. De eerste les heb ik van mijn vriend gehad. Op een parking, beetje leren schakelen in eerste en tweede versnelling. Hij legde het echt super uit, is waarschijnlijk omdat hij zelf nog niet lang zijn rijbewijs heeft
. Daarna heb ik ook nog een les met mijn mama gehad. In de cabrio van mijn papa
. Maar dat is een automatic. 'k heb een beetje leren sturen in rustige straatjes. Maar mijn moeder is zooo bang hé. Die zit daar heel de tijd "remmen, remmen, remmen remmen..." terwijl ik misschien 20 rij.
Dan doet ze het raam open omdat ze anders op een te vroege leeftijd vapeurs zou krijgen door mij. En toen ben ik bijna tegen een boom gereden omdat ik zo raar naar haar keek, maar mijn handen draaiden mee naar de richting naar waar ik keek (maw ik draaide het stuur naar rechts) en toen kwam iredelijk dicht bij een boom.
Oja, toen vergat ik voorrang van rechts te geven, je moet echt met alles tegelijk bezig zijn hé. (ik denk zelf dat ik die meneer gewoon niet had zien aankomen. ) En toen botsten we bijna. Die man keek heeel kwaad naar mij en was in gebarentaal vanalles aan het zeggen.
Oke, ik geef toe, ik ben nog een gevaar op de weg.
Daarom oefenen we echt in zo'n van die rustige straatjes aan 20km/u ofzo
. Vanavond weer les.
Ik moet ook eens lessen bij de rijschool boeken...
Nemen jullie alleen maar lessen bij de rijschool of oefenen jullie ook met je ouders.
(Ik weet niet wat het systeem in Nederland is..)