier (verzekerd vervoer) toevallig het gewicht van het pakket vermeld?

Citaat:Wij hebben geen voorraad in Nederland, afhalen of rembours is daarom niet mogelijk
0maris0 schreef:Zat ook even op mp te kijken..
Een adv van UGGBOOTS uit Amsterdam,
Waar dit idd ook instaat, blijf dit vreemd vinden..Citaat:Wij hebben geen voorraad in Nederland, afhalen of rembours is daarom niet mogelijk

Maar niet dus, was juist een van zijn tactieken, dus geld overgemaakt en nooit iets ontvangen...
Weer een wijze levensles voor m'n vriend, want ik zou zelf ook echt nooit zoiets duurs op die manier laten versturen, hihi.
Maar goed, hij heeft ook aangifte gedaan en de jongen is al eerder berecht een paar jaar terug etc en doet het nu dus weer, er zijn meer aanklachten dus hij gaat z'n geld gelukkig wel terugkrijgen als het goed is. (alleen gaat dat zeker nog even duren ivm rechtzaak etc, dat duurt altijd erg lang voor het ook echt gebeurd)Demone schreef:Helaas heb ik nog steeds geen tijd voor de bank gehad, en ik denk dat ik dat ook maar laat zitten... Ik heb het geld zelf overgemaakt, en al van verschillende mensen die opgelicht zijn heb ik gehoord dat dat niet terug te draaien valt. Lijkt me ook logisch.
Wel is de politie er echt mee bezig!! Ik hoop zo dat ze (of hij) gepakt wordt... Helaas stond er een fout in het proces verbaal.. Ze hadden en nul voor het rekeningnummer gezet en dat hoorde dus niet.. Dus daar heb ik over gebeld en dat zouden ze veranderen (niet in het proces verbaal, dat kan niet meer)... Dus ik ben benieuwd wanneer ik weer telefoon krijg van de politie. Via internetoplichting.nl is het rekeningnummer voor mij nakeken en die klopte met de naam en plaats, en zo ben ik ook aan haar (zijn?) adres gekomen. Dus ik kan langsgaan, maar daar heb ik ook de ballen niet voor in mijn uppie, ben al zo'n schijterd.
Verder hou ik marktplaats erg goed in de gaten wat betreft Uggs, of ik dezelfde advertentie/foto zie.
En dat was het dan.

(en heeft blijkbaar weinig geweten / gevoel voor andere mensen als ze mensen oplicht...)