runningkawa schreef:omdat ze in hen geloven?
Tja...beetje dom (zou maxima zeggen)
Daar in geloven is voor naievelingen
Voor mij zijn ze echt geen haar beter!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:omdat ze in hen geloven?
runningkawa schreef:Maar als je tante aan gehouden is voor vernieling en diefstal moet ze aangehouden worden en overgedragen aan de politie.
Dat is niet gedaan aangezien ze al thuis was...en dan is gewoon de hele zaak al afgedaan.
Daarom vind ik het een vreemd verhaal
superwoman schreef:runningkawa schreef:omdat ze in hen geloven?
Voor mij zijn ze echt geen haar beter!
AniqueN schreef:Wat stel jij dan voor?
superwoman schreef:Dan is het toch geen waarheid?
Jullie weten zelf niet wat er is gebeurd
superwoman schreef:Ik denk dat het hoge knuffelgehalte van nederland al veel schade heeft gedaan en dat steeds moeilijk wordt om op te lossen.
iig de straffen hoger maken en beginnen op vroege leeftijd. Kinderen die stelen-> daar zouden de ouders straf voor moeten krijgen. Eerst geld, dan "zitten".
Mensen met een strafblad zouden op internet te vinden moeten zijn. (veiliger voor de maatschappij)
Mensen met een strafblad zouden meer begeleiding moeten krijgen voor werk -> gemeente werk uitvoeren zoals tuintjes harken, vuilnis ophalen etc voor hun uitkering tot zij een betaalde baan hebben gevonden.
Door ze aan het werk te zetten en te houden, hebben ze minder tijd om rottigheid uit te halen of te bedenken...
Vele verdienen meer met hun uitkering en zwart bij klussen of/en stelen, dan wanneer ze voor een baas zouden werken.
MissJ schreef:Is dit Geert Wilders onder een SA?
Hoe weet jij wat mensen met een uitkering doen? Waar haal jij die wijsheid vandaan? Mensen met een strafblad moeten op internet te vinden zijn? Wat ze ook gedaan hebben, met wat voor motief dan ook?
Sjee, ik ben helemaal niet links, maar wat ben jij zwart wit. Het spijt me zeer, jij noemt het hoge knuffelgehalte in Nederland schadelijk voor de maatschappij, ik vind mensen die zo extreem zwart wit denken schadelijk voor de maatschappij.
sflj schreef:runningkawa schreef:Als er van de 100 buitenlander 85 crimineel zijn..waarom zou de rest dan niet zijn?
Dat werd niet gezegd.Er werd beweerd dat van de geregistreerde criminelen 85% gekleurd is. Da's niet hetzelfde.
Misschien zijn autochtonen veel crimineler maar worden die minder gepakt?
superwoman schreef:Helaas heb ik ook meegemaakt dat ouderen stelen...
Over het verhaal... Een oude prive, wordt terug gestuurd. Dat moet het meisje noteren.... Kan mij niet voorstellen dat dat meisje dat niet wist. En anders zou de oudere dame dat zo kunnen oplossen als ze zegt deze gehad te hebben van dat meisje.
Ook de politie zou gelijk moeten komen dan, dan wordt je opgehaald. Dat is ook de reden waarom men vaak geen politie beld, omdat je lang moet wachten en een oogje moet houden op de dief.
Vaag verhaal
superwoman schreef:Dat mag jij vinden.
Om nog even te antwoorden op je vragen...
Hoe ik weet wat mensen met een uitkering doen? Solliciteren hoop ik.
Ik weet ook dat mensen met een strafblad meer moeite hebben met het vinden van een baan, dus die moet je helpen.
Met hun gezicht op het internet, zal ze helpen om niet meer terug te kunnen vallen in oud gedrag. Een pedofiel, moet niet met de kinderen in de buurt om gaan. Dat is imo de kat op het spek binden.
Ook zal voor sommige de straf te groot zijn ten op zichte van de baten en zullen ze "het" niet doen.
Maar wat had jij zelf in gedachten?