Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LADPR schreef:Nogmaals deze foto's zijn niet de foto's dei wij hebben aangeleverd gekregen.
Mireille schreef:Heel erg jammer dit te moeten lezen, en ook heel jammer dat er gebruikers op de eerste pagina('s) meteen er van uit gaan dat de foto's ook echt slecht zijn, zonder ze zelf gezien te hebben.
Over afspraken en gedrag ga ik niets zeggen. Ik weet niet wat er is afgesproken, weet niet hoe de dag is verlopen, weet niet waar voor wel of niet toestemming is gevraagd en ik weet ook niet hoe Nikki zich gedragen heeft. Dat is allemaal iets wat onderling is gebeurd, dus dat laat ik in het midden.
Over het uitstelsel van opsturen; zeker niet proffesioneel, maar het is nu eenmaal vakantie periode. In mijn ogen is dat een kwestie van een beetje begrip hebben, maar misschien kwam het zo ver al niet eens omdat je eerder al teleur gesteld was, Lian.
Zelf heb ik wat foto's gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik de opmerkingen onscherp, bewogen en lelijk niet kan plaatsen. De foto's zien er prima uit. Binnen zijn ze wat minder, maar dat is een kwestie van licht omstandigheden. Jammer dus om te zeggen dat de foto's mislukt zijn, sterker nog; verpest. Verpest vind ik zelf absoluut niet het woord. Betreft de foto's begrijp ik dan ook niet echt waar die onvrede vandaan komt. Had je er meer van verwacht? Hoe komt dat dan? Voor een amateurfotograaf heeft de fotografe in mijn ogen prima foto's gemaakt. Zo als Nouks al zegt; de fotografe is in het bezit van een leuke camera met wat leuke lensjes. En stelt daar (lijkt me) haar tarieven op vast. Als je had willen hebben wat je zelf voor ogen had gehad had je voor een fotograaf met camera apparatuur, lampen en schermen in de duizende euro's moeten kiezen. Helaas had je daar dan ook een bijbehorende dure prijs voor moeten betalen.
Wat ik alleen maar wil zeggen; de prijs/kwaliteit verhouding is in mijn ogen meer dan voldoende. Nikki heeft foto's genomen die ook in haar portfolio hadden kunnen staan. Ook vind haar reactie terug, ondanks de niet fijne berichten in dit topic, zeer keurig. Nog keuriger vind ik haar aanbod, al zou ik daar zelf, als ik jou was geweest, niet eens meer gebruik van willen maken. Omdat ik me zou schamen zo te hebben gereageert op goede foto's.
LADPR schreef:Wendy: Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik koppig ben!
Het enigste wat ik wil zijn mijn foto's! Als dat al onredelijk is!