Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 13:19

Caira schreef:
en ik heb juist allejezus veel problemen met orange gehad, wat een k*tprovider, nergens bereik en 2x zo duur als vodafone.

Ik heb nu tijdelijk Orange, tegoed opvragen gaat wel makkelijk maar heb echt NOOIT bereik, ik kan vaak niet eens bellen en val steeds weg. Maar alles beter dan niks

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:05

Wij zijn eens aan het rondvragen gegaan in de buurt of er nog meer problemen waren, helaas is dit bij 11 andere mensen het geval. Ik ga vandaag even na de vodafone winkel want ik ben het hier echt niet mee eens. En rechtsbijstand van de instelling van me moeder weet ervan en zegt dat als we met meer mensen een brief sturen we sterker staan. We wachten het allemaal even af.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:07

Met T-mobile heb ik dan weer geen problemen...
Een abo van €12, daarvoor heb ik 300 belmin en 100 smsjes.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:32

Ja Vodafone, ben al zo'n.. 3/4 jaar klant van hun, en ik krijg nog steeds slechte service en telkens problemen..
Ik maak nog gebruik van Prepaid, en koop er elke maand een BloX van 10 euro Zorgeloos Sms bij.
Opzich is dat heel handig aangezien ik meer sms dan dat ik bel..

Alleen, na 30 dagen verloopt die BloX automatisch en moet je een nieuwe aanvragen.
9 van de 10 keer krijg ik geen smsje dat de BloX is afgelopen, en wil ik de volgende dag een nieuwe BloX aanvragen, dan zegt mn telefoon dat ik nog steeds die BloX wel heb (terwijl ik ondertussen wel weer sms voor t normale (dure) tarief!) Daardoor kan ik dus niet zelf een nieuwe BloX aanvragen..

Vervolgens kan ik dan weer de klantenservice bellen waar ik n stuk chagerijn aan de telefoon krijg die t vervolgens dan wel regelt gelukkig.. maar toch.
Best irritant dat er niet aan gewerkt wordt ofzo..

Iemand nog meer dit probleem?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:37

Inmiddels zijn mijn problemen met vodafone opgelost en heb ik zelfs mijn abonnement verlengd.. Klagen heeft dus weldegelijk nut Knipoog

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:50

IK heb al jaren vodafone (ben nog uit de libertel tijd) en nooit problemen gehad. Toen ik m'n telefoon in de trein had laten liggen zelfs een gratis nieuwe sim Lachen

Alleen baal ik er vreselijk van dat ik al sinds april niet meer kan zien wat m'n sms tegoed is, en sinds mei ook niet meer wat m'n beltegoed nog is. Ik durf nauwelijks meer te bellen omdat ik bang ben er vreselijk overheen te zitten Scheve mond

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:53

ik heb mijn abbo verlengt bij t-mobile Haha! wilde eerst naar vodafone, maar toch niet gedaan

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 12:10

Ik heb ook al maanden problemen met Vodafone.
Heb ze pas nog een hele lange klaagmail gestuurd maar daar heb ik nooit meer antwoord op gehad.
Mijn abonnement ga ik in ieder geval niet meer verlengen, heb het een beetje gehad met ze nu..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:45

Yessy schreef:
Alleen baal ik er vreselijk van dat ik al sinds april niet meer kan zien wat m'n sms tegoed is, en sinds mei ook niet meer wat m'n beltegoed nog is. Ik durf nauwelijks meer te bellen omdat ik bang ben er vreselijk overheen te zitten Scheve mond

Wat moet ik dan bellen om dat te weten? Ik hou het nu bij op mijn 'teller', en heb onbeperkt smsen via vodafone, maar het zou handig zijn om nog een methode achter de hand te hebben Knipoog

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:55

Ik heb ook al jaren vodafoon maar nog nooit iets aan de hand ermee gehad!
Ben een tevreden klant Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 18:27

Vodafone is idd waardeloos, ik ben uiteindelijk ook overgestapt op prepaid, ik betaal veel voor een telefoon, en moet beltegoed halen maar EINDELIJK geen rotzooi meer, weetje wel hoe lekker dat is? Haha!

vodafone kan er wat van..

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:05

Sinds vandaag weer een zeer ontevreden klant erbij!

Het loopt niet echt lekker bij hun daar! Ik heb alvast opgezegd, al loopt mijn abbonement nog tot 2010...

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:10

Mijn vriend heeft ook al jaren Vodafone. Eerst nooit problemen mee gehad, maar de laatste tijd zijn de rekeningen absurd duur terwijl hij maar wienig belt.. En zie nu dus dat het vaker voorkomt Bloos!

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:13

Ik had vorige maand een extra belkosten van 300 euro Gaaaap Huilen

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:16

Mijn vriend kwam gister thuis

Sgat ik heb een beetje hoge rekening(vodaphone) zegt hij heel voorzichtig....
We zitten midden en een verbouwing/verhuizing dus kunnen nu even geen gekke dingen hebben...

Ik zeg oww hoe kan dat en hoeveel, Ja ze belde van vodaphone dat mijn rekening van augustus wel erg hoog is!
Ik weer ja wat is hog 120 euro? (normaal is hij 60 per maand kwijt) Nee zegt hij 450 euro!!! WATTTTTTT

Ze zeggen dat zijn internet mischien heeft aangestaan maar dat lijkt me sterk 450 euro hoelang moet dat dan wel niet aan staan!!!
Zelf zit hij NOOIT op internet....

Nu specificatie opgevraagt maar ze zei al van vodaphone dat heeft geen zin verbruikt=verbruikt dus betalen.....

Iemand tips adviezen ?

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 14:20

Wij zijn er ook druk mee bezig. Ik ben ook iemand die niet veel belt of doet. Ja wel eens 30 euro over mijn bundel heen maar 300. Je moet goed je specificatie bekijken en desnoods in de buurt vragen of meer mensen dit hebben. Na rondvraag bleken er 11 mensen te zijn met hetzelfde probleem.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:51

Emeraldo schreef:
Sinds vandaag weer een zeer ontevreden klant erbij!

Het loopt niet echt lekker bij hun daar! Ik heb alvast opgezegd, al loopt mijn abbonement nog tot 2010...

Hoe heb je het opgezegd dan?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:26

mmmm.. ik zal zometeen mn rekening eens bekijken. Maar sinds ik nieuw abbo heb ( 37.50 bellen en 1000 smsjes) ben ik er bijna nooit meer overheen geweest. En de keer dat t wel zo was, was t ook écht mijn eigen schuld!

Edit: overigens is Vodafone de enige provider die in mijn dorp fatsoenlijk bereik heeft..

Chantal_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:55

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou.
Toen ik net mijn abbo had, belde ik ontzettend veel. Mijn ouders hadden me gewaarschuwd, dat als ik nog 1 x zo ver over me abbo zou gaan ik mijn telefoon kwijt zou zijn.
Ik ging er op letten, en schreef elke dag op wat ik belde en smsde. Die maand erop kreeg ik weer een rekening van dik over de 60 euro (terwijl ik een abbo heb van 35 euro )
Mijn ouders gaven me nog 1 kans. Ze geloofde immers niet dat ik bijna niet had gebeld omdat ik die maand ervoor ook heel veel had gebeld.
In juli ben ik op vakantie geweest en heb me telefoon thuis gelaten. Ik heb in die maand echt helemaal niet gebeld, en weer kreeg ik een rekening van vodafone. Weer dik over de 50 euro.
Dus ik netjes betaald, volgende maand wilde ik elke keer me saldo opvragen en elke keer kreeg ik weer een sms; wegens een technische storing kunnen wij u momenteel niet van dienst zijn.
Of ik kreeg een sms dat ik 40 euro beltegoed had?

De laatste tijd krijg ik ook bijna geen smsjes meer binnen.
Of als mensen mij proberen te bellen, krijgt hij of zij te horen dat me telefoon uitstaat.
Ik naar vodafone gebeld, ja mevrouw dat ligt toch echt aan u simkaart.

Ik word er echt stinkmodder van, en me vader gaat nu ook echt contact op nemen met vodafone.

Ik hoop voor jou dat het opgelost kan worden ! ( En voor mezelf ook:P)

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:30

jaa vodafone heeft bij mij ook al van die rare rekeningen, en ik kan ze online echt 1 dag van de maand ongeveer bekijken (laatste 3 maand zelfs helemaal niet) en tegoeden opvragen etc. gaat ook bagger

niet echt prettig Boos!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:08

Ik heb dat probleem dus gehad met T-mobile een paar jaar geleden.
Heb een zomer lang in het buitenland gezeten, telefoon thuis gelaten (had daar een mobile telefoon tot mijn beschikking, dus waarom mijn nederlandse meenemen?).
Mijn abb was doen 25 euro per maand. Ik had netjes dat geld apart gehouden.
Stond ik in het stadje, wou ik pinnen, geen saldo meer.
Ik mijn ouders gebelt en die zouden geld overmaken. Weer kon ik niet pinnen.

Bleek dat mijn telefoonrekening steeds werd afgeschreven als er geld op mijn rekening kwam.
Ging om ongeveer 500 euro per maand, terwijl die hele telefoon niet in gebruik was.
Mijn vader heeft direct toen we er achter kwamen mijn sim geblokkeerd, maar nog kwamen de rekeningen binnen de 2 maanden daarna (de tijd dat ik nog in het buitenland was). De hoogste rekening van rond de 950 euro, en dat terwijl de simkaart al geblokkeerd was.
En dan doodleuk zeggen: dan zal de kaart wel weer gedeblokkeerd zijn.
Mijn vader heeft het toen (gelukkig) afgehandeld. Financieel gezien had ik echt een poedersuiker periode toen. Had gelukkig een hele lieve mede stagaire wiens rekening ik mocht gebruiken.
Mijn loon,enhet geld vanmn ouders werd op haar rekening gestort zodat ik het daar weer vanaf kon halen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:22

Tallie_Ho schreef:
Inmiddels zijn mijn problemen met vodafone opgelost en heb ik zelfs mijn abonnement verlengd.. Klagen heeft dus weldegelijk nut Knipoog

Ennnnnnnnnn Uiteraard is mijn hele bestelling niet doorgekomen..

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:58

Hoe herkenbaar. Dat kreeg ik ook constant te horen.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:20

blijkbaar is dat op 't moment de "normale" gang van zaken bij vodafone klanten afzeiken (nouja niet direct afzeiken) maar geld afpoeier waar de klant nog niet eens aan verbelt of an ver-smst heeft...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:07

Mijn collega had vandaag ook zo'n leuke. Ze had twee abo's twee jaar geleden afgesloten. Deze heeft ze stopgezet. Eentje is nu stopgezet. De andere heeft ze twee jaar geleden op 13 september afgesloten (2 jarig abo) Ze kreeg de bevestiging dat het abonnement vanaf 22 oktober is opgezegd. Beetje raar hè? Ze gaat dus echt dat geld niet betalen (en terecht!)