Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prisca schreef:Lol op bokt gaat er steeds meer af...kom hier alleen nog ivm verveling....
Tieneke schreef:Kawa komt vroeg of laat wel terug. Dat weet ik wel zekerIk hoop voor haar (maar ik denk dat dat wel in orde komt) dat ze de tijd die ze op Bokt spendeerde nu op een andere manier zinnig (met de paardjes!!) kan invullen.
.
Kendra schreef:Prisca schreef:Lol op bokt gaat er steeds meer af...kom hier alleen nog ivm verveling....
Bokt, dat ben je zelf.
KiWiKo schreef:RK! ik hoop je over een jaar weer te mogen begroeten........... jeeutje wat zal ik je missen hier zeg! we moeten nog zoveel met elkaar mee, we zijn nog helemaal niet uitgemee'd
is wel stout natuurlijk wat je gedaan hebtmaargoed ik kan het wel begrijpen.........
dikke kus en tot snel!
Tieneke schreef:Kawa komt vroeg of laat wel terug. Dat weet ik wel zekerIk hoop voor haar (maar ik denk dat dat wel in orde komt) dat ze de tijd die ze op Bokt spendeerde nu op een andere manier zinnig (met de paardjes!!) kan invullen.
Over de situatie: niemand, maar ook niemand van de "gewone" bokkers kan oordelen over wat er gebeurd is, ook niet als het om bekende bokkers gaatEn sommigen zouden imo wel wat voorzichtiger kunnen zijn in hun woorden. Ik weet dat dit topic niet bedoeld is om te discussiëren, maar dit wou ik toch even kwijt.