Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 09:14

kamaron schreef:
Iloveyah87
wat een vreselijk verhaal zeg, lijkt wel een slechte soap, wens je veel sterkte maar dat komt wel goed je bent een sterke meid zo te lezen.

Nathalie waar staat dat dan in je identiteitsbewijs?

Op een turkse identiteitskaart staat dat op de achterkant. Evli = getrouwt, Bekar = alleenstaand. Knipoog
Als je trouwt komt dat gelijk op je identiteitskaart te staan en als je in scheiding zit veranderen ze dat ook.

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:14

Wat erg zeg wat er is gebeurt.. ik ga dit even volgen! sterkte.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:29

Nathalie schreef:
kamaron schreef:
Iloveyah87
wat een vreselijk verhaal zeg, lijkt wel een slechte soap, wens je veel sterkte maar dat komt wel goed je bent een sterke meid zo te lezen.

Nathalie waar staat dat dan in je identiteitsbewijs?

Op een turkse identiteitskaart staat dat op de achterkant. Evli = getrouwt, Bekar = alleenstaand. Knipoog
Als je trouwt komt dat gelijk op je identiteitskaart te staan en als je in scheiding zit veranderen ze dat ook.

wat handig eigenlijk

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:30

En moet je dan meteen een nieuwe identiteitskaart halen na je huwelijk of is dat pas als hij verlopen is?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:32

De vraag is: Waar bewaart hij zn ID kaart?

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:41

Tis wel een mooie openingszin

'Mag ik je ID kaart even zien?'

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 15:56

Bubsj dat ga ik inderdaad volgende keer maar doen haha..
Ik heb zijn ID weleens in handen gehad en daar stond het volgens mij niet op, of ik wist het niet. Ook hebben ze hier andere id kaarten als in Turkije....

Ik heb weer nieuws... Ik had Ergin gebeld, maar Ayer nam op.. Ayer begon over dat als ik dit huis niet verlaat dat Ergin de politie gaat bellen en dat hij niks meer met me te maken wilde hebben enz.. Dus ik zei tegen hem : Ayer ik weet dat hij op luidspreker staat en dat Ergin mee luistert en dat interesseert me niks. Wat wil hij tegen de politie zeggen? Het huis is niet van hem! Zeg maar tegen hem dat ik me geld wil en meer niet.. Daarna kreeg ik Ergin aan de telefoon. Hij brengt morgen het geld en stopt het in me koffer bij mij thuis. Ook zei hij dat hij mij niet kan bellen en ik hem niet, want zijn ouders en vrouw willen een uitdraai laten maken van de nummers die hij gebeld heeft en door wie hij gebeld is... Ook zei hij dat ik van hem het huis helemaal niet hoef te verlaten, maar dat de huisbaas dat wil. Gisteren schijnt hij bij Ergin thuis geweest tezijn en dat gezegt te hebben. Ergin schijnt daarop gezegt te hebben dat het niet mogelijk is om me nu zomaar op straat te zetten enz.. Vanavond gaat Ergin met hem praten of ik hier langer kan blijven en ik ga zelf ook nog met de huisbaas praten. Ook vroeg ik aan Ergin waarom hij me voorgelogen heeft anderhalf jaar. Het enige wat hij kon zeggen sorry, sorry, sorry het spijt me....
Donderdad gaan we waarschijnlijk praten om het aftesluiten. Maar het is zo in zo helemaal over!

En dan denk je van de liefde af te zijn, komt de jongen met wie ik werk ermee dat hij me mee wilt nemen naar Turkije en me leuk vindt blablabla.. ( als ik vertel hoe het gegaan was liggen jullie in een deuk ). Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat er voorlopig geen liefde is voor mij hihi

Allemaal trouwens weer heel erg bedankt Haha!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:05

het klinkt allemaal wel wat vreemd...

zo te horen heeft hij meer te verbergen dan alleen jouw relatie.
en die huisbaas, ik zou er zelf maar mee praten. waarom zou hij nog een goed woordje voor je doen. je mag hem toch niet meer bellen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 16:09

Hoe bedoel je precies?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:10

Heb je topics altijd stiekempjes gevolgd, maar vind dat ik nu dat je wel een beetje steun kan gebruiken. Ja

Ik vind het ontzettend sneu dat je zo behandelt bent, en vind het ook onwijs dapper dat je je er zo goed door heen slaat!

Onwijs veel sterkte toe gewenst meis!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:12

hmmzz, Hij geeft in dat gesprek min of meer toe dat hij dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen en dat hij jou heeft voorgelogen.

als ik jou was, zou ik alsnog zorgen dat ik daar weg kwam. Niet kijken of je wat langer kunt blijven, maar per direct weg.
Hoe verder je bij hem uit de buurt bent hoe beter...

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:18

Heel veel sterkte zeg! Jeetje wat een ongelofelijke hufter!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:19

Heb je wel van die andere jongen gelijk zijn ID-kaart gevraagd Haha!

Ik zou de eer aan mezelf houden en nog niet eens een gesprek meer met hem willen.

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:28

hee laat je niet gebruiken joh, daar ben je veel te goed voor!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:31

iloveyah87 schreef:
Hoe bedoel je precies?

nou.. hij is degene die fout is geweest. en hij gaat jou nu nog steeds vertellen wat je moet doen. hij is fout geweest. jij moet boos op hem zijn.

hij verteld jouw dat je niet meer mag bellen.. als jij dat wil dan bel je hem toch 100x als hij daar ruzie van krijgt.. moet hij jouw maar niet kwetsen..

en dat zijn ouders en vrouw al zijn telefoonnumers gaan nakijken.. waarom zou je dat doen? waar slaat dat nou weer op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:31

Nou, het klinkt alsof Ergin erg tegen de lamp is gelopen. Stout joch dus. Van wie is dat huis en wie wonen er normaal gesproken?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:35

Wat een ongelooflijke ***zak, als je echt snel weg wilt, kan je dan niet tijdelijk bij die vriendin van je logeren? Tot je iets nieuws hebt gevonden? Dan kan je het iig afsluiten en hoef je niks meer met dat gedoe te maken te hebben Nagelbijten / Gniffelen

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:45

Tja het klinkt idd alsof deze jongen met meer problemen kampt. Ik vind het niet een directe hufter, volgens mij staat hij heel erg onder druk. Ik zie hier toch een heleboel dingen die wij in nederland niet zo sterk ervaren, traditie.

Heel netjes dat hij het geld komt brengen, dat hij je niet gelijkt op straat gegooid wil hebben, dat hij toch stiekem even met je gepraat heeft. Dat getuigt toch van respect. Meisje., ik denk dat er een heleboel achter zit. Wat ik je wil meegeven is dat dit niet zomaar een hufter is die je gebruikt heeft. (zoals het op mij overkomt) Het is immers nog steeds iemand waar jij om geeft en ik denk dat het ook voor jou niet prettig is dat iedereen over hem heen valt. Ik denk dat hij daadwerkelijk ook om jou geeft. Hij heeft het gewoon heel, HEEL dom aangepakt.

Ben het helemaal met je eens dat je klaar bent met deze jongen. En ik vind het heel knap van je dat je hem alsnog met respect behandeld. Ik denk zeker dat dit de beste oplossing is, en ik weet zeker dat je er later geen spijt van gaat krijgen dat je het zo afgehandelt hebt. En nu kan je beginnen met feesten, je zit immers nog steeds op dat PRACHTIGE eiland! Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:02

Dushi ik sta er van te kijken....gelukkig krijg je je geld nog terug,maar het is nu zaak om zsm je eigen leventjes daar op te bouwen, onafhankelijk van je ex....en dat gaat je ook lukken!!!
voortaan maar even die ID checken dan Knipoog
Zou hier ook onwijs handig zijn zeg mijn god....dat zou een hoop gedoe schelen dat kan ik jullie wel verzekeren!!

even serieus ik kan me voorstellen hoe jij je nu moet voelen, heb onlangs een zelfde soort situatie meegemaakt en het is NIET leuk allemaal....Vooral dat gedoe met familie, dat is ook 1 ding da mij vreselijk dwars zit, moeilijk hoor!!! sterkte iig en pm staat open.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 17:23

Liezel1 het probleem is waar kan ik NU heen.. Ik wil hier nog voor maximaal een maandje blijven en die tijd wat anders zoeken..Ergin komt hier verder niet en zal me ook niet op een slechte manier lastig vallen...( Alleen komt stopt hij morgen mijn geld in me koffer, maar dan ben ik niet thuis)

@jolentinus Hij verteld niet meer wat ik moet doen. Hij probeerd te helpen zodat ik niet op straat sta nu.... (als ik hem moet
geloven). En wat telefoonnummers controleren betreft: Ik heb zijn moeder natuurlijk verteld over dat ergin tegen mij had gezegt
dat hij gescheiden was enz.. Ergin zijn vrouw heeft vermoedens dat hij dus vreemdgaat en wilt doormiddel van de nummers nakijken zien hoevaak ik en ergin gebeld hebben...

@Lovely Het huis is van een vriend van Ergin en zijn ouders. Hij woond hier, er woond nog een gezin met een kindje en nog een man waarvan zijn vrouw en 3 kinderen sinds een paar dagen terug zijn vertrokken naar tukije...

@BrittKit inderdaad die vriendin had dat voorgesteld. Ik heb daar alleen vandaag nog eens over nagedacht. Er komen geen bussen daar in de buurd. Ik zou dus een vervoers probleem hebben om op mijn werk tekomen...

Bubsj Hij is inderdaad als persoon zeker niet verkeerd. Hij is altijd goed voor me geweest en stond altijd voor me klaar.. Hij heeft het inderdaad dom aangepakt. Als hij vanaf het begin eerlijk was geweest tegen mij en zijn vrouw zou het heel anders gelopen zijn.. Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat hij van hield/houdt! Ik denk dat hij en zijn vrou zo vaak ruzie hebben waardoor hij het (liefde) buitenshuis is gaan zoeken en toevallig kwam ik op zijn pad. Ik denk dat hij bang was om te scheiden van zijn vrouw i.v.m. hun dochtertje... Het is ook iets wat ik hem ga vragen donderdag..Ik hoop dat ik het nu inderdaad op een juiste manier allemaal doet. het viel me trouwens ook heel erg mee hoe hij zich vandaag tegen over mij gedraagde aan de telefoon..

LittleAnn Inderdaad, maar het schijnt dat sommige nog wel met oude id kaarten rondlopen.

En allemaal weer heel erg bedankt! Ook de mee-lezers die nu toch even hun steun laten horen!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:38

ook al kreeg hij thusi geen liefde, dan had hij eerlijk moeten zijn en moeten scheidden ipv jou en haar voor de gek te houden
lijtk wel of je hem nu wil beschermen
terwijl hij juist verdiend om grootste problemen te hebben, hij heeft het er zelf naar gemaakt!!!
had je geen enkel vermoeden eigenlijk, dat hij evt nog getrouwd zou kunnen zijn?

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:41

Ik snap het heel goed.

Wie haat nou direct de persoon die je daarvoor 1,5 als je liefde hebt gezien. Een beetje kortzichtig om zoiets te beweren, ben benieuwd wat je zou doen als je in TS haar schoenen zou staan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:45

Wow meis, het verhaal begint een einde te krijgen ...
Vind het heel knap hoe je er tot nu toe mee om gaat.

Zie je Ergin nou ook op je werk, want dan zou ik gewoon mijn spullen pakken en bij die vriendin tijdelijk intrekken, of is Nederland geen idee?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:02

Lynn_Nikita. zelfs nu zijn er geen momenten geweest waarvan ik had kunnen gaan twijfelen als ik terug denk...
Ik wil hem niet beschermen, maar ik wil wel laten weten aan iedereen dat hij kwa persoon in zijn hart geen slecht persoon is. Wel is het natuurlijk hartstikke fout van hem wat hij gedaan heeft tegenover mij en zijn vrouw en dochtertje...

@bubsj volgens mij begrijp jij mij wel goed...

@samy nee ik zie hem niet op me werk... Voorlopig wil ik ook niet terug naar NL. Ik heb het kwa werk echt hartstikke naar mijn zin. Ook kan ik als ik eenmaal een scooter heb het dubbele gaan verdienen van wat ik nu verdien... (dan verdien ik nog meer als in NL Knipoog )
Ook ben ik nu weer vrij om te gaan en staan waar ik wel en om zelf leuke dingen te ondernemen.. Dus het zal vast wel goed komen..

Ik klink heel sterk maar ik moet toegeven dat ik wel zo mijn huilbuien heb...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:06

Iedereen liegt tegen je, ik snap dat je zijn verhaal wilt horen dat is heel begrijpelijk. Maar wat schiet je er mee op ? Hij zal vertellen dat hij van je houdt, het hem spijt, hij niet van zijn vrouw houdt, dat hij verder wil met jou ?
Ga weg, begin opnieuw. Bel hem misschien zo kan hij ook zijn verhaal vertellen daarna kan je nog beslissen.