Klaar, over en uit (huwelijk)...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: Klaar, over en uit (huwelijk)...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:10

Heb jij zelf kinderen? Dan weet je dat de zorg voor de kinderen 9 van de 10 keer op de schouders van de moeder rust. Voor de vader veranderd er weinig als ze samen kinderen krijgen het is meestal de moeder die thuis blijft en waarvan het leven verander.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:21

Zoals je het zegt, klinkt het alsof mannen vrouwen daartoe dwingen. Er zijn echter veel vrouwen die daar zelf voor kiezen. Waarom kiezen vrouwen vaak het liefst een man met een goede opleiding of een goede (goed verdienende) baan? Omdat ze willen dat hij voor de (meeste) inkomsten zorgt zodat zij kunnen "moederen".

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:22

uhm ontopic alsjeblieft?

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:27

Vele vaders vinden het niet eens leuk dat ze hun kinderen zo weinig zien, en zouden graag meer tijd met ze doorbrengen! Dus ook voor vaders kan het niet gewild zijn, moeders willen graag zelf hun kinderen houden.

Heel veel sterkte Ylana, hoe reageerd je oudste dochtertje erop, dat jullie nu apart wonen en dergelijke? Lijkt me erg moeilijk voor zo'n kleintje van een paar maanden ook, dat jij grotendeels voor haar moet zorgen, en dat haar papa toch veel momenten 'mist'.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:29

mijn vriend ziet zijn zoontje ook alleen in het weekend. en dan om het weekend 1 dag en het andere weekend 2,5.

Hij zou hem zeker wel meer willen zien maar dat is bijnan niet haalbaar. en daar heeft hij toch zelf echt niet voor gekozen !!!!

@ ylana fijn dat het zo goed gaat tussen jullie en ik hoop dat dat zo blijft.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:35

Himyar schreef:
Zoals je het zegt, klinkt het alsof mannen vrouwen daartoe dwingen. Er zijn echter veel vrouwen die daar zelf voor kiezen. Waarom kiezen vrouwen vaak het liefst een man met een goede opleiding of een goede (goed verdienende) baan? Omdat ze willen dat hij voor de (meeste) inkomsten zorgt zodat zij kunnen "moederen".

Anno 2008 verdiend de vrouw indezelfde functie nog altijd minder dan de man. Maar leg mij geen woorden op daar hou ik niet van Knipoog Als jij dingen op een bepaalde manier leest prima maar ik schrijf nergens dat de man de vrouw dwingt. Het is gewoon een feit dat de meeste vrouwen voor de kinderen zorgen.

Sjapaz: Daar wordt nu iets aan gedaan dmv vaderschaoverlof oid

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:37

Prima toch als jullie vinden dat jullie vader of vader van je kinderen geweldig zijn? Helaas heb ik het goede voorbeeld niet gezien en mijn kind ook niet. Ik heb daar dus een andere mening over die jullie niet kunnen veranderen!

Je kunt er natuurlijk een discussietopic over openen als het zo dwars zit? Dan kan hier weer gewoon ontopic gesproken worden. Denk niet dat Ylana hier iets aan heeft.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 14:03

Oh, je zou van mij hier ook mogen discussieren hoor. Ik ben alleen bang dat de moddies daar anders over denken. Haha!
Den heeft inderdaad de meiden eens in de twee weken, maar komt regelmatig de oudste ophalen wanneer hij tijd heeft. Al is het maar om even een uurtje met haar het bos in te gaan ofzo.

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:38

@ Ylana, klinkt alsof jullie het toch goed hebben kunnen regelen. Fijn dat hij zich naar jouw dochters toen zo opstelt!