Mobiel altijd aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fake

Re: Mobiel altijd aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:26

Ik heb hem áltijd aan Ja

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:29

Mijne staat altijd op trillen, dag en nacht! Gaat ook mee in de badkamer Nagelbijten / Gniffelen Fungeert ie als timer, batterij gaat erg snel leeg dus bellen doe ik er niet mee, smsen wel, ook om uur of 2 's nachts, want dan ligt ie naast mijn hoofdkussen op te laden. En dan sms ik nog terug en weet ik 's ochtends niet meer wat Clown Hij gaat echt nooit vrijwillig uit.
Mij is wel verteld dat je door de stralingen niet helemaal inslaapt, en dat een deel van je hersens actief blijft, waardoor je na een tijdje oververmoeid raakt door dus slechter te slapen. Je kan het stralingseffect verhelpen door je mobiel hoger dan jezelf te leggen, uit de straal van 1meter. Merk er zelf helemaal niks van .
Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 13-08-08 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:30

Oamaru schreef:
Toen ik nog een telefoon had.. Clown

Stond ie altijd aan. Lachen Alleen nadat iemand me een verhaal heeft verteld gaat ie 's nachts uit.

*is nu benieuwt naar "het verhaal"

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:37

Oakland1990 schreef:
Mijne staat altijd op trillen, dag en nacht! Gaat ook mee in de badkamer Nagelbijten / Gniffelen Fungeert ie als timer, batterij gaat erg snel leeg dus bellen doe ik er niet mee, smsen wel, ook om uur of 2 's nachts, want dan ligt ie naast mijn hoofdkussen op te laden. En dan sms ik nog terug en weet ik 's ochtends niet meer wat Clown Hij gaat echt nooit vrijwillig uit.
Mij is wel verteld dat je door de stralingen niet helemaal inslaapt, en dat een deel van je hersens actief blijft, waardoor je na een tijdje oververmoeid raakt door dus slechter te slapen. Je kan het stralingseffect verhelpen door je mobiel hoger dan jezelf te leggen, uit de straal van 1meter. Merk er zelf helemaal niks van .

DAT heb ik dus ook haha.. dacht ff dat ik de enige was
Mijn oude telefoon funtioneert trouwens als men wekker

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:46

linkje naar een onderzoek over de invloed van gsm-straling op het slaappatroon:
http://www.knack.be/kanaal/bodytalk/gsm-straling-beinvloedt-slaappatroon/site72-section35-article11859.html

Ik slaap zelf ook altijd met mijn gsm aan, maar wel op stil ... wordt er dus ook niet wakker van. Ik leg hem ook steeds op mijn bureau (andere kant van de kamer)
Sommige mensen zeiden dat ze niets merkten van de straling en er niet minder door sliepen ... jij MERKT er niets van, maar binnen in jouw speelt het wel degelijk mee.

x
Laatst bijgewerkt door Orange_peach op 13-08-08 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:52

altijd op de trilfunctie
dag en nacht Ja.
Ik slaap juist veel slechter als die uitstaat Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:54

Hier staat hij bijna altijd aan. Uitzonderingen zijn als ik bijvoorbeeld in het ziekenhuis of bij de huisarts ben, of bij de sportschool...

In principe staat hij ook 's nachts aan, en dan gewoon op mijn nachtkastje. Als iemand mij midden in de nacht belt of smst is er ook écht wel wat aan de hand!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:54

ik heb hem altijd aan staan, alleen wel trilfunctie!
of ik snachts opneem is de vraag maar als ik gewoon wakker ben neem ik gewoon de telefoon op hoor Knipoog

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:56

Ik heb hem ook altijd aanstaan dag en nacht. Alleen af en toe staat hij een paar uur achter elkaar helemaal uit zodat ie eventjes weer helemaal goed is opgeladen.
's Nachts heb ik hem trouwens op trilfunctie en dan onder mijn kussen, wordt ook nooit wakker van een smsje of wat dan ook.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:31

Manonx schreef:
of ik snachts opneem is de vraag maar als ik gewoon wakker ben neem ik gewoon de telefoon op hoor Knipoog

*LOL* Ik neem ook op als ik niet wakker ben. Schijnt leuke gesprekken op te leveren Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:38

Anne_GTI schreef:
Manonx schreef:

*LOL* Ik neem ook op als ik niet wakker ben. Schijnt leuke gesprekken op te leveren Clown

aahaha.. net als sommige mensen die terug praten als ze slapen

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:41

Ik heb hem ALTIJD aanstaan, en ben ALTIJD bereikbaar. Mensen snappen ook wel dat ze mij niet hoeven te storen midden in de nacht als er niks is. Dan krijgen ze het te horen ook .. komt dat niet aan, dan merken ze vanzelf wel waarom ze dat moeten laten.

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:41

Ik heb mijn mobiel altijd aan.
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader komt laat thuis vroeger. Dus als ik ging rijden had ik altijd mijn mobiel mee,, was wel bij mij thuis. En soms belde mijn vriendin, moeder, vader ofzow als ik op het paard zat. Gelukkig hingen ze voor de 1 minuut op, met mijn smoesje dat het paard niet meer wil stil wil staan. Tong uitsteken Mijn vorige pony ging al bijna vanzelf stil staan als mijn mobiel af ging. Best zielig eigenlijk Tong uitsteken

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:44

suusiejj schreef:
aahaha.. net als sommige mensen die terug praten als ze slapen

Oh, dat doe ik ook hoor. Komt alleen gelukkig weinig zinnigs uit. (niet dat dat overdag veel anders is) Kan alleen wel stellig volhouden dat iets rood is ipv blauw heb ik al eens gehoord. Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:45

mijne staat altijd aan want mijn telefoon is ook mijn wekker Haha!
alleen als ik vrij ben en ik verwacht een telefoontje waar ik geen zin in heb dan zet ik hem op stil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:46

Ik laat hem altijd aan staan Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:47

bokken123 schreef:
Tong uitsteken Mijn vorige pony ging al bijna vanzelf stil staan als mijn mobiel af ging. Best zielig eigenlijk Tong uitsteken

hahahaha slimme pony! ROFL

ik heb die van mij ook altijd aan staan, en het is ook gelijk mn wekker..
als ik het zo lees hier kan ik beter een keer een gewone wekker kopen Nagelbijten / Gniffelen

o haha zie ineens dat bokker boven mij ook foon als wekker gebruikt Cool

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:49

ik heb hem ALTIJD aan staan, en neem altijd op, en als t belangrijk is sms ik ook nog terug, ook om 4 uur snachts, slaap daarna gewoon door...

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:49

Ik heb hem ook altijd aan!!
Paar jaar geleden belde een vriendin me snacht wakker dat er brand was op stal, achteraf was ik erg blij dat ik mijn gsm naast me had liggen! Ik had de huis telefoon nooit gehoord!
Dus de gsm blijft aan en vlak naast me liggen op mijn nachtkastje!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:50

LimaMambo, mijn mobiel gaat ook af als hij uit is, hoor. Knipoog
Kan 'm als wekker prima zetten en gewoon uit doen. Ja

Toen ik nog single was had ik mijn mobiel altijd aan. Kreeg vaak smsjes van vriendinnen 's nachts (zeker in het weekend, als ik niet mee uit was geweest ofzo) en de spannende smsjes van mijn lovers destijds, wilde ik echt niet missen. Haha!

Tegenwoordig heb ik hem 's nachts altijd uit, tenzij mijn vriend stappen is of in het buitenland zit. Dan wil ik bereikbaar zijn voor zijn smsjes en eventueel de telefoon. Mijn gewone telefoon hoor ik namelijk niet boven, heerlijk rustig overigens. Maar dat komt niet zo vaak voor.

Ik sliep vroeger echt niet onrustig, hoor, maar geloof best dat al die straling niet goed is. Al hoewel je er nergens aan ontkomt (want we hebben sowieso draadloos telefoon en internet in huis etc.).

En mijn vriend heeft 1x in de maand pieperdienst en dan ligt zijn telefoon ook aan naast ons bed. Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:52

Citaat:
LimaMambo, mijn mobiel gaat ook af als hij uit is, hoor.
Kan 'm als wekker prima zetten en gewoon uit doen.

mijn vriend zijn telefoon kan dat ook ja.. kwam ik vd week achter haha
maar die heb een nokia en ik een samsung.. weet niet of die dat ook kunnen

maar ik druk ook elke keer op het verkeerde knopje.. dan wil ik hem snoozen maar druk hem dan uit.. Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:53

Ik heb ook een samsung. Werkt prima als hij uit is. Knipoog

Oooooh, en dat snoozen Haha! , ach ja, dat had ik ook met mijn gewone wekker destijds. Die drukte ik ook altijd uit en dan sliep ik vrolijk verder. Vaak te laat gekomen Bloos , hahahaha......
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 13-08-08 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:53

Nadya schreef:
Ik heb ook een samsung. Werkt prima als hij uit is. Knipoog

ga ik toch even het boekje erop na slaan Tong uitsteken
zou het eigenlijk moeten weten.. werk al jaren met mobieltjes.. *schaam schaam * Bloos

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:54

Probeer het maar. Zet hem over 10 minuutjes en doe je telefoon effe uit. Knipoog
Je zult zien, hij gaat gewoon af, hoor.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:57

Nadya schreef:
Probeer het maar. Zet hem over 10 minuutjes en doe je telefoon effe uit. Knipoog
Je zult zien, hij gaat gewoon af, hoor.

ga het gelijk ff testen.. als het goed is gaat ie over 2 minuten Haha!