. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Lovely schreef:Je benen, de onderkant en ook de bovenkant waar ze zeg maar naar elkaar toe groeien.

Leentje_ schreef:Somebitch schreef:Je niet scheren..
Waar?
er staat bij je benen niet scheren
vreemd dat jij het niet tegen je ouders vertelde..
het is niet omdat je in je puberteit zit dat je je gezond verstand niet hoeft te gebruiken..
_Nancy_ schreef:Lovely schreef:Je benen, de onderkant en ook de bovenkant waar ze zeg maar naar elkaar toe groeien.
![]()
![]()
..Hoe ben je eigenlijk aan het e-mailadres van die man gekomen?
, nou stond daar toch te wachten en zag een knul, hoopte dat hij het niet was...., hij was het wel..., wat een afknapper was het, nou ik heb het maar een paar minuten uitgehouden. Echt heel erg van mij, maar ik was zoooo ontzettend afgeknapt toen ik hem irl zag en hoe hij toen praatte..., was helemaal niets meer van over...
russel schreef:Ha, veel knoflook van te voren eten.
Ik heb een keer een blind date gehad, hele leuke gesprekken gehad, echt ik heb lol gehad en het klikte gewoon. Wij op het Leidse Plein afgesproken, nou stond daar toch te wachten en zag een knul, hoopte dat hij het niet was...., hij was het wel..., wat een afknapper was het, nou ik heb het maar een paar minuten uitgehouden. Echt heel erg van mij, maar ik was zoooo ontzettend afgeknapt toen ik hem irl zag en hoe hij toen praatte..., was helemaal niets meer van over...

Somebitch schreef:Hij misschien wel.
Somebitch schreef:Tuurlijk kan jij nee zeggen..
Maar het woord je nee zegt niet altijd wat bij sommige mensen.
Lovely schreef:Als TS de ontmoeting door wil laten gaan, dan graag wel de voorzorgsmaatregelen treffen die Poes al voorstelde. En je benen niet scheren, zorgen dat je ongesteld bent, coltrui aan, lange broek, allemaal om te zorgen dat je in de kleren blijft
.
.. En heb hem idd ook even gecheckt via Hyves en msnen al een tijdje.. Ik ben 22, hij 26..
Uppojono schreef:Haha, dat ik nu net dit topic lees.. Heb vanavond namelijk een date met iemand via internet.... En heb hem idd ook even gecheckt via Hyves en msnen al een tijdje.. Ik ben 22, hij 26..
Nu ben jij natuurlijk wel wat jonger, als het goed voelt, moet je gewoon afspreken, maar idd wel op een drukke plek.. Zijn natuurlijk genoeg, vieze, enge, mannetjes die zich anders voordoen en vallen op meisjes van jouw leeftijd..
upendo schreef:hmm, hyves?
Dat is de enige die ik nu weet..

Zodat hij het niet ziet.
Miss_Malfoy schreef:Ja ik bedoel zegmaar, als ik nee zeg kan hij op dat terras me moeilijk dwingen.
), maar ik hoop wel dat je die nee ook volhoud eenmaal je in die situatie zit.
), maar blijf altijd je ogen openhouden, hoe lief hij ook is, laat je niet van de openbare plekken afkrijgen, denk goed na over de dingen die hij tegen je zegt of doet of die hij vraagt aan je.
). Laat duidelijk merken: Ik ben hier om een vriendschappelijke babbel, niet om je te verleiden. Miss_Malfoy schreef:Met verkeerde dingen? Nogmaals, ik was niets van plan hoor.