jiehaaa schreef:Ik denk, dat als de kinderwens bij 1 van de 2 zo sterk is, en bij de ander geheel afwezig, dat je relatie dan weinig kans van slagen heeft op termijn.
ja maar niet op die leeftijd

ze is 18, hallo hee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiehaaa schreef:Ik denk, dat als de kinderwens bij 1 van de 2 zo sterk is, en bij de ander geheel afwezig, dat je relatie dan weinig kans van slagen heeft op termijn.

Tuurlijk huilen ze weleens (als ze struikelen en languit op straat liggen bijvoorbeeld) en schreeuwen ook (in een winkel het verkeerde gangpad inlopen en bang zijn dat ik weg ben... dan wordt even luid en duidelijk mijn naam geroepen) en ze kunnen ook uit al hun enthousiasme heel hard "visje in het water" gaan zingen als we naar de dierenwinkel gaan visjes kijken
. Maar ik kan er ook gerust mee een speelgoedwinkel inlopen, naar iets moois kijken met de kids en zonder morren de winkel weer uit lopen. En kom heel eerlijk gezegd weinig rampenplannen tegen hoor.IngridM schreef:jiehaaa schreef:Ik denk, dat als de kinderwens bij 1 van de 2 zo sterk is, en bij de ander geheel afwezig, dat je relatie dan weinig kans van slagen heeft op termijn.
ja maar niet op die leeftijd
ze is 18, hallo hee
odetteke schreef:Rk: in deventer. Ik pas op nog 3 kinderen daar op trouwens en ze zijn alledrie geweldig. Luisteren perfectTuurlijk huilen ze weleens (als ze struikelen en languit op straat liggen bijvoorbeeld) en schreeuwen ook (in een winkel het verkeerde gangpad inlopen en bang zijn dat ik weg ben... dan wordt even luid en duidelijk mijn naam geroepen) en ze kunnen ook uit al hun enthousiasme heel hard "visje in het water" gaan zingen als we naar de dierenwinkel gaan visjes kijken
. Maar ik kan er ook gerust mee een speelgoedwinkel inlopen, naar iets moois kijken met de kids en zonder morren de winkel weer uit lopen. En kom heel eerlijk gezegd weinig rampenplannen tegen hoor.
Ja, vorige week een jongetje van 10 met zijn jongere zusje alleen in de stad die naar een oude man schreeuwde: pas maar op, of ik graaf het graf van je moeder open en ik spuug haar in de bek!
Maarja, wat moeten kinderen van die leeftijd alleen in de stad? Dan gaat er toch ergens in de opvoeding iets mis.
).
. runningkawa schreef:dat is héél irritant
Ik wist ook altijd al dat ik geen kinderen wilde...ik ben gewoon een dierenmens, geen mensenmens.
En je wordt heel simpel van de mensen die keer op keer zeggen, je veranderd nog wel...
Kunnen hun in mijn hoofd kijken dan?
Kunnen hun voelen wat ik voel, of juist niet voel bij een kind?
Zo respectloos vind ik dat....
Ik denk dat als ik in deventer loop ik heel wat meer etters voorbij zie komen...
Heb wel het idee dat mensen met kinderen dat minder vlug zien, de zijn meer drukte gewend (niet negatief bedoeld)
lindake schreef:Aan al die mensen die een hekel hebben aan kids omdat ze zo slecht opgevoed worden: krijg zelf kids en bewijs dat je het beter kunt.
runningkawa schreef:Ik zou zo'n kind opvoeden als een paard....en lastige paarden hebben bij mij een probleem..maar zijn vaak daarna vrij lief...
Denk niet dat een kind zo blij is met mij als moeder, met de vergelijking van de moeders van nu die overal in dialoog gaan...
runningkawa schreef:dat is héél irritant
Ik wist ook altijd al dat ik geen kinderen wilde...ik ben gewoon een dierenmens, geen mensenmens.
En je wordt heel simpel van de mensen die keer op keer zeggen, je veranderd nog wel...
Kunnen hun in mijn hoofd kijken dan?
Kunnen hun voelen wat ik voel, of juist niet voel bij een kind?
Zo respectloos vind ik dat....

)
. 
lindake schreef:En ik blijf mij afvragen... kunnen al die mensen die hier zo veel kritiek uiten het beter.

lindake schreef:En ik blijf mij afvragen... kunnen al die mensen die hier zo veel kritiek uiten het beter.