s*x met jonger iemand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Re: s*x met jonger iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:40

September schreef:
En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van? Nagelbijten / Gniffelen

Dan zeg ik Go jij! Go jij! goed gedaan vrouw Go jij! Go jij!

De mijne is trouwens 7 jaar jonger dan ik (hij is 27) en ik vind het prima zo Lachen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:46

ik was destijds 17 toen ik met mn vriend kreeg(toen 28)
en we zijn nog steeds samen en hebben een zoon van 3 Go jij! Go jij! Schijnheilig

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:59

Cayenne schreef:
Dat ligt inderdaad aan de leeftijd van beide personen.
Mijn vriend is wat jonger dan mij. (Ik ben 27 en hij 23, dus we schelen krap 4 jaartjes. Maar je zou denken dat hij ouder is Clown )

Maar dat vind ik wat anders als iemand die bijv. 16 is, en die het met iemand doet van 11.
Dat is gewoon zwaar not done, voor beide partijen niet.
Hoe oud ben je?

Totaal mee eens.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:02

geen probleem, mijn vriend is 3 jaar jonger

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:07

Blue_Eyes schreef:
Triest eigenlijk he? Alsof het in het leven alleen om seks draait.

Biologisch gezien klopt dat toch ook. Je DNA doorgeven en nakomelingen op de wereld zetten. Waarvoor zijn we eigenlijk nog meer op de wereld?

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:08

Ach snap niet wat jullie moeilijk doen hoor, die jonkies kunnen soms aardig handig zijn!! Voel je idd niks van, haha. Enne.. wat is het probleem, iedereen maakt toch zijn eigen keuzes?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:10

oomens schreef:
Blue_Eyes schreef:

Biologisch gezien klopt dat toch ook. Je DNA doorgeven en nakomelingen op de wereld zetten. Waarvoor zijn we eigenlijk nog meer op de wereld?

Je kunt het nog verder doordouwen - waarom krijgen we eigenlijk nakomelingen? Wat is het nut van het bestaan van deze hele soort?

Wauw, en dat in een topic over de vraag of het niet raar is om seks te hebben met een jongere man Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:11

Mijn vriend is 2 jaar jonger. Haha!
En heb in het verleden nog wel eens jongere mannen een fijne nacht bezorgd. Tong uitsteken Haha!
So what???? Tong uitsteken

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:41

Blue_Eyes schreef:
Je kunt het nog verder doordouwen - waarom krijgen we eigenlijk nakomelingen? Wat is het nut van het bestaan van deze hele soort?

Wauw, en dat in een topic over de vraag of het niet raar is om seks te hebben met een jongere man Haha!

Dat maak jij ervan. In de openingspost en de titel gaat het nog over een jonger iemand.
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om s*ks (want in het Nederlands schrijf je dat gewoon met -ks, en dus niet met -x, in tegenstelling tot wat velen in dit topic lijken te denken) te hebben met een jongere man. Oudere of even oude trouwens ook niet.
Maar ik ben dan ook geen vrouw ;)
En zelfs voor vrouwen hoeft een partner niet (meer) per definitie een man te zijn.

Ohja, het nut van het bestaan van onze soort is precies dat: Het bestaan van onze soort.

En "doordouwen" is in de context van dit topic wel een beetje een vrijdagmiddagwoord.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 07:27

femmefatale1 schreef:
Voel je niks van Haha!

Haha, inderdaad!!

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 08:43

Sja, 17 is jong, maar ik en mijn vriend (nu man) hadden op ons 17e ook ** met elkaar. Geen haan die erom kraait. Dus 'so what' als ie nu iemand had gekozen die 5 jaar ouder was...??

Niet dat ik het leuk zou vinden als mijn zoon op 17 met een vrouw van 30 naar huis komt.. maar da's natuurlijk vanuit een ander standpunt gezien.

Trouwens ik ken Jongetjes van 17 en Mannen van 17.....

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 08:50

Toen ik 27 jaar was had ik een vriendje van net 18 jaar, behalve het verschil in levenservaring en dat ik hem ontmaagd heb merk je er weinig van hoor Knipoog Ik heb daarna nog wel een paar keer een jonger vriendje gehad, maar ook vaak genoeg 5 jaar ouder dan mijzelf. Mijn verloofde nu is net zo oud als ik ben Lachen

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 08:55

Mijn broer was 17 zijn vriendin 27 broer is nu 22 zij 32 en vorig jaar gelukkig getrouwd:)

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 09:01

Je moet even de film Prime gaan kijken, dat gaat over een vrouw van 37 met een jongen van 23:P ik was eerst ook zeker geen voorstander van maar na die film denk ik er opeens anders over xD

En het is wel zo.. Zou jij je liefde verloren laten gaan vanwege een paar jaar??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 09:09

Pf nou liever geen relatie meer met een jonger iemand, mn ex was 3 jaar jonger maar jeetje dat merk je toch echt wel, een heel groot verschil in levenservaring. Dat verschilt natuurlijk per persoon maar hij had nog maar heel weinig meegemaakt in zn leven en liep denk ik iets achter. Ik heb al heel wat te verwerken gekregen en ben denk ik ouder dan ik werkelijk ben. Zodoende hadden we vaak communicatieproblemen en begrepen we elkaar soms niet.

Maar goed, met de sex merk je niks natuurlijk. Haha!
Maar nu heb ik er eentje van 10 jaar ouder dan ik ben en die is wel beter. Bloos

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 09:33

Daar kan je toch niet over oordelen als 'buitenstaander'.. Ik heb zelf echt een sparringspartner nodig, iemand die slimmer, succesvoller en gebekter is dan ik ben.. aangezien ik zelf al snel over iemand heen loopt, ookal zijn ze veel ouder, zal ik niet snel uitkomen bij een jonger iemand..

Dit neemt absoluut niet weg dat ik er zeker wel een voorstander van ben! Het houdt je als vrouw toch lekker jong, goed voor je ego dat je nog goed in de markt ligt en leuk toch om iemand wat te leren of de gene te zijn met de meeste ervaring!?

van mij uit, geen scheve gezichten dus Knipoog

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:46

Ik heb ook wel eens sex gehad met iemand die 7 jaar jonger was. Het ging toen echt om een sexmaatje en dat ging prima. Een echt serieuze relatie zal ik niet snel aangaan met iemand die zoveel jonger is. Vaak merk je dan toch wat van het leeftijdsverschil. Maar het is ook maar net hoe beide mensen zijn.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:57

oomens schreef:
Blue_Eyes schreef:

Dat maak jij ervan. In de openingspost en de titel gaat het nog over een jonger iemand.
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om s*ks (want in het Nederlands schrijf je dat gewoon met -ks, en dus niet met -x, in tegenstelling tot wat velen in dit topic lijken te denken) te hebben met een jongere man. Oudere of even oude trouwens ook niet.
Maar ik ben dan ook geen vrouw ;)
En zelfs voor vrouwen hoeft een partner niet (meer) per definitie een man te zijn.

Ohja, het nut van het bestaan van onze soort is precies dat: Het bestaan van onze soort.

En "doordouwen" is in de context van dit topic wel een beetje een vrijdagmiddagwoord.

Haha! Haha! Inside joke Knipoog Ook al zo'n vrijdagmiddaguitdrukking Haha!

Maarrr - je hebt gelijk, omdat zij het had over 'als vrouw met een jonger iemand' ging ik gelijk van een man uit en dat hoeft natuurlijk niet per se!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:03

September schreef:
En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van? Nagelbijten / Gniffelen

Citaat:
not done

Waarom niet?? Andersom kan wel.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:05

oomens schreef:
Blue_Eyes schreef:

We zijn hier op de wereld om anderen te helpen, waarom zij hier zijn weet ik niet... Haha!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:08

Nicolletje schreef:
September schreef:

Dan zeg ik Go jij! Go jij! goed gedaan vrouw Go jij! Go jij!

De mijne is trouwens 7 jaar jonger dan ik (hij is 27) en ik vind het prima zo Lachen

Idd go girl Go jij! Go jij!

Ik heb eens seks gehad met een jonger iemand en doe het niet meer. Als ik ouder ben dan natuurlijk wel als ik de kans en mogelijkheid heb maar niet als puber zijnde Lachen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:11

Mijn broer is 21 en zijn vriendin is 37 .. Gaat allemaal prima hoor. Ze zijn sinds kort verloofd

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:11

paar weken geleden het bed gedeelt met een jongen die 3 jaar jonger was en.....maagd!
Dat wist ik echter niet; schrok me kapot toen hij het vertelde(vlak van te voren de piep)
niks voor mij; geef mij maar een dominante man die de leiding neemt; hoef ik dat een keer niet te doen hihi:D

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:12

Citaat:
We zijn hier op de wereld om anderen te helpen, waarom zij hier zijn weet ik niet... Haha!

whahah lig echt dubbel om jou reactie wildgirl Haha! Haha!
We zijn hier om ons voort te planten, de wereld kapot te maken en dat we ( god, allah, iemand anders) dan kunnen zeggen die mens was toch niet zo slim hé..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:19

AaronYve schreef:
Citaat:

whahah lig echt dubbel om jou reactie wildgirl Haha! Haha!
We zijn hier om ons voort te planten, de wereld kapot te maken en dat we ( god, allah, iemand anders) dan kunnen zeggen die mens was toch niet zo slim hé..

tenminste nog iemand die me af en toe grappig vindt, meestal vind ik mezelf namelijk alleen grappig; plas ik in mijn broek van het lachen en staat de rest te kijken van: duuuuuus.....