Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fungeert ie als timer, batterij gaat erg snel leeg dus bellen doe ik er niet mee, smsen wel, ook om uur of 2 's nachts, want dan ligt ie naast mijn hoofdkussen op te laden. En dan sms ik nog terug en weet ik 's ochtends niet meer wat
Hij gaat echt nooit vrijwillig uit.
Oamaru schreef:Toen ik nog een telefoon had..
Stond ie altijd aan.Alleen nadat iemand me een verhaal heeft verteld gaat ie 's nachts uit.

Oakland1990 schreef:Mijne staat altijd op trillen, dag en nacht! Gaat ook mee in de badkamerFungeert ie als timer, batterij gaat erg snel leeg dus bellen doe ik er niet mee, smsen wel, ook om uur of 2 's nachts, want dan ligt ie naast mijn hoofdkussen op te laden. En dan sms ik nog terug en weet ik 's ochtends niet meer wat
Hij gaat echt nooit vrijwillig uit.
Mij is wel verteld dat je door de stralingen niet helemaal inslaapt, en dat een deel van je hersens actief blijft, waardoor je na een tijdje oververmoeid raakt door dus slechter te slapen. Je kan het stralingseffect verhelpen door je mobiel hoger dan jezelf te leggen, uit de straal van 1meter. Merk er zelf helemaal niks van .
.

Manonx schreef:ik heb hem altijd aan staan, alleen wel trilfunctie!
of ik snachts opneem is de vraag maar als ik gewoon wakker ben neem ik gewoon de telefoon op hoor
Ik neem ook op als ik niet wakker ben. Schijnt leuke gesprekken op te leveren

Anne_GTI schreef:Manonx schreef:ik heb hem altijd aan staan, alleen wel trilfunctie!
of ik snachts opneem is de vraag maar als ik gewoon wakker ben neem ik gewoon de telefoon op hoorIk neem ook op als ik niet wakker ben. Schijnt leuke gesprekken op te leveren
Mijn vorige pony ging al bijna vanzelf stil staan als mijn mobiel af ging. Best zielig eigenlijk

suusiejj schreef:aahaha.. net als sommige mensen die terug praten als ze slapen

bokken123 schreef:Mijn vorige pony ging al bijna vanzelf stil staan als mijn mobiel af ging. Best zielig eigenlijk

Citaat:LimaMambo, mijn mobiel gaat ook af als hij uit is, hoor.
Kan 'm als wekker prima zetten en gewoon uit doen.

, ach ja, dat had ik ook met mijn gewone wekker destijds. Die drukte ik ook altijd uit en dan sliep ik vrolijk verder. Vaak te laat gekomen
, hahahaha...... Nadya schreef:Ik heb ook een samsung. Werkt prima als hij uit is.

Nadya schreef:Probeer het maar. Zet hem over 10 minuutjes en doe je telefoon effe uit.![]()
Je zult zien, hij gaat gewoon af, hoor.