Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloess_

Re: Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:22

Vreselijk wat er gebeurd is, en ik vind het heel knap dat ie gister heeft meegespeeld.
Mooi gebaar ook dat ze met rouwbanden speelden. Lachen

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:23

En dan kreeg ie nog geel ook gister Verdrietig
wel mooi van die rouwbanden gister.

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 15:01

Hebben ze nog minuut stilte oid gehad dan??? Of niet???

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 15:02

Een minuut stilte met voetbal is volgens mij alleen voor mensen die wat in de voetbal hebben betekent en die overleden zijn. Ze hebben wel met rouwbanden gespeeld.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 15:47

de bezoekers zouden toch You`ll never walk alone zingen..heb ze het niet horen doen..zat er echt op de wachten joh.
wel mooi dat er heel veel werd geklapt toen hij werd gewisseld.
Vind het enorm sterk dat hij mee heeft gespeeld.. en idd jammer van de gele kaart en het verlies van de wedstrijd.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 15:50

Nee, dat You'll never walk alone zongen ze op zo'n plein voorafgaand aan de wedstrijd Knipoog .

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:01

ohh is me helemaal niet opgevallen..
een mooi gebaar Lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:07

Vind het overigens niet heel verstandig dat hij heeft gespeeld. Het verliezen van een kind is heel erg zwaar en dat moet je samen verwerken. Ik had hem niet laten spelen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:09

Hoe kan jij van hieraf nou bepalen of dat verstandig was voor hem? Hij voelt zelf hoe het bij hem zit, heeft het er vast met zijn vrouw over gehad, misschien vond hij het juist wel fijn om zijn gedachten te verzetten.
Ieder verwerkt zoiets op zijn eigen manier. Ikzou ook niet gespeeld hebben, maar ik kan niet in hoofd en hart van Boulahrouz kijken - en jij volgens mij ook niet.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:26

Omdat hij nu niet alleen het grote verdriet om zijn kindje draagt, maar ook de last dat zíjn elftal verloren heeft. Ik denk dat dat minder zou zijn geweest als hij niet had gespeeld. Ook was het hele elftal nu afgeleid en ik denk dat ook dat minder zou zijn geweest als hij niet had gespeeld.

Ik geloof trouwens echt niet dat als je je kindje verliest, je je gedachten gewoon kunt 'verzetten' omdat je een voetbalwedstrijd moet spelen. Dus wat dat betreft, het heeft waarschijnlijk toch niet geholpen, vind ik het ook niet verstandig. Er komt inderdaad een moment dat je verder moet, maar nu zo vlak daarna? Eerst moet je het een plekje geven en zeker voor je kindje gaat daar behoorlijk wat tijd inzitten.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:28

Ukkiee schreef:
Omdat hij nu niet alleen het grote verdriet om zijn kindje draagt, maar ook de last dat zíjn elftal verloren heeft. Ik denk dat dat minder zou zijn geweest als hij niet had gespeeld. Ook was het hele elftal nu afgeleid en ik denk dat ook dat minder zou zijn geweest als hij niet had gespeeld.

Ik geloof trouwens echt niet dat als je je kindje verliest, je je gedachten gewoon kunt 'verzetten' omdat je een voetbalwedstrijd moet spelen. Dus wat dat betreft, het heeft waarschijnlijk toch niet geholpen, vind ik het ook niet verstandig. Er komt inderdaad een moment dat je verder moet, maar nu zo vlak daarna? Eerst moet je het een plekje geven en zeker voor je kindje gaat daar behoorlijk wat tijd inzitten.

Dat denk ik helemaal niet, het elftal was toch wel ondersteboven, of Boulahrouz nou meedeed of niet. Als hij niet had meegespeeld had hij misschien wel het gevoel gehad dat hij wat had kunnen doen om ze te laten winnen, als hij wel had meegedaan.

Overigens: ik heb zelf een kindje verloren en veel contact met andere ouders van een overleden kindje gehad, iedereen gaat er anders mee om. Er zijn ook mensen die juist dingen willen doen om hun gedachten af te leiden.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 22-06-08 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:29

Ik vind het echt verschrikkelijk voor Boulahrouz,maar dit overkomt zoveel mensen!
En omdat hij een celebrity is,krijgt hij enorm veel aandacht,terwijl er mensen zijn die Al hun dierbaren en familie zijn verloren!
Natuurlijk,ik vind het ook erg voor Boulahrouz,maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:30

En wat denk jij, zou hij al die aandacht wel willen? Of zou hij er eigenlijk niet op zitten te wachten?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:30

Shego schreef:
Ik vind het echt verschrikkelijk voor Boulahrouz,maar dit overkomt zoveel mensen!
En omdat hij een celebrity is,krijgt hij enorm veel aandacht,terwijl er mensen zijn die Al hun dierbaren en familie zijn verloren!
Natuurlijk,ik vind het ook erg voor Boulahrouz,maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk...

En zo kun je altijd wel iets bedenken wat erger is. Je moeder verliezen bij een auto-ongeluk of je hele familie - om het eerste zou niet gerouwd mogen worden omdat het altijd nog veel erger kan?

Ik vind het netjes zoals men ermee is omgegaan.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:34

Blue_Eyes schreef:
Dat denk ik helemaal niet, het elftal was toch wel ondersteboven, of Boulahrouz nou meedeed of niet. Als hij niet had meegespeeld had hij misschien wel het gevoel gehad dat hij wat had kunnen doen om ze te laten winnen, als hij wel had meegedaan.

Overigens: ik heb zelf een kindje verloren en veel contact met andere ouders van een overleden kindje gehad, iedereen gaat er anders mee om. Er zijn ook mensen die juist dingen willen doen om hun gedachten af te leiden.

Maakt het wat uit dat je het zelf hebt meegemaakt? Vervelend voor je, maar is hier niet van belang, vind ik.

Ik geloof best dat iedereen er anders mee om gaat en je dingen wilt doen om je af te leiden, maar ik denk niet dat dat lukt. Het is zoiets zwaars in je hoofd, wat je ook doet, ik geloof nooit dat je het echt uit je hoofd kan krijgen.

EDIT; Ik vind inderdaad ook dat men er netjes mee is omgegaan. Het is bekend gemaakt, maar er is niet al te veel aandacht aan geschonken, wat ik heel netjes vind. Ze geven hem rustig de tijd om het te verwerken samen met zijn vrouw.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:36

Ukkiee schreef:
Maakt het wat uit dat je het zelf hebt meegemaakt? Vervelend voor je, maar is hier niet van belang, vind ik.

Is zo'n opmerking nou nodig? Verward

Blue_Eyes geeft IMO alleen aan dat zij uit ervaring weet dat iedereen er anders mee omgaat en dat er juist mensen zijn die dingen willen doen om afleiding te vinden. Niets mis mee lijkt me.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:39

Sorry, ik bedoel het niet aanvallend, maar ik vind het gewoon niet relevant. Mocht je er meer over willen weten, dan is er de PM-knop.

Ik zeg ook dat iedereen er inderdaad anders mee om gaat, maar ik geloof gewoon niet dat je zoiets uit je hoofd kan krijgen.

Nogmaals mijn excuses, de opmerking was niet gemeen of aanvallend bedoeld o.i.d., maar kwam zo misschien wel over, dat was niet mijn bedoeling.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:52

Ukkiee, ik neem aan dat je dit zelf niet hebt meegemaakt? Dan snap ik niet dat je hier over gaat oordelen, of iemand anders het wel of niet van zich af kan zetten. Blue_eyes heeft het zelf meegemaakt, ook met andere ouders. Imo weet ze wel waar ze het over heeft!

En natuurlijk kan je zoiets niet uit je hoofd krijgen, maar moet je dan maar bij de pakken neer gaan zitten? Misschien vond hij het juist fijn om de wedstrijd te spelen, juist voor zijn dochtertje!
En misschien ook wel om de klap om het verlies nog even uit te stellen. Waarschijnlijk is dit gewoon zijn manier van het verwerken. Imo kan jij (en ik en iemand anders) daar niks over zeggen.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:58

Blue_Eyes schreef:
En wat denk jij, zou hij al die aandacht wel willen? Of zou hij er eigenlijk niet op zitten te wachten?

Maarre, dat weet jij toch ook niet? Bloos
Niemand weet wat er werkelijk in die man omgaat nu.
Misschien vindt hij het juist wel prettig dat mensen weten wat er aan de hand is, waarom hij ineens door de politie werd opgehaald. Zo komen er ook geen vreemde roddels in het leven. Maar nogmaals: dat weten we natuurlijk helemaal niet Lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:03

Joonsel schreef:
Ukkiee, ik neem aan dat je dit zelf niet hebt meegemaakt? Dan snap ik niet dat je hier over gaat oordelen, of iemand anders het wel of niet van zich af kan zetten. Blue_eyes heeft het zelf meegemaakt, ook met andere ouders. Imo weet ze wel waar ze het over heeft!

En natuurlijk kan je zoiets niet uit je hoofd krijgen, maar moet je dan maar bij de pakken neer gaan zitten? Misschien vond hij het juist fijn om de wedstrijd te spelen, juist voor zijn dochtertje!
En misschien ook wel om de klap om het verlies nog even uit te stellen. Waarschijnlijk is dit gewoon zijn manier van het verwerken. Imo kan jij (en ik en iemand anders) daar niks over zeggen.

Ik heb er zo'n hekel aan dat mensen je op zo'n manier de mond proberen te snoeren, door te zeggen dat je het niet kan weten omdat je het niet hebt meegemaakt. Voor dat soort dingen is een PM-knop, dat hoef je niet zo op Bokt neer te zetten. Daar heb ik in ieder geval geen behoefte aan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:19

Of je het nu hebt meegemaakt of niet maakt geen fluit uit : hij en zijn vrouw en zijn familie moeten het verwerken , en niemand anders kan voor hun beslissen hoe ze dat het beste kunnen doen. De 1 doet het zus , de ander zo. Of je nu geen of 10 kinderen verloren hebt , dan nog kun je niet voor B. besluiten wat hij nu het beste kan doen.

Er zijn ook zat mensen die er heel nuchter onder blijven , wie weet is hij wel zo'n koele kikker die denkt : het kindje was nog jong , niet levensvatbaar...dat de natuur ervoor gekozen heeft om deze zwangerschap te stoppen zal niet voor niks zijn , blijkbaar was het kindje niet goed genoeg en wellicht is het zo wel veel leed bespaard gebleven. Ook kan het meetellen dat het een nog ongeboren kindje was dat je nog nooit hebt vastgehouden en waar je als vader nog niet zo'n hele sterke band mee hebt. Zo werkt het voor de 1 , terwijl de ander er helemaal kapot van is is de 1 alleen erg verdrietig maar maakt er verder geen drama van. Wellicht is B. wel zo dat hij er niet finaal stuk van is maar het accepteerd , en het op deze manier het beste kan verwerken. Of wellicht is hij er wel helemaal kapot van maar nog verdoofd en komt de grote klap pas later.... maar de keus is aan hemzelf , als hij het nodig heeft om te spelen dan moet hij dat doen , en als de klap dan later komt dan moet dat maar zo zijn , gelukkig kan hij hierin wèl zelf kiezen Ach gut.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:20

pmarena schreef:
Of je het nu hebt meegemaakt of niet maakt geen fluit uit : hij en zijn vrouw en zijn familie moeten het verwerken , en niemand anders kan voor hun beslissen hoe ze dat het beste kunnen doen. De 1 doet het zus , de ander zo. Of je nu geen of 10 kinderen verloren hebt , dan nog kun je niet voor B. besluiten wat hij nu het beste kan doen.

Er zijn ook zat mensen die er heel nuchter onder blijven , wie weet is hij wel zo'n koele kikker die denkt : het kindje was nog jong , niet levensvatbaar...dat de natuur ervoor gekozen heeft om deze zwangerschap te stoppen zal niet voor niks zijn , blijkbaar was het kindje niet goed genoeg en wellicht is het zo wel veel leed bespaard gebleven. Ook kan het meetellen dat het een nog ongeboren kindje was dat je nog nooit hebt vastgehouden en waar je als vader nog niet zo'n hele sterke band mee hebt. Zo werkt het voor de 1 , terwijl de ander er helemaal kapot van is is de 1 alleen erg verdrietig maar maakt er verder geen drama van. Wellicht is B. wel zo dat hij er niet finaal stuk van is maar het accepteerd , en het op deze manier het beste kan verwerken. Of wellicht is hij er wel helemaal kapot van maar nog verdoofd en komt de grote klap pas later.... maar de keus is aan hemzelf , als hij het nodig heeft om te spelen dan moet hij dat doen , en als de klap dan later komt dan moet dat maar zo zijn , gelukkig kan hij hierin wèl zelf kiezen Ach gut.

Mooi gesproken.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:21

Ukkiee schreef:
Ik heb er zo'n hekel aan dat mensen je op zo'n manier de mond proberen te snoeren, door te zeggen dat je het niet kan weten omdat je het niet hebt meegemaakt. Voor dat soort dingen is een PM-knop, dat hoef je niet zo op Bokt neer te zetten. Daar heb ik in ieder geval geen behoefte aan.

Waarom zou ik dat dan moeten pb-en? Jij vertelt toch hier ook je mening?

Goed gezegd pmarena, ben ik het mee eens.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:58

pmarena schreef:

Dat bedoel ik dus ook te zeggen. Niemand kan zeggen hoe je ermee om moet gaan, want dat is geheel persoonlijk. Ik bedoelde dat ik gezien heb dat andere mensen die het ook meemaakten er heel anders mee omgingen dan dat ik deed, en dat dat ook goed was.
Dus je kunt ook niet zeggen 'Als ik Van Basten was geweest had ik hem niet opgesteld' - B. heeft zelf aangegeven dat hij wilde en kon spelen, dus kon Van Basten hem gewoon opstellen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:00

Broccoli schreef:
Blue_Eyes schreef:

Maarre, dat weet jij toch ook niet? Bloos
Niemand weet wat er werkelijk in die man omgaat nu.
Misschien vindt hij het juist wel prettig dat mensen weten wat er aan de hand is, waarom hij ineens door de politie werd opgehaald. Zo komen er ook geen vreemde roddels in het leven. Maar nogmaals: dat weten we natuurlijk helemaal niet Lachen

Nee, dat weet ik niet. Maar daarom is het ook niet slim om te zeggen dat het 'niet eerlijk is' omdat hij WEL al die aandacht krijgt en een ander niet. Je weet helemaal niet of hij wel op al die aandacht zit te wachten.