Toch maar wel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Re: Toch maar wel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:11

Rocamor schreef:
Aangezien ik hier in dit topic nog geen artikel heb gezien, gaat dat allemaal via pb. Daar hebben mensen mijns inziens recht op. Ik dacht ook eerst dat 8 maanden errug veel is, maar nu ik het artikel heb gelezen, ben ik van mening dat je vriend NOOIT meer zou mogen rijden. Zijn gedrag was niet een eenmalig iets. Door dit niet aan te geven, krijg je een soort calimero-effect. Mensen reageren op wat ze lezen. Heel normaal. Met iets meer achtergrondinfo daarentegen.... heb ik inmiddels een hele andere kijk op het geheel.

Dat jij bij je vriend blijft en wilt blijven, dat is aan jou. Daar heb ik een mening over, maar die zal ik niet verkondigen (en bij deze dus toch gedaan). Meningen in dit land zijn vrij (zolang niet discriminerend of doelbewust kwetsend). En je weet dat je dit kunt verwachten als je over dit onderwerp (wederom) een topic opent.

Viva, dit was geen domme fout, dit was poging tot moord, en dus onbewust doelbewust, mijns inziens. Dit was niet gebeurd als haar vriend "maar"twee biertjes had gedronken.

Nightlover, er zijn mensen voor heeeeeeeeeel wat minder verlaten.
tuurlyk,en verschil moet er wezen! Zyn ook mensen die ergere dingen doen en niet verlaten worden...niet iedereen doet hetzelfde,gelukkig!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:12

lees bovenstaande link maar eens Ing_

IMO mag ze zich, helaas, in haar twee handjes wrijven dat het maar 8 maanden is...

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:13

Nightlover, daar heb je gelijk in, maar lees even het artikel door. Dat TS zelf bij haar vriend blijft, is eigen keuze, zij heeft de vrijheid om zelf te kiezen. Maar dan moet ze niet hier "zeuren" dat ze zo zielig zijn.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:14

TS heeft inmiddels antwoord op haar vraag gekregen, discussie leidde naar een herhaling van een eerder topic waar de TS niet om heeft gevraagd. Dus het slotje voor overleg wordt een definitief slot.