Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:28

Kana schreef:
Ik voel wat jaloezie van mensen die vast zitten aan een H&M/Honkemoller BHtje ipv eentje van marlies dekkers bv. Knipoog

ja ben echt jaloers op die houtje touwtje BH's van marlies dekkers.. Huilen van het lachen

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:29

Siegje, ik krijg een beetje het idee dat je te weinig klanten hebt in de winkel.. Knipoog
Het zal best wel dat een duurdere bh beter zit..maar of ik nou een bh koop van 15 euro of van 60 euro....ik heb altijd de pech dat de beugels er uit gaan steken aan 1 kant. Vroeger kocht ik wel duurdere bh's maar tegenwoordig heb ik het geld er niet meer voor over. Ik koop meestal bh's in de angebot bij de lingerie zaak maar kom ook wel eens bij de H&M en de hunkemuller.

Kana...jaloezie ? Tssss meid, waar heb je het over met je 17 jaar ? Als jij strax zelf je bh-tjes moet betalen ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:30

leonietje schreef:
Siegje, ik krijg een beetje het idee dat je te weinig klanten hebt in de winkel..
Het zal best wel dat een duurdere bh beter zit..maar of ik nou een bh koop van 15 euro of van 60 euro....ik heb altijd de pech dat de beugels er uit gaan steken aan 1 kant. Vroeger kocht ik wel duurdere bh's maar tegenwoordig heb ik het geld er niet meer voor over. Ik koop meestal bh's in de angebot bij de lingerie zaak maar kom ook wel eens bij de H&M en de hunkemuller.

Kana...jaloezie ? Tssss meid, waar heb je het over met je 17 jaar ? Als jij strax zelf je bh-tjes moet betalen ....

Ik ben ook 17 en betaal mijn lingeriev ook al tijden zelf hoor Vork
Maar dat komt ook door mijn verslaving Bloos

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:31

Jaloezie? Nee hoor... Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik de duurdere merken verafschuw. Daar zitten zeker hele mooie bh's tussen. Maar onder andere ik heb er het geld gewoon niet voor over... Simpel zat. Hunkemoller volstaat prima. Ik snap alleen niet dat het even moet worden benadrukt dat de Hunkemoller niets is... Als het écht zulke slechte bh's waren, was die hele keten nu al zo failliet als het maar kon.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:31

katiavl schreef:
Ik denk ook niet dat je het moet kopen voor je vriend, maar gewoon voor jezelf

Idd. Ik koop duurdere bh's omdat ik ze lekker vind zitten en niet omdat het mooi voor een ander moet zijn.

En bij veel vrouwen met hangborsten kan je écht wel het verschil zien of zij een goede bh dragen of 1 van de Hunkemoller of een ander goedkope bh.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:33

leonietje schreef:

Die reactie is ook niet bepaald volwassen te noemen Lachen

Verder moet je gewoon dragen wat goed zit, ik kreeg geen steun met hunkemoller en het ging snel kapot. Als een ander daar goed mee is kan me weinig schelen. En een goede bh is meestal duurder, het maakt je figuur ook vaak

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:34

leonietje schreef:

Hahaha jeeeeetje wat een kattige reactie over een sarcasme zin. *LOL* Maarre 'meid' ik betaal mijn BH's al zelf. Lachen

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:36

hahah zo zo wat een gefrusteerde vrouwen hier. Laat je niet zo op de kop zetten door een sarcastische zin. Clown

Ik relativeer alleen maar.. Al dat bitchy gedoe. De 1 vind Honkemoller fijn de ander dure merken. So be it. Ga elkaar er niet op afbekken. laat je alleen maar jezelf kennen.

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:37

Siets schreef:
Jaloezie? Nee hoor... Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik de duurdere merken verafschuw. Daar zitten zeker hele mooie bh's tussen. Maar onder andere ik heb er het geld gewoon niet voor over... Simpel zat. Hunkemoller volstaat prima. Ik snap alleen niet dat het even moet worden benadrukt dat de Hunkemoller niets is... Als het écht zulke slechte bh's waren, was die hele keten nu al zo failliet als het maar kon.

Amen, Amen Amen...

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:38

Over Hema en Livera hoor ik niemand. Hebben ze toch ook leuke lingerie Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:39

Vasthi schreef:

maar dat is cheapass.. Tong uitsteken

Kana

Livera is leuk! Ik heb daar een BH van waarvan de sluiting voor zit en een magneet is. Super origineel! Haha!

romatjuh

Vasthi schreef:

Past bij mij in de categorie hunkemoller Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:40

Livera leuke lingerie? Nou nee, leuke bikini's houd het wel mee op vind ik.. Ik koop meestal bij Lise Lingerie, een lingerie-salon is dat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:43

whaha erg grappig topic eigenlijk... maarja k met mijn 14 ziet toch niemand mijn lingerie... maarja zelf ben ik van mening dat bustiers enz. beetje nutteloos zijn... het is vaak nog sneller uit dan dat het aan is als je begrijpt wat ik bedoel... doe mij maar gewoon hunkemoller..

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:43

Het wordt nou wel heel sarcastisch Huilen van het lachen

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:46

Ik heb 3 bh's en een slip van marie jo l'aventure Lachen
Ik heb het gekregen van mijn moeder, want ik kan dat echt niet zelf betalen ( ik was toen 15).
Maar ik ben er hartstikke blij mee. Geeft veel meer steun Lachen BH's van H&M pas ik gewoon niet ondanks ik een normale maat heb ( 75 C) en de hunkemoller vind ik een vervelende winkel.

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:46

romatjuh schreef:
En bij veel vrouwen met hangborsten kan je écht wel het verschil zien of zij een goede bh dragen of 1 van de Hunkemoller of een ander goedkope bh.

Volgens mij komt de zwaartekracht met de jaren Haha! en krijgen we dat allemaal, ongeacht welk merk lingerie dan ook Haha! Clown

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:47

Ongelovelijk dat er vrouwen zijn die er absoluut niet om geven! Voor mij is mooie lingerie heeel belangrijk, heb er dan ook een kast van vol liggen (daar in tegen heb ik weer weinig tassen Vork )

Ben het er trouwens niet mee eens dat lingerie altijd duur moet zijn!! Heb setjes liggen van over de 200 euro, maar ook van 15 euro die ik net zo mooi vind zitten.. vind het erg chiep als je denkt dat een merkje de lingerie moooier maakt Frusty

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:48

Boya schreef:
Volgens mij komt de zwaartekracht met de jaren Haha! en krijgen we dat allemaal, ongeacht welk merk lingerie dan ook Haha! Clown

Dat snap ik, daar bedoel ik ook niks verkeerds mee. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je dan vaak wel het verschil kan zien of ze een goede bh dragen.

Yinka

overigens vond ik het ook wel fijn dat iemand me hielp, zodat ik zeker wist dat de BH past.

Schafstall

(Helaas) zul je met een grotere cupmaat sneller naar merkenlingerie uit moeten wijken omdat bijv. Hema, Hunkemuller, livera enz. maar tot D gaan

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:49

H&M zelfs maar tot C hier.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:50

Boya schreef:
romatjuh schreef:

Ik had erge zwaartekracht op mijn 17de, en geloof me er is verschil hoor. Maar dan zit je aan de bomma exemplaren van 130 per stuk

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:51

Ik geef er zeker wel om, maar geef er niet zo veel aan uit Knipoog Zou dan liever 200 euro aan een paar mooie laarzen uitgeven.