Meisje uit Biddinhuizen dood door val van balkon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Meisje uit Biddinhuizen dood door val van balkon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:51

dat laatste ben ik het helemaal mee eens! vind het echt niet kunnen hoe er over dit meisje wordt gesproken walgelijk!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:40

Idd, om echt kotsmisselijk van te worden, stel dat het hun zusje, vriendin, dochter oid was... Lips are sealed

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 19:31

dan zou ik ook verdriet hebben, maar dan was en is het nog haar eigen schuld, en je wijst altijd met een vingertje naar iemand. het is niet dood door schuld, dus zal het altijd 'mijn lieve zusje die dom was en over de railing ging' ook al was ik nog zo verdrietig.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 19:57

WAAROM moet je altijd met een vinger naar iemand wijzen dan? WAAR slaat dat op? Ongelukken gebeuren gewoon. Ze is heus niet dat balkon opgegaan met de gedachte 'Laat ik eens lekker doodvallen'.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:05

Jolandaa_ schreef:
dan zou ik ook verdriet hebben, maar dan was en is het nog haar eigen schuld, en je wijst altijd met een vingertje naar iemand. het is niet dood door schuld, dus zal het altijd 'mijn lieve zusje die dom was en over de railing ging' ook al was ik nog zo verdrietig.

Dat je zo'n eigen mening hebt is niet erg..maar dat je nooit hebt geleerd in sommige gevallen die voor je te houden, schrik ik best wel van hoor. Als je over iets een andere mening hebt, hoeft niet te zeggen dat die per definitie slecht is, maar wat respect naar de nabestaande is wel op zn plaats vind ik.
Dit is geen aanval op jou overigens, verbaasde me alleen.
Nogmaals, zoals de nabestaanden zeggen, weet niemand exact hoe het gegaan is, dus het woordje dom vind ik zelfs niet op zn plaats..maargoed, das dan weer mijn mening Knipoog

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:01

Nou was dit topic uit het oog verloren, en heb net even bijgelezen, HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN.
Wát een reacties geven sommigen zeg....
Ja misschien is het niet slim om met een drankje op op zo'n reling te gaan zitten en misschien is het wel heeeul anders gegaan. Feit is dat het tragisch is.... Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven, maar sommige opmerkingen kan je soms beter voor je houden, sommige zijn werkelijk waar RESPECTLOOS!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:19

Was op 300 meter van ons hotel, wij zaten er toen ook. Hier in nederland was het op het nieuws enzo, maar wij hebben het pas donderdagnacht gehoord. Hadden wel al wat opschudding op straat enzo gemerkt, maar niet echt wat achter gezocht..

Al met al vind ik het heel erg dat zoiets gebeurd is. Sommige reactie's hier zijn inderdaad zwaar respectloos. Lijkt me ook vreselijk voor de nabestaanden & vrienden die met haar mee waren..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 07:07

Idd respectloos dat is het juiste woord.

Niemand weet hoe het gegaan is. Drankje op, en met een stel op het balkon, een gaat op de reling zitten , omdat er verder geen stoelen zijn.

Jeetje, wat belachelijk hoe mensen hier met hun vingertje wijzen. Nogmaals, het zal jullie vriendin,zus of dochter maar zijn.

Helaas is deze kost voor lloret redelijk normaal. Toen ik er zat was er ook een en ander gebeurd.
De laatste keer geloof ik,was er zelfs iemand vermoord tijdens het pinnen....

Maar goed, maakt het niet minder erg, maar vandaar dat het in lloret inderdaad minder aan het nieuws geweest zal zijn.

Ik hoorde destijds van mijn moeder dat er een moord was gepleegd. In lloret zelf hoorde je niks.

Ik wens de nabestaanden nogmaals heel erg veel sterkte.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:20

Jolandaa_ schreef:

Jij bent echt om van over je nek te gaan. Je weet niet hoe het gegaan, maar toch moet jij, als vreemde onbekende die blijkbaar niks beters te doen heeft als de boel een beetje opruien, er maar op hameren dat het zogenaamd haar eigen schuld is. Dus, in jou ogen, als je niet weet wat er gebeurt is is het per definitie iemands eigen schuld??? Wat een onzin en respectloos gemauw. Maar goed, dat leer je in de loop van de tijd nog wel dat de dingen niet zo werken in de grote mensen wereld.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:40

Het is wel triest ja, maar ook wel eigen schuld.
Je weet dat het dom is en als je teveel hebt gedronken... ja ook dat heb je zelf gedaan.

Maar goed, wel sneu voor alle nabestaanden!

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:45

En waar baseer JIJ dan weer op dat het einge schuld is?? Heb je uberhaupt het topic gelezen??

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:01

Allegra, als je mijn reactie hebt gelezen, weet je hoe ik erover denk. Maar, kijk. Het is natuurlijk ook niet heeeeeel erg slim om op een reling te gaan zitten.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:02

Ze heeft het ook niet tegen jou, Sophie, maar tegen Linda...

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:14

Ja, dat weet ik wel. Ik bedoel gewoon dat ik heel goed begrijp hoe ze reageert, maar dat het HOE DAN OOK niet slim is om op een reling te gaan zitten. Ik vind alleen dat het hier in dit topic helemaal niet ter sprake hoeft te komen, er is iemand overleden en hoe dat is gebeurd doet er niet toe!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:27

Feit is dat er nergens staat dat ze op de reling is gaan zitten. Misschien is ze wel het balkon opgelopen en daarbij gestruikeld over de drempel...
Maar ik ben met je eens dat het hoe dan ook l*llig is, dat dat er niks mee te maken heeft in feite.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:29

Het lijk hier wel een discussie hoe het nou gebeurd is, das toch heel niet aan de orde???? Er is niemand bij geweeest, dus je kan raden wat je wil..... Het gaat er om dat het heel naar is wat er is gebeurd, en niet hoe het is gebeurt, want in mijn ogen boeit dat totaal niet!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:32

Tuurlijk boeit dat wel.

Een dood door een vreselijk ongeluk is nou eenmaal iets anders als een dood doordat je over de reling springt. Al is het resultaat dan hetzelfde.
1ste geval is tragisch
2de geval is dom

In dit geval is het gewoon niet duidelijk, en tot het wel duidelijk is is speculeren niet erg netjes.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:34

Sophie2 schreef:
Ja, dat weet ik wel. Ik bedoel gewoon dat ik heel goed begrijp hoe ze reageert, maar dat het HOE DAN OOK niet slim is om op een reling te gaan zitten. Ik vind alleen dat het hier in dit topic helemaal niet ter sprake hoeft te komen, er is iemand overleden en hoe dat is gebeurd doet er niet toe!

wie zegt dat ze op de reling is gaat zitten??

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:54

Allegra schreef:
En waar baseer JIJ dan weer op dat het einge schuld is?? Heb je uberhaupt het topic gelezen??

Ach, maak je niet zo druk...er staat duidelijk in de eerste post dat ze aan het springen waren van balkon tot balkon, maar ja, dat doe je niet zelf natuurlijk. Dat doen zeker bepaalde krachten Haha!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:55

Als je dan even verder leest, Linda, dan zie je dat getuigen hebben verklaard dat dit meisje dat niet aan het doen was... *zucht*

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:00

OH SORRY!

Dan neem ik alles terug wat ik heb gezegd! Bij deze Bloos

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:26

Fijn dat je nu wel even gelezen hebt, zulke reacties zijn namelijk best kwetsend.

Maanling, de nabestaanden boeit het voor geen meter hoor hoe het gebeurt is, in die zin dat het het niet minder erg maakt.

Blue-eyes, dank je wel Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:32

Blue_Eyes schreef:
Als je dan even verder leest, Linda, dan zie je dat getuigen hebben verklaard dat dit meisje dat niet aan het doen was... *zucht*

nee dan staat er dat ze DENKEN dat het niet zo was, er was niemand bij.
allegra, dus omdat JIJ zegt dat het niet zo is, moet iedereen JOU maar geloven?
dan kunnen mensen ons maar respectloos vinden maar ik ga niet gelijk van alles uit wat de eerste de beste roept.
bovendien vinden we het allemaal ontzettend sneu voor het meisje hoe het ook is gebeurd, dus zo resprectloos zijn we nog niet.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:35

Allegra schreef:
Fijn dat je nu wel even gelezen hebt, zulke reacties zijn namelijk best kwetsend.

Maanling, de nabestaanden boeit het voor geen meter hoor hoe het gebeurt is, in die zin dat het het niet minder erg maakt.

Blue-eyes, dank je wel Lachen

Kweet niet Allegra.. ik denk dat het in geval van dommigheid nog extra erg is voor de nabestaanden als ik heel eerlijk mag zijn. Want dat had het met een beetje nadenken voorkomen kunnen worden. Lijkt me extra moeilijk te verwerken dan.

Maar aangezien we niet weten wat er hier aan de hand is heeft speculeren geen zin.
(alhoewel, je speculeert natuurlijk juist alleen maar als je het niet zeker weet...)

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:48

pff jongens kunnen we alsjeblieft ophouden met deze ellenlange discussie over hoe het is gebeurd!
Als iedereen even lekker zijn vooroordelen voor zich houd en respect toont. Gaat nog leuk worden als iemand ooit overlijdt aan longkanker, dan wordt er zeker ook meteen geroepen dat het zijn schuld is omdat hij bijvoorbeeld rookte..

Voor de dood kies je nooit zomaar. Zeker de nabestaande niet. Dus laat hun in hun waarde (Als je geen goed woord weet te zeggen, zeg dan maar helemaal niks)