een mixje van orlando bloom&Jesse mccartney
haha, ik kan alles nu wel hier op gaan schrijfen, maar als hij maar lief is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

van prison break
arian_wolf schreef:Uiterlijk is lees ik bij veel bokkers erg belangrijk

Iinge_ schreef:arian_wolf schreef:Uiterlijk is lees ik bij veel bokkers erg belangrijk
Er word toch ook gevraagd: Hoe ziet jou droomjongen eruit.
Als je me zou vragen hoe hij moet zijn dan krijg je toch meer het innerlijk te horen
Want zeg nou eerlijk, liever een jongen die heel lief is met een wat minder uiterlijk dan een knappe eikel.

justicelover schreef:alhoewel wentworth miller is ook super sexxiiieeevan prison break
Iinge_ schreef:arian_wolf schreef:Uiterlijk is lees ik bij veel bokkers erg belangrijk
Er word toch ook gevraagd: Hoe ziet jou droomjongen eruit.
Als je me zou vragen hoe hij moet zijn dan krijg je toch meer het innerlijk te horen
Want zeg nou eerlijk, liever een jongen die heel lief is met een wat minder uiterlijk dan een knappe eikel.
[/quote]
Heb je even 

Mijn droompony moet bruin zijn, geen arabier, een paar witte voetjes,blesje en ga zo maar door met al die eisen

. Geen kroegtype.
enne eehm langer
donker haar en als het kan groene ogen (L)

ik vind het een teken dat je zelf tevreden bent
natuurlijk niet teveel dan is het ook niet goed
iemand die me neemt zoals ik ben, en en waarbij ik mezelf kan zijn. Ik denk wel dat mijn vriend dat is, en dat heb ik eigelijk nooit eerder gehad.
hij moet me kunnen laten lachen
lynne8 schreef:Een getint iemand(pinda), lang, niet dik, 2 oorbellen of 1.
Innerlijk: Lief, eerlijk, knuffelig.

L_iek schreef:Ik val op typjes als Thomas Berge, blond haar, zelfde kapsel en een mooi blousje of polo aan. Hij moet wel groter zijn en als die lekkere parfum op heeft is het helemaal perfect.