Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:51

Mijn bed ligt zo'n beetje.. vol... (2 persoonsbed he..)
en altijd moet mijn 'rammelaar' mee als ik ergens ga slapen.
Ik schaam me er absoluut niet voor Haha!
De een heeft een vent naast zich liggen, ik heb een heel leger aan knuffels Haha!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:52

PHUH. Ik ben trots op mijn krokodillen knuffel. Tevens werkt hij goed als kussen en als licht-tegenhouder (hoe heet zo'n ooglapding ? Huilen van het lachen ) omdat hij naar je hoofd vormt. Niet alleen mijn knuffel, maar ook erg praktisch.

Sterker nog, op die kinderkampen was MIJN knuffel hét. Elk jaar vroegen ze weer of ik Kroko meehad en dan kwamen zijn fans weer kijken. Mijn knuffel is koel. Cool

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:53

Ik heb nog steeds een koesdoek (slaapdoekje). Gewone kussensloop van de IKA (en geeeeeen andere winkel!!) en daar kan ik heerlijk aan plukken. Komt ook omdat ik erg veel last kan hebben van eczeem (en dus jeuk) en dit zo een aardige afleiding is tegen krabben. Lachen

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:56

Jaa ik heb Nijn! Een wit konijntje Haha!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 06:58

Ik heb 3 knuffels in bed, een kat, een muis en een lieveheersbeest. Ik stop ze altijd tussen mijn bed en de verwarming zodat ik snachts niet opeens met mijn been tegen de koude verwarming kom Clown Maar als ik ergens ga logeren dan gaan ze niet mee.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 07:02

ehm..geen echte knuffel ,maar ik kan niet slapen zonder mn hond!!
tis zelfs zo erg dat mn vriend en ex vriendjes echt jaloezie hebben na de hond..
de hond heeft wel zn eigen kussen en deken maar ik stop haar altijd in als een baby..en als de hond sochtends ligt te slapen,blijven de gordijnen dicht totdat ze wakker is...
wees gerust ik sleep haar niet mee als ik uit logeren ga!!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 07:04

ik heb van mijn vader toen ik klein was alfred jodokus kwak knuffel gekregen, en hij ligt helemaal verknuffeld nog steeds op me bed Bloos (was ook altijd een alfred freak) Haha!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:29

Als kind had ik Liesje de Huismuis (met bijbehorend schortje & mutsje die al snel door mij verwijderd waren omdat dat niet zácht was) en die ging overal mee naar toe. Die was op het laatst écht te vies om aan te pakken en toen haar koppie er van ellende afviel en reanimatie niet meer mocht baten heb ik afscheid genomen.

Nu ben ik 37 en als ik me niet zo lekker voel pak ik nog steeds een knuffelbeestje van de boekenkast (er staan er 5 of zo, niet zulke grote) en vind het dan gewoon lekker om hem vast te houden! Mijn vriend vindt het niet erg, het is ook maar af en toe en hij vindt het ook nog wel lief Haha! Favoriet zijn het superzachte knuffelpaardje 'Horsie', als troost toegestuurd gekregen van mijn broer & schoonzusje toen ik mijn hond moest laten inslapen, een eveneens superzacht Nici ezeltje en 2 wederom überzachte Echidna's uit Perth. Ze gaan niet mee op reis Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:42

Ik heb een knuffelhondje en net nog een leuke grote muisknuffel van mijn broer gekregen..

Knuffelhondje is al 11 jaar van mij, gekregen van mijn tante, toen was ie nog helemaal zacht. Nu beb ik 18 en slaap nog altijd met die knuffel, merk wel dat als ik hem niet meeneem dat ik aan t eind van weekend/week/maand hem toch wel erg mis Haha!

Ik ben pas 1 maand op vakantie geweest. Ik heb lang zitten dubben of ik mijn knuffel mee zou nemen, ik zou hem zeker gaan missen maar omdat ik aan t backpacken was en niet echt zo ordelijk ben, heb ik maar besloten om hem thuis te laten. Ben veels te bang dat ik hem kwijtraak, liever 1 maand missen dan ik hem voor altijd moet missen.

En de meeste vrienden van mij kennen hem wel, de meeste vriendinnen van mij slapen ook nog met knuffel(s).. Maar toch als ik uit ga logeren neem ik m meestal niet mee omdat ik gewoon te bang ben dat ik hem vergeet o.i.d

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:45

Ik slaap ook nog met knuffel Haha!

Hélaas is dat ding een halve meter groot Bloos niet zo handig als ik op vakantie ga.. en dat is morgen dus
Maarrrr hij moet mee Huilen van het lachen Zij zijn groot en ik is klein!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:48

Ik heb Niels, mijn nijlpaard knoffel naast mijn bed. Knipoog Ik slaap er niet echt mee, maar ik vind het een leuke knuffel. Haha!

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:53

Ik heb haas. Haas is inmiddels bijna dertig jaar.. Heeft 5 jaar geleden een opknapbeurt gehad en ziet er weer prima uit. Hij slaapt elke avond lekker bij mij in bed. Alleen wanneer ik ergens anders slaap past hij op het huis. (man lief moest er wel ff aan wennen hoor dat de haas in bed woonde. Maar hij vindt het prima. Hij "knuffelt" altijd met een extra kussen dat hij vastpakt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:55

Hihi wat een leuk topic. Ik slaap niet echt mét een knuffel maar wel een knuffel naast me die ik al sinds mijn geboorte heb. Een klein versleten knuffelkonijntje genaamd Nijntje Bloos

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:56

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:56

_Diesel schreef:
Ik heb een schaap, echt een hele leuke. Gekregen van mijn inmiddels ex-vriend. Ondanks de stukgelopen relatie lijken Schaap en ik er gelukkig wel uit te komen en hoef ik iig niet alleen te slapen. Ik heb trouwens een bruine en een grijze, allebei van hem gekregen.

dit is hem trouwens:
Afbeelding
http://www.brightbambini.com

Die heb ik ook!! Haha en ook in koe versie

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:59

Ja hoor, ik val nog steeds elke avond in slaap met m'n Poohbeer Haha!
Dat slaapt zo lekker, dan rol ik me op in foetushouding en dan is een knuffel (of als het koud is een kruik) zo lekker in je buikholte *LOL* Alleen als vriendje er is niet, dan knuffel ik gewoon lekker met hem Knipoog Neem Pooh ook niet meer op vakanties of als ik ergens anders slaap hoor Lachen

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:01

Ik slaap standaard met mijn pinguin.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:02

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:09

Ja hoor, mijn hond. Als ik naar een hotel ga neem ik bambi mee, dan heb ik nog iets zonder het risico te lopen mijn hond kwijt te raken. Pluis hangt boven mijn bed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:13

Euhh. Ja Clown Een heel oud versleten lapje Nagelbijten / Gniffelen Hij ruikt gewoon helemaal naar mij Clown

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:15

Mijn knuffel heet Lemer Clown.
Als ik ergens een nachtje ga logeren dan laat ik hem thuis, maar als ik op iemand zijn huis pas oid dan gaat ie gewoon mee.
En nee ik schaam me er absoluut niet voor, iedereen heeft zo zijn zwakheden Knipoog

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:19

haahahah ik slaap ook met knuffels in mn bed Tong uitsteken 2 teddyberen en familie winnie de pooh (ben echt fan daarvan (H) )
maar t zijn geen knuffels van vroeger ofzo..
mijn vriend wel, die heeft een beer genaamt 'teddy' Pling die beer is al 19 jaar oud (hij is 21) en ligt altijd in zn bed.. ik heb m al een aantal keren gemaakt omdat hij anders uit elkaar valt van rottigheid ROFL
Als hij een weekendje weg gaat of op vakantie gaat met zn vrienden ofzo komt hij mij die teddybeer brengen en zegt hij dat ik dr goed voor moet zorgen Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen echt grappig..
ook gooi in die beer wel eens aan de kant als die in de weg ligt, en dan word hij boos want ik moet zuinig zijn op 'teddy' hihi, hij ligt altijd in zn armen als hij slaapt

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:21

Ik heb al mijn oude knuffels nog op zolder
Ook 1 die eerst van mn broer was.. die is nu ruim 28 Lachen

Ik heb nog 1 knuffel in bed.. een zebra Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:23

Ik heb Bart, heb hem gekregen toen ik 2 was, ziet er niet meer uit, is half kaal inmiddels, hij draagt mijn broekje van toen ik baby was.
Bart staat inmiddels boven mijn bed nu mijn vriend bij mij in bed ligt. Maar als hij er een keer niet is heb ik Bart meteen terug Lachen.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:24

Ik heb een grote paarse knuffelaap, '' Boelebas" *LOL*
Ligt altijd in mn bedje en ik heb hem al een jaar of 12