BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:21

ik vind het nooit zo interessant, bn-ers.. tzijn maar gewone mensen die toevallig met hun kop op tv zijn Nagelbijten / Gniffelen

Maar bn-ers die ik gezien (en geregistreerd heb, heb t vaak ook niet in de gaten, dan kan sinterklaas met een zwaailicht op zijn mijter voorbij gegaloppeerd komen, maar ik hoor of zie niks hoor Huilen van het lachen ) heb, zijn Tygo Gernand (klein en iel), Mental Theo Misselijk , Sonja Silva, Theo van Gogh, Jeroen Post (die was ooit ook hip Huilen van het lachen maar ik kwam hem op taekwondowedstrijden wel eens tegen).. Weinig bijzonders dus.

Er zijn wel sterren waar ik ademnood van krijg, maar die zitten meestal aan de overkant van de grote plas Haha!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:24

madonna een keer in spanje, herman brood(mee gepraat),victoria koblenko(heeft hier gewoond),rene muthert(ex v patty brard ook hier gewoond trouwens),jules deelder,anouk,henk bres,jensen en hugh grant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:29

Die man van die reclame van 'ik zei nog zo; geen bommetje!' (weet z'n naam niet meer) in het vliegtuig.

En boerin Agnes, maar die woont bij mij in het dorp. Ben er gewoon voorbij gefietst trouwens, ik vind het niet zo bijzonder eigenlijk, BN-ers Nagelbijten / Gniffelen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:31

Ik kom in het danswereldje geregeld BN'ers tegen. Jeroen vd Boom, Gijs Staverman, Tanja Jess, Caroline Tensen, Do, Timon Jacobs, DJ Jean, DJ José, Luv, Spoon, Jan Smit, Jody Bernal, Gerard Joling, Gordon, Winston Gerstanowicz, Beau, DJ Erick E, Froukje de Both, Geert Hoes, Imca Marina.. en nog een aantal waarvan ik niet op de naam kan komen Clown

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 23:20

Ik heb naast Pia Dauwes en Joke de Cruif in het vliegtuig gezeten zonder dat ik het in de gaten had.

Zonder make up zien ze er wel heel anders uit. Haha!

Verder kom ik op het jaarlijkse Internationale A jeugdtournooi hier in ons stadje nog wel eens bekende spelers en oud spelers tegen, zoals Danny Blind, Sonny Silooy...

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 23:26

Vorig jaar tijdens de 4-Daagse liep Ronnie Tober mee. Kwamen we bijna elke dag tegen. Ongeveer een half jaar geleden kwam mijn zoon Paul de Leeuw tegen bij een benzinepomp.
En in 1986 zat de Amerikaanse zangeres Nicole in hetzelfde vliegtuig als ik. Ze toen een hitje met het liedje ; Don't you want my love, don't you want my body.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:03

Ik liep door de stad en er fietste een man voorbij. Dus ik denk: Hmmm, ik kén die kerel toch? Zeg ik tegen een vriendin: "Goh, die man leek net..." "Ja, dat was Chris Zegers." Huilen van het lachen

Ik heb trouwens wel gelachen in dit topic... Vader Abraham, de man van "geen bommetje"... Haha!

Edit: *typefoutje*
Laatst bijgewerkt door Flor op 05-06-08 00:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:04

Ik heb in Bilthoven op school gezeten, waar ook een heleboel kinderen van (toendertijd Clown ) BN-ers opzaten (o.a. de zoon van Viola Holt en de zoon van Peter Koelewijn). De ouders zag je ook regelmatig op school rondlopen.
Babet van Veen zat bij mijn broer en zwager in de klas en alle jongens waren verliefd op d´r Haha! ! (was ook een lief meisje Lachen .)

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:21

Ik ben de afgelopen jaren nog weleens wat mensen tegengekomen.
Erica Terpstra, Marco Bakker, Lee Touwers, Leontien van Moorsel( Crost regelmatig hier voorbij Haha! )
Heb Jan de Hoop( nieuwslezer ontbijt nieuws RTL 4) vroeger bij de AH aan mijn kassa gehad Knipoog
Jules Deelder, Marco Borsato, Ouders Rene Froger, Andre van Duin, de koningin met gevolg. Lenette van Dongen
In amsterdam: Ridge(Bold and Beautiful), Paul de leeuw, Hans teeuwen en zag caberetier Youp van het Hek met gezin Knipoog

Heb verder nog weleens mensen gespot maar zei niets, mensen hebben al last genoeg van Paparazzi enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 01:47

De meest gave ontmoeting met een BN-er was die met Pino uit Sesamstraat. Toen was ik denk ik een jaar of 7. Alleen toen hij zijn 'hoofd' af deed, was ik wel een beetje teleurgesteld Nagelbijten / Gniffelen

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 07:26

Vorig jaar toen feyenoord hier trainde en in het hotel verbleef, hebben wij (taxibedrijf) ze 's avonds naar Apeldoorn gebracht en weer opgehaald. Bert van Marewijk zat naast me in de taxi, echt een aardige man!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 07:32

Ik heb jaren geleden een BN gezien. Ze speelde toen in GTST. Zij was met haar kindje in de dierentuin (artis geloof ik). Meer BN heb ik nog nooit in mijn leven gezien. Zal ook wel zijn omdat ik ze nooit herken en gewoon straal voorbij loop.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:44

Jolanthe, Herman van idols.
Een keer zaten we op het terrasje en opeens zegt mijn moeder kijk daar loopt Linda de mol Bloos
En mijn vader heeft een keer bij willem alexander in vliegtuig gezeten , en een keer in new york p.diddy zien lopen met heel veel bodyguards

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:27

Ohjaa, ik heb Wim Kok ook eens een hand mogen geven Haha! Tong uitsteken

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:40

Leontien van moorsel heb k regelmatig gezien en gesproken, maar achteraf ook niet zo gek, haar zus woont tegenover ons..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:59

vergeet ik helemaal jaques d'ancona, die woont 500 m verderop en dringt bij mij regelmatig voor in de rij bij de albert heijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:07

Ik heb midden in het centrum van Amsterdam gewoond, dus ben al flink wat BN'ers tegengekomen...

Donald Jones
Marina de Graaff (vrouwenvleugel) woonde schuin tegenover me
Katja Schuurman
Een surinaamse vrouw die ooit een arts of zo speelde in GTST
Alfred van den Heuvel
Midas Dekkers heeft me ooit geholpen om iets op m'n fiets te binden
Caroline de Bruin (Jeanine in GTST)
Jim Bakkum, Bridget Maasland (en ook Pepijn, toen zij voor Dutchypuppy in Roemenië waren)
Peter Faber
Nelly Frijda (ruzie mee gehad Nagelbijten / Gniffelen )
Jan-Jaap van der Wal (maar dat was na een optreden)
Brigitte Kaandorp (ook na een optreden)
Rob Schneider heb ik gezien op een set in Amerika
Cybil Shepherd (Moonlighting) heb ik gesproken toen ik bij haar talkshow was, ook in Amerika...
en Pieter-Jan Haagens woont nog steeds tegenover mijn moeder.
Ohja, en ik heb bij Ninthe in de klas gezeten, maar die was toen nog niet bekend Knipoog

Verder niks geloof ik... Nagelbijten / Gniffelen

Edit: Toch wel... Heb ooit Marco Borsato een bos bloemen gegeven en een zoen van hem gehad... Maar toen had hij pas net de soundmixshow gewonnen, dus was nog niet heel erg beroemd...

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:12

ton jan smit nog klein was en mij vader groot fan van BZN en the cats gingen we vaak naar volendam. mijn vader zat dan in de stamkroeg van BZN en the cats en ik zat met Jantje te spelen. Nooit gedacht dat hij zo beroemd zou worden.

En verder kom ik Bing (GTST)vaak tegen in de stad

en wat ik ook wel leuk vond was dat ik de spelersbus van Ajax zag met die bekende koppies. Beetje jammer dat het ajax was aangezien ik voor Feyenoord ben Duivel

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:21

1x geloof ik. *LOL*

Was met ponykamp in Zeeland.. We gingen ergens wat drinken, dicht bij de zee ofzo.
En toen zat daar iemand met een zonnebril op het terrasje een krant te lezen. *LOL* Bleek Bart (geloof ik) van Big Brother te zijn. Toen was dat net afgelopen ofzo..
Niet echt bijzonder dus. Huilen van het lachen

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:20

Oh ja, ik ben Linda de Mol nog tegengekomen in het dorp, ik lachte niet naar haar, zij wel naar mij Nagelbijten / Gniffelen
En Wendy van Dijk en Damien van TMF waren bij mij op school Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:38

CCCCorine schreef:
De meest gave ontmoeting met een BN-er was die met Pino uit Sesamstraat. Toen was ik denk ik een jaar of 7. Alleen toen hij zijn 'hoofd' af deed, was ik wel een beetje teleurgesteld Nagelbijten / Gniffelen

hahaha komt hard aan he Knipoog

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:48

Wildgirl schreef:
vergeet ik helemaal jaques d'ancona, die woont 500 m verderop en dringt bij mij regelmatig voor in de rij bij de albert heijn

Ach ja, je kan niet om Jaques d'acona heen als je (in de buurt van) Groningen woont. Ook zeker niet als je regelmatig in het stadschouwburg komt.
Ik vind het een kwal Koe Maar goed, hij heeft blijkbaar wel vrienden. Hij was nl kind aan huis bij de buren van mijn schoonouders.. hmm

En o ja, Imca Marina heeft een restaurant in noorden van Groningen, midwolda. Daar heb ik een tijdje terug gegeten, high tea. En zij is echt de gastvrouw. Komt aan tafel, heeft ons rondgeleid. De trouwzaal gezien. Zij is buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand..
O ja, ik heb ook bijna haar hond aangereden toen wij daar weggingen.. Clown Sprong zo opeens naar de auto, slippende banden tot stilstand. Arm hondje, maar ook misschien bijna arme portemonne voor mij Haha!

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:48

Bolivia schreef:
Oh ja, ik ben Linda de Mol nog tegengekomen in het dorp, ik lachte niet naar haar, zij wel naar mij Nagelbijten / Gniffelen
En Wendy van Dijk en Damien van TMF waren bij mij op school Haha!

Ja linda de mol ben ik ook in het dorp in bussum tegen gekomen Bloos

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:55

Die Linda die loopt wat rond in het wild Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:58

Jochem van Gelder woont hier in de buurt,... al ben ik hem nog nooit spontaan tegen het lijf gelopen. Ik zie hem wel regelmatig op evenementen hier in de buurt om het eea te presenteren.
Verder ben ik Anky weleens tegen het lijf gelopen op een niet zo'n drukke wedstrijd en kreeg ik een handtekening en zat ik langs der ( helemaal geweldig als je 13 bent *LOL* )