Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jetske schreef:xDramaQueen schreef:hij staat nu heel hard op mn raam te rammen en te bellen...
Mag ik mijn twijfels hier aan trekken? Als er echt wat was geweest. Zat je nu niet achter Bokt. Althans dat zou ik niet doen. Dan zou ik aan de telefoon hangen met iemand die mij tot rust kan brengen.
Maar op bokt zou ik ook niet meer zitten inderdaad. JoT schreef:Hoofd uit het raam steken, zeggen dat het uit is en waarom en dat je hem niet weer wil spreken of zien. Bel de politie en meld dit ook. Hoe moeilijk het ook is, laat je niet opfokken. Fijn dat je zusje er voor je is en hopelijk is je moeder er snel. Maar dan nog, bel ook de politie, al is het alleen maar om melding te maken.
Bo_tje schreef:Wat een dramatisch gedoe zeg, goed helemaal sporen doet hij niet, maar ten eerste horen we het verhala van 1 iemand, wat heeft hij nou daadwerkelijk tegen TS gedaan? helemaal niets.
Hij zegt dat hij een meisje heeft geslagen.
Vind de TS ook beetje vreemd bezig, ze zegt heir dat haar vriend dat tegen haar heeft gezegd, hoe stom ben je dan dat je hem niet gelijk dumpt. Vervolgens verwachten dat iemand van Bokt eventjes komt omdat hij voor de deur staat, ja he he jij dumpt hem, natuurlijk wil hij uitleg gezien zijn gedrag is die nou niet bepaald intelligent.
En ja hoor jullie mogen allemaal kritiek op mn reactie hebben
xDramaQueen schreef:ik ga nu de politie bellen ben alleen zo bang dat ie nog bozer word
xDramaQueen schreef:ik ga nu de politie bellen ben alleen zo bang dat ie nog bozer word
Tallie_Ho schreef:Even de wijkagent bellen lijkt me wijs. Hij zal haar ongetwijfeld niet komen vermoorden
Bo_tje schreef:Wat een dramatisch gedoe zeg, goed helemaal sporen doet hij niet, maar ten eerste horen we het verhala van 1 iemand, wat heeft hij nou daadwerkelijk tegen TS gedaan? helemaal niets.
Vind de TS ook beetje vreemd bezig, ze zegt heir dat haar vriend dat tegen haar heeft gezegd, hoe stom ben je dan dat je hem niet gelijk dumpt. Vervolgens verwachten dat iemand van Bokt eventjes komt omdat hij voor de deur staat, ja he he jij dumpt hem, natuurlijk wil hij uitleg gezien zijn gedrag is die nou niet bepaald intelligent.
_Tara_ schreef:Niet met iemand die me tot rust kan brengen, gewoon de politie bellenMaar op bokt zou ik ook niet meer zitten inderdaad.
En als ze het wel doet is het ook weer niet goed......Caroline1985 schreef:Die jongen mist er echt een paar, naja een paar....
Bel inderdaad de politie! De buren bellen vind ik ook zo gek nog niet!!!!
Jetske schreef:Bo_tje schreef:Wat een dramatisch gedoe zeg, goed helemaal sporen doet hij niet, maar ten eerste horen we het verhala van 1 iemand, wat heeft hij nou daadwerkelijk tegen TS gedaan? helemaal niets.
Go Bo_tje
casperrr schreef:_Tara_ schreef:Niet met iemand die me tot rust kan brengen, gewoon de politie bellenMaar op bokt zou ik ook niet meer zitten inderdaad.
Ik denk dat haar computer gewoon aan staat en af en toe eens een berichtje plaatst, als ze niks doet staat Bokt weer op haar achterste benen want ze moet natuurlijk wel dingen blijven plaatsenEn als ze het wel doet is het ook weer niet goed......
Menn mijn handen gaan echt jeuken van die jongen....
Tamara_H schreef:xDramaQueen schreef:ik ga nu de politie bellen ben alleen zo bang dat ie nog bozer word
rekent de politie wel met hem af
Manon88 schreef:Nou wij hebben hier geen wijkagent hoor. Mooi de politie bellen.Hebben toch niets beters te doen dan debiele verkeers- en parkeerboetes uitdelen.