Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:Ja dat zou ik misschien ook wel kunnen doen, iig beter dan in die hitte een sjaal om te moeten.
Ik kan er natuurlijk ook een groot gaasje overheen tapen, das al iets minder stom dan tape in je nek haha.
Maar iig bedankt, t'is wel een goed idee!
tallechie schreef:Daarom heeft ze ook een verklaring van de politie e.d. nodig. En dat smartengeld wordt niet zomaar uitbetaald. Dat kan jaren duren. Ik weet van iemand die het gehad heeft, het onderzoek heeft 6 jaar geduurd. Het lijkt me dan dat je beter het zo kan laten.
Citaat:En dat smartengeld wordt niet zomaar uitbetaald. Dat kan jaren duren. Ik weet van iemand die het gehad heeft, het onderzoek heeft 6 jaar geduurd. Het lijkt me dan dat je beter het zo kan laten.
Miracle_ schreef:Ze moeten er ten eerste wel van leren, niet dat ze er zomaar vanaf komen. Is mijn mening dan.
Mirr84 schreef:Let wel op: alles wat je buiten een rechter/rechtszaak om regelt kun je nadien geen aanspraak meer op maken via een andere rechtszaak
Kieffer schreef:Miracle_ schreef:Ja dat zou ik misschien ook wel kunnen doen, iig beter dan in die hitte een sjaal om te moeten.
Ik kan er natuurlijk ook een groot gaasje overheen tapen, das al iets minder stom dan tape in je nek haha.
Maar iig bedankt, t'is wel een goed idee!
Is inderdaad ook een goeieMisschien hebben ze wel van die huidkleurige tape die er wat makkelijker af gaat! Ik vond die witte wel comfortabel dragen
Wie weet zet je wel een trent joh, Nelly had toch ook altijd een stukje tape op zijn gezicht
Miracle_ schreef:Ik kan het altijd proberen, om een trend te zetten
Lalidan schreef:Miracle_ schreef:Ik kan het altijd proberen, om een trend te zetten
Dan zou ik een leuk opvallend kleurtje kiezenOf gewoon wit en er een mooie tekening op maken.
Misschien is er op vakantie wel iemand die er voor je op wil tekenen, net als met gips, haha
Miracle_ schreef:@ BibicheB :
Dat ongeluk van jou is ook niet flauw zeg! Poehh.. In Amerika was je indd nu rijk geweest, jammer dat dat hier niet helemaal zo werkt.. Vind ik zelf overigens een beetje schandalig. Je moet volgens mij beide je armen en benen verliezen, wil je geld terugkrijgen, Om maar even een grof voorbeeld te geven.
Maargoed, het is nou eenmaal niet anders, ik ben ook allang blij, dat ik er zo "goed" vanaf ben gekomen! Jij hebt als ik het zo hoor meer pech gehad..
BibicheB schreef:Miracle_ schreef:@ BibicheB :
Dat ongeluk van jou is ook niet flauw zeg! Poehh.. In Amerika was je indd nu rijk geweest, jammer dat dat hier niet helemaal zo werkt.. Vind ik zelf overigens een beetje schandalig. Je moet volgens mij beide je armen en benen verliezen, wil je geld terugkrijgen, Om maar even een grof voorbeeld te geven.
Maargoed, het is nou eenmaal niet anders, ik ben ook allang blij, dat ik er zo "goed" vanaf ben gekomen! Jij hebt als ik het zo hoor meer pech gehad..
Was inderdaad niet flauw (3,5 week ziekenhuis en 8 maanden revalidatie) maar klinkt erger dan het is hoor!!
Heb er in het dagelijks leven niet zo veel last van! En die littekens; ik zie ze niet meer hoor![]()
Ik hoop dat je je snel beter voelt meis! Je bent er nog goed vanaf gekomen! Veel beterschap!
Trouwens echt wel balen dat je een tijdje niet mag rijden.. Gelukkig ga je toch eerst nog op vakantie! Sterkte!
Lalidan schreef:Gewoon wit nemen, markeerstift pakken en kleuren maar!
spatter schreef:ik denk dat je het litteken niet meer ziet met een mooie ketting
spatter schreef:dat bedoel ik!
nadat het genezen is eens richting juwelier en iets heel mooie uitzoeken