Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik heb echt nul respect voor mensen die te snel rijden, men beseft echt niet hoe gevaarlijk het is.
Charmotte schreef:AaronYve schreef:weet je wat nog leuker is, als jij rechts inhaalt omdat de persoon voor je al 10.min links rijd gaan ze achter jou aan, want rechts voorbij is erger dan links rijden..
politie bedoel je?
Citaat:Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van tenminste zestig kilometer per uur mag en kan worden gereden.(http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onder ... d/#alinea6)
)

Ook voor mijn eigen veiligheid, stel dat ik moet remmen, dan zit die auto bovenop me.
BraveSpots schreef:Jullie zullen nu wel allemaal over me heen vallen, maar soms rij ik expres traag, als er zo'n duwer (die meestal te snel rijden) aan mijn bumper plakt ga ik trager rijden en heb ik daar evenveel plezier in als hij/zij frustraties.
moet dat echt afleren
toen kreeg ik een hart verzakking ik dacht dat ik op een vluchtstrook zat
links was een gat, ik op m'n rem en ertussen... ja hoor daar sta je dan in de file en zie je even later gewoon auto's langs je gaan, bleek dus helemaal geen vluchtstrook te zijn...
BraveSpots schreef:Jullie zullen nu wel allemaal over me heen vallen, maar soms rij ik expres traag, als er zo'n duwer (die meestal te snel rijden) aan mijn bumper plakt ga ik trager rijden en heb ik daar evenveel plezier in als hij/zij frustraties.
Ik heb echt nul respect voor mensen die te snel rijden, men beseft echt niet hoe gevaarlijk het is.
dan is het voor mij heel moeilijk om er niet op de rechterbaan langs te gaan...
Maar dan gaan ze er maar lekker langs als ze zo graag hard willen rijden.
Dan heb ik zoiets, als je toch niet zoveel haast hebt, wacht dan even met de weg opdraaien tot het ook echt kan.
mensen die hun richtingaanwijzer niet kunnen vinden op een rotonde. Ook heel hopeloos
LiNdA1986 schreef:Ja, je moet je gewoon aan de snelheid houden en sowieso niet 90 op een snelweg waar je 120 mag, dat is echt levensgevaarlijk, tegen hardrijders heb ik niet zo veel, als ze maar opletten en niet gaan snijden of andere dingen doen. Behalve als het heel druk is op de weg, dan is het onverantwoord, maar als het gewoon rustig is heb ik dr niet veel last van.