Welterusten en tot morgen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

..

_Nancy schreef:Ireneee schreef:Moet je wel een gesprek met hem voeren he!:P dan weet je het zeker
haha, ja maar ik durf niet..
Ik wil dat híj t doet,, maar hij doet t niet

". misschien opend dat een gesprek oid
.
Genoeg hint... toch? 
Nakisha schreef:Ik ben misschien wel héél brutaal... maar ik denk dat ik een pen had gepakt, en bij het afrekenen mijn telefoonnummer op het etiket van 't flesje had gekrabbeld, hem had gegeven, en verder er niets bij had gezegd.Genoeg hint... toch?

pretletter17 schreef:Ja sorry dat ik het zeg, maar wat wil je nu nog horen??? Je wilt graag contact met hem maar wacht tot híj een eventuele eerste stap zet en dat doet hij blijkbaar niet. Dan zit er maar één ding op en dat is toch echt hém aanspreken. Ik vind die van de fanta brengen vanwege je laatste werkdag, wel een goeie! Kom op, zoals een bokker in haar onderschrift heeft staan: beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven
Edit: als je dat nou écht niet durft kun je dan niet op die trendstore hyves een krabbel (zo heet dat toch) achterlaten met een boodschap voor hem, met je msn? Dat de collega's dat aan hem doorgeven. Of kun je alleen berichtjes achterlaten als je 'lid' bent van die bepaalde hyves...

eamane schreef:als ie bij je komt afrekenen gewoon zeggen zo dit rondje is van mij
Of gewoon een keer dar de winkel in lopen als hij an het werk ins van zo nu kom ik eens bij jou buurten
thought i return the favour

eamane schreef:dat jij het betaald voor hem
of gewoon naar binnen lopen in de winkel iets uit het rek pakken en aan hem vragen of het jou net zo leuk zal staan als dat het hem zou staan

suusiejj schreef:ff alles doorgespit... een briefje met :"u ben geholpen door "naam" volgende keer samen fanta drinken".
Hahaha nee ik weet het ook niet , ik ga wel mee met een paar bokkers voor mij..
Tis je laatste dag maandag.. Breng hem uit jezelf een Fanta?
Onder het motto :"Hier krijg je van mij, omdat ik maandag weg ga". misschien opend dat een gesprek oid
![]()
suusiejj schreef:Breng hem uit jezelf een Fanta?
Onder het motto :"Hier krijg je van mij, omdat ik maandag weg ga". misschien opend dat een gesprek oid
eens!!