Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niekoezz schreef:@ Maanling: blijkbaar ben je ook al niet zo slim, ik weet niet of je weet wat de afkorting etc. betekent? IMO betekent dat etcetera, oftewel, er waren er nog meer, maar ging ze niet allemaal opnoemen.
In het begin kon ik er misschien nog wel om lachen, maar doe dit ff lekker in je eigen topic. L.u.l.l.i.g. dat jullie mijn topic verpesten.
Maanling schreef:*high five on Nanne*
thanx girl!
"intelligent en beschaafd".... ik ben er gewoon ontroerd van...
Niekoezz schreef:In jouw topic verwacht je misschien dat soort flauwe reacties, maar in een serieus topic als dit verwacht je dat niet..
Nanne schreef:Maanling schreef:*high five on Nanne*
thanx girl!
"intelligent en beschaafd".... ik ben er gewoon ontroerd van...
Because you're worth it!
Maanling schreef:Niekoezz schreef:In jouw topic verwacht je misschien dat soort flauwe reacties, maar in een serieus topic als dit verwacht je dat niet..
Maar eerst vond je ze wel leuk.
Vertel eens; waar lag precies het omslagpunt?
Kunnen we weer van leren.
Maanling schreef:Niekoezz schreef:In jouw topic verwacht je misschien dat soort flauwe reacties, maar in een serieus topic als dit verwacht je dat niet..
Maar eerst vond je ze wel leuk.
Vertel eens; waar lag precies het omslagpunt?
Kunnen we weer van leren.
Niekoezz schreef:Op het punt dat het té lang door gaat. Je moet nooit lang doorgaan op dezelfde grap...
Niekoezz schreef:Ik lees ze altijd, omdat ze me nieuwsgierig maken. Maar dat was vast ook een sarcastische opmerking.
Niekoezz schreef:Ik lees ze altijd, omdat ze me nieuwsgierig maken. Maar dat was vast ook een sarcastische opmerking.
Ariebombarie schreef:Niekoezz schreef:Ik lees ze altijd, omdat ze me nieuwsgierig maken. Maar dat was vast ook een sarcastische opmerking.
nee eigenlijk niet. dat was heel erg serieus
voel me eigenlijk wel een beetje beledigd.... misschien moet ik ff Temmen