September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
Dan zeg ik
goed gedaan vrouw
De mijne is trouwens 7 jaar jonger dan ik (hij is 27) en ik vind het prima zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
goed gedaan vrouw
Cayenne schreef:Dat ligt inderdaad aan de leeftijd van beide personen.
Mijn vriend is wat jonger dan mij. (Ik ben 27 en hij 23, dus we schelen krap 4 jaartjes. Maar je zou denken dat hij ouder is)
Maar dat vind ik wat anders als iemand die bijv. 16 is, en die het met iemand doet van 11.
Dat is gewoon zwaar not done, voor beide partijen niet.
Hoe oud ben je?
Blue_Eyes schreef:Triest eigenlijk he? Alsof het in het leven alleen om seks draait.

oomens schreef:Blue_Eyes schreef:Triest eigenlijk he? Alsof het in het leven alleen om seks draait.
Biologisch gezien klopt dat toch ook. Je DNA doorgeven en nakomelingen op de wereld zetten. Waarvoor zijn we eigenlijk nog meer op de wereld?
Blue_Eyes schreef:Je kunt het nog verder doordouwen - waarom krijgen we eigenlijk nakomelingen? Wat is het nut van het bestaan van deze hele soort?
Wauw, en dat in een topic over de vraag of het niet raar is om seks te hebben met een jongere man
femmefatale1 schreef:Voel je niks van

Ik heb daarna nog wel een paar keer een jonger vriendje gehad, maar ook vaak genoeg 5 jaar ouder dan mijzelf. Mijn verloofde nu is net zo oud als ik ben
oomens schreef:Blue_Eyes schreef:Je kunt het nog verder doordouwen - waarom krijgen we eigenlijk nakomelingen? Wat is het nut van het bestaan van deze hele soort?
Wauw, en dat in een topic over de vraag of het niet raar is om seks te hebben met een jongere man
Dat maak jij ervan. In de openingspost en de titel gaat het nog over een jonger iemand.
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om s*ks (want in het Nederlands schrijf je dat gewoon met -ks, en dus niet met -x, in tegenstelling tot wat velen in dit topic lijken te denken) te hebben met een jongere man. Oudere of even oude trouwens ook niet.
Maar ik ben dan ook geen vrouw ;)
En zelfs voor vrouwen hoeft een partner niet (meer) per definitie een man te zijn.
Ohja, het nut van het bestaan van onze soort is precies dat: Het bestaan van onze soort.
En "doordouwen" is in de context van dit topic wel een beetje een vrijdagmiddagwoord.
Inside joke
Ook al zo'n vrijdagmiddaguitdrukking
Citaat:not done
oomens schreef:Blue_Eyes schreef:Triest eigenlijk he? Alsof het in het leven alleen om seks draait.
Biologisch gezien klopt dat toch ook. Je DNA doorgeven en nakomelingen op de wereld zetten. Waarvoor zijn we eigenlijk nog meer op de wereld?
Nicolletje schreef:September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
Dan zeg ikgoed gedaan vrouw
![]()
De mijne is trouwens 7 jaar jonger dan ik (hij is 27) en ik vind het prima zo
Citaat:We zijn hier op de wereld om anderen te helpen, waarom zij hier zijn weet ik niet...

AaronYve schreef:Citaat:We zijn hier op de wereld om anderen te helpen, waarom zij hier zijn weet ik niet...
whahah lig echt dubbel om jou reactie wildgirl![]()
We zijn hier om ons voort te planten, de wereld kapot te maken en dat we ( god, allah, iemand anders) dan kunnen zeggen die mens was toch niet zo slim hé..