vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xjudithx

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:58

Ahtnamas schreef:
Echt balen voor je Dagmar, maar krijg nu wel het gevoel dat je het zelf ook helemaal gehad hebt en je niet meer aan het lijntje laat houden?

Ik heb eerlijk gezegd niet echt dat gevoel. Niet l#llig bedoeld hoor. Maar ik heb het idee dat je toch nog wel een zwak voor hem hebt en dat hij nou toch nog wel een kans bij je maakt. Al wil je hem nu best wel even laten zweten. Of heb ik het mis? zijn foto staat ook nog in je profiel met een hartje erbij...
Mijn enige advies is: kijk uit dat je je niet weer laat inpakken.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 16:56

Alet74 schreef:
Ninx schreef:
En aan iedereen die graag backstage wil; ga je eigen talent ontplooien en ga in een band spelen!
Je optrekken aan het 'succes-aura' van een ander is een beetje jammer....
Dat gebeurt teveel, en je bent dan 1 van velen... geeft niks, maar zie dat in, maak een andere keuze en move on!
Tenzij het je niet zoveel uitmaakt allemaal natuurlijk....

En backstage is natuurlijk ook maar een 'begrip', stelt niet altijd zoveel voor (of wel?); mijn man en ik hebben een tijdje een band gevolgd Haha! , dan kwam je ook wel eens in zaaltjes waar na afloop je van die meisjes zag die helemaal happy waren omdat ze backstage mochten, terwijl wij dan frontstage met een aantal bandleden stonden te praten... En dan nog, het zijn ook maar mensen. Clown De koningin gaat ook gewoon naar de wc.

En TS, ik hoop dat je je er snel overheen kunt zetten en een leuke jongen tegenkomt die wel voor 100% voor jou gaat.

Mmmm, dat komt me bekend voor Knipoog

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:06

Alet74 schreef:
En backstage is natuurlijk ook maar een 'begrip', stelt niet altijd zoveel voor (of wel?);

Bckstage in een zaaltje stelt inderdaad weinig voor, maar op een groot festival is het wel ERG gaaf hoor Knipoog Free drinks, free food Haha!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 07:01

zou je dit ook accepteren van iemand met een 'normale' baan?
Zo nee, waarom van deze knul dan wel? (misschien is het hele gebeuren om hem heen dan hetgeen je aantrekkelijk vindt) Zo ja, gewoon zien waar het schip strandt Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:32

IKbenEllen schreef:
Alet74 schreef:
En backstage is natuurlijk ook maar een 'begrip', stelt niet altijd zoveel voor (of wel?);

Bckstage in een zaaltje stelt inderdaad weinig voor, maar op een groot festival is het wel ERG gaaf hoor Knipoog Free drinks, free food Haha!

Natuurlijk, als je daar bent als artiest/band.... maar al die freeloaders............. het zijn er ook zoveel. Ga gitaar spelen o.i.d. denk ik dan....

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:43

Kinke schreef:
zou je dit ook accepteren van iemand met een 'normale' baan?
Zo nee, waarom van deze knul dan wel? (misschien is het hele gebeuren om hem heen dan hetgeen je aantrekkelijk vindt) Zo ja, gewoon zien waar het schip strandt Knipoog

Goed punt daar je hebt gelijk Knipoog TS gelukkig dat je geen spijt hebt van dat je hebt gedaan, maar ik zal meer naar het innerlijk kijken voortaan dan wat hij is en uiterlijk etc.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:20

Ninx schreef:
Natuurlijk, als je daar bent als artiest/band.... maar al die freeloaders............. het zijn er ook zoveel. Ga gitaar spelen o.i.d. denk ik dan....

Ik ben op een aantal (grote) festivals geweest met een band, gewoon voor de gezellig, niet als groupie Haha! , en vond het HEEL bijzonder om mee te mogen maken. Hoe het er backstage aan toe gat, op het podium kijken, super!

Maar ik zat daar met een iets andere insteek als TS Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:32

IKbenEllen schreef:
Ninx schreef:

Ik ben op een aantal (grote) festivals geweest met een band, gewoon voor de gezellig, niet als groupie Haha! , en vond het HEEL bijzonder om mee te mogen maken. Hoe het er backstage aan toe gat, op het podium kijken, super!

Maar ik zat daar met een iets andere insteek als TS Knipoog

Fair enough.... dat is een hele andere situatie.
Maar mensen zijn op zo'n dag gewoon aan het werk, het is fijn wanneer er voornamelijk mensen te vinden zijn die er ook iets te doen hebben.
Je lichaam als jonge meid beschikbaar stellen aan de 'rock 'n roll wetenschap' kan ook buiten het hek Knipoog Haha!
Je zou ze de kost eens moeten geven...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:41

Ja precies, ik heb wel wat treurige gevallen gezien... Vaak werden ze ook nog voor de gek gehouden door iedereen en hadden ze niets in de gaten.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:54

IKbenEllen schreef:
Ja precies, ik heb wel wat treurige gevallen gezien... Vaak werden ze ook nog voor de gek gehouden door iedereen en hadden ze niets in de gaten.
Waarschijnlijk doen ze dat dan bij jou ook. Ze zullen er niet vanaf zien of iemand voor de gezelligheid backstage is of voor andere bezigheden.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:57

Zoals gezegd, ik zat daar met heel andere intenties, zij hoefden niets van mij en ik niets van hun Knipoog
Ik was geen Groupie.
Laatst bijgewerkt door IKbenEllen op 05-08-08 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:58

Ja dus? Ik zeg toch ook niet dat dat zo is. Misschien nog een keer goed lezen.
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 05-08-08 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:58

Ik weet zeker dat dat niet zo was Knipoog

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:03

Ik zeg ook niet dat IK denk dat jij een groupie bent, maar ik zeg dat die andere mensen dat misschien wel van je denken aangezien jij zegt dat ze dat wel van andere meiden denken en hen voor de gek houden. Voor hetzelfde geld doen ze het ook bij jou. Want zoals je al zei: ze hadden het niet in de gaten. Misschien jij ook niet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:11

Jij zal het wel weten Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:13

Bottomline: ver uit de buurt blijven van artiesten, voor je het weet wordt gedacht dat je een groupie bent.

Clown

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:14

Haha! Nou inderdaad, al is het maar door Bokkertjes

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:16

Wat interesseert het mij wat anderen denken. Als ik zelf maar weet met welke intentie ik met een artiest sta te praten. Lachen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:19

Precies Knipoog

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:26

IKbenEllen schreef:
Precies Knipoog
En wie was hier ook alweer degene die 'oh zo stoer' ging roepen dat er van die meiden rondliepen om met die mannen naar bed te gaan? Dat denk jij over hun, misschien zijn zij daar ook wel voor de gezelligheid Vork.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:38

ramgad schreef:
Hij heeft niet gebeld zaterdag nee. Ik vroeg hem waarom hij niet gebeld had en hij zei "I wanted to call u because I missed u. But u made me sad when u hang up the phone"
sure
Hij blijft maar sturen dat hij me mist, dat hij het niet leuk vind da ik niet (veel) meer stuur,...
Ik vind het toch wel vreemd want hij blijft me echt maar sturen terwijl zowel hij als ik weten dat het nog lang gaat duren eer hij weer naar Belgie komt...
Kan je hem niet vragen eerlijk te zijn en een goed gesprek met hem aangaan? Misschien helpt het niets maar je kan het allicht proberen.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 23:33

Karin schreef:
Bottomline: ver uit de buurt blijven van artiesten, voor je het weet wordt gedacht dat je een groupie bent.

Clown

¨haha, ja, inderdaad
wordt er keihard door een kroeg geroepen dat je bandslut bent ofzo Huilen van het lachen

maar vind dat zowel "groupies" als muzikanten nu wel beetje bevooroordeeld besproken worden.
Ken meer dan genoeg uiterst trouwe, wereld rond tourende muzikanten en ook zat niet-muzikanten die ondanks relatie keihard rondsletten.
Ken idd mensen die puur geilen op het muzikant-stuk van iemand en om alles daaromheen, maar die kom k eigk backstage nooit tegen. De meeste band mensen die ik ken blijven dat soort types graag wat uit de buurt Haha!

anyway, dagmar, wat 'jullie' betreft blijf ik t een raar verhaal vinden, hoe langer hoe vager. Maar ik 'ben bang' dat de enige manier duidelijkheid te krijgen is daar aan de telefoon naar te vragen en als hij dan nog steeds zo leuk enz zal hij zich daar ook aan moeten houden.
Loslaten is moeilijk, doet soms pijn, duurt vaak even... maar het kan echt ontzettend bevrijdend werken. Trust me Knipoog

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:22

Noukie schreef:
maar vind dat zowel "groupies" als muzikanten nu wel beetje bevooroordeeld besproken worden.
Ken meer dan genoeg uiterst trouwe, wereld rond tourende muzikanten en ook zat niet-muzikanten die ondanks relatie keihard rondsletten.
Ken idd mensen die puur geilen op het muzikant-stuk van iemand en om alles daaromheen, maar die kom k eigk backstage nooit tegen. De meeste band mensen die ik ken blijven dat soort types graag wat uit de buurt Haha!

Helemaal gelijk Noukie, het was ook niet mijn bedoeling te insinueren dat alle bands / fans zo zijn Knipoog

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 11:15

Het blijft me vaag hoor.
Hij blijft dus nog steeds sturen
"Daggie I miss you"
"Daggie please don't be mad, I'm really not a player!!!"

Dus ik zeg "proove it than"
Stuurt die gisterenochtend "Daggie when is your last day for vacation? Really want to see u ant prove to u"
en gisterenavond: "Daggie I miss u! Bug u hate me... I'm thinking of visiting u."

Raar, maar stiekem ook wel fijn dat hij toch nog aan me denkt =)
Maar ik zal niet wachten op hem. Vanaf ik een leuke jongen tegenkom zal ik er voor gaan (& het goed in Ed z'n gezicht smeren Haha!)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:29

nou, voor 'gewoon een wijffie voor een nacht' verbruikt ie iig wel een hoop aan telefoonkosten Knipoog
ik bedoel, gewoon een scharreltje kan hij wel regelen zonder zoveel moeite te doen, dat maakt t eigenlijk idd steeds vreemder. Maare, als hij t wil bewijzen komt ie maar naar jou toe en gaat ie t laten zien?