Kana schreef:Ik voel wat jaloezie van mensen die vast zitten aan een H&M/Honkemoller BHtje ipv eentje van marlies dekkers bv.
ja ben echt jaloers op die houtje touwtje BH's van marlies dekkers..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kana schreef:Ik voel wat jaloezie van mensen die vast zitten aan een H&M/Honkemoller BHtje ipv eentje van marlies dekkers bv.
leonietje schreef:Siegje, ik krijg een beetje het idee dat je te weinig klanten hebt in de winkel..
Het zal best wel dat een duurdere bh beter zit..maar of ik nou een bh koop van 15 euro of van 60 euro....ik heb altijd de pech dat de beugels er uit gaan steken aan 1 kant. Vroeger kocht ik wel duurdere bh's maar tegenwoordig heb ik het geld er niet meer voor over. Ik koop meestal bh's in de angebot bij de lingerie zaak maar kom ook wel eens bij de H&M en de hunkemuller.
Kana...jaloezie ? Tssss meid, waar heb je het over met je 17 jaar ? Als jij strax zelf je bh-tjes moet betalen ....
katiavl schreef:Ik denk ook niet dat je het moet kopen voor je vriend, maar gewoon voor jezelf
leonietje schreef:Kana...jaloezie ? Tssss meid, waar heb je het over met je 17 jaar ? Als jij strax zelf je bh-tjes moet betalen ....
leonietje schreef:Kana...jaloezie ? Tssss meid, waar heb je het over met je 17 jaar ? Als jij strax zelf je bh-tjes moet betalen ....
Siets schreef:Jaloezie? Nee hoor... Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik de duurdere merken verafschuw. Daar zitten zeker hele mooie bh's tussen. Maar onder andere ik heb er het geld gewoon niet voor over... Simpel zat. Hunkemoller volstaat prima. Ik snap alleen niet dat het even moet worden benadrukt dat de Hunkemoller niets is... Als het écht zulke slechte bh's waren, was die hele keten nu al zo failliet als het maar kon.
Vasthi schreef:Over Hema en Livera hoor ik niemand. Hebben ze toch ook leuke lingerie
Vasthi schreef:Over Hema en Livera hoor ik niemand. Hebben ze toch ook leuke lingerie
romatjuh schreef:En bij veel vrouwen met hangborsten kan je écht wel het verschil zien of zij een goede bh dragen of 1 van de Hunkemoller of een ander goedkope bh.
Boya schreef:Volgens mij komt de zwaartekracht met de jarenen krijgen we dat allemaal, ongeacht welk merk lingerie dan ook
![]()
Boya schreef:romatjuh schreef:En bij veel vrouwen met hangborsten kan je écht wel het verschil zien of zij een goede bh dragen of 1 van de Hunkemoller of een ander goedkope bh.
Volgens mij komt de zwaartekracht met de jarenen krijgen we dat allemaal, ongeacht welk merk lingerie dan ook
![]()