Chiqa schreef:__Possie__ schreef:we hebben wel eens gehad dat we dan ze weg drukken, maar dat heeft ook tal geen zin en gaan we maar ff op zo'n manier naar rechts toe met de uitdrukking van ''Kijk zo moet je naar rechts, moeilijk he''.
Jij heb geen enkel recht om te bepalen hoe een ander zich op de weg gedraagd, tenzij je officier van justitie bent.
Antwoord zal niet verassend zijn, ga jij je eerst maar eens leren beheersen in het verkeer.
Pfff idd zeg. Ik snap goed dat je je kunt irriteren aan iemand die links rijd en langzaam gaat, maar dan ga je toch niet iemand aan de kant drukken
Dat kan hele gevaarlijke situaties opleveren 
Verder ga ik met Nouks mee, ik houd ook afstand hoe sloom mijn voorganger ook is, ik hoeft ook niet vaak te remmen. En ik heb ook heus wel neigingen om dicht op iemand te zitten als hij niet doorrijdt, maar ik vind dat je je dan maar even moet beheersen. De weg is van ons allemaal en ook van de slomere gebruikers.
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die niet doorrijden, maar nog een grotere hekel aan aso's in het verkeer
Of tja moeten jullie het zelf weten, maar wij hebben er iig een erge bloedhekel aan als mensen continu op de rem lopen te trappen. En helemaal een bloedhekel aan weggebruikers die juistem ''fileveroorzakers zijn'' dmv gaten gaten gaten te laten en of in te willen halen met een gang van 90 pffffffffff...
'', op het moment dat ik dan rechts rij en er dan half naast ga rijden om zo te laten merken van ga eens naar rechts.

en al helemaal niet in het donker.
Allemaal maar 'kleine' verschillen, maar tikt toch aan.
) en omdat ik dinsdag ga beginnen met rijlessen en al enkele keren auto heb gereden maar me vandaag pas opviel dat ik nooooit kijk hoe hard ik eigenlijk rijd vrees ik dat dat nu al een slechte gewoonte is
90 euro boete..