Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:dan zou ik ook verdriet hebben, maar dan was en is het nog haar eigen schuld, en je wijst altijd met een vingertje naar iemand. het is niet dood door schuld, dus zal het altijd 'mijn lieve zusje die dom was en over de railing ging' ook al was ik nog zo verdrietig.
Jolandaa_ schreef:dan zou ik ook verdriet hebben, maar dan was en is het nog haar eigen schuld, en je wijst altijd met een vingertje naar iemand. het is niet dood door schuld, dus zal het altijd 'mijn lieve zusje die dom was en over de railing ging' ook al was ik nog zo verdrietig.
Sophie2 schreef:Ja, dat weet ik wel. Ik bedoel gewoon dat ik heel goed begrijp hoe ze reageert, maar dat het HOE DAN OOK niet slim is om op een reling te gaan zitten. Ik vind alleen dat het hier in dit topic helemaal niet ter sprake hoeft te komen, er is iemand overleden en hoe dat is gebeurd doet er niet toe!
Allegra schreef:En waar baseer JIJ dan weer op dat het einge schuld is?? Heb je uberhaupt het topic gelezen??
Blue_Eyes schreef:Als je dan even verder leest, Linda, dan zie je dat getuigen hebben verklaard dat dit meisje dat niet aan het doen was... *zucht*
Allegra schreef:Fijn dat je nu wel even gelezen hebt, zulke reacties zijn namelijk best kwetsend.
Maanling, de nabestaanden boeit het voor geen meter hoor hoe het gebeurt is, in die zin dat het het niet minder erg maakt.
Blue-eyes, dank je wel