Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karolien_ schreef:Ik raad alle mensen die dit topic lezen aan om contact op te nemen met een notariskantoor. Een notaris denkt echt niet alleen maar aan zijn eigen kassa. Alleen daar kunnen ze juridisch juiste informatie verstrekken. Ik heb al zo veel dingen hier gelezen die gewoon niet juist zijn dat het te ver gaat om dat allemaal te gaan weerleggen. Voor de mensen die zich afvragen hoe ik dat weet: ik voer bijna dagelijks adviesgesprekken over deze onderwerpen.
Echt hoor, niet afgaan op de informatie die hier gegeven wordt!
(soms zegt iemand iets dat klopt maar meerendeels is het onzin)
Karolien_ schreef:Dat niet alles klopt wat hier gezegd wordt geloof ik graag. Dat niet elke notaris alleen aan zijn eigen kassa denkt zal ook vast zo zijn, maar als ik 450 euro notariskosten moet betalen voor een postzegeltje grond van 730 euro dan zakt mij daar de broek wel redelijk van af. Alleen al daarom zou ik eerder voor een GP kiezen, dat is in het gunstigste geval zelfs gratis, niet dat ik nu zo zuinig ben maar die notaris heeft aan ons het laatste jaar echt wel genoeg verdiend...Ik raad alle mensen die dit topic lezen aan om contact op te nemen met een notariskantoor. Een notaris denkt echt niet alleen maar aan zijn eigen kassa. Alleen daar kunnen ze juridisch juiste informatie verstrekken. Ik heb al zo veel dingen hier gelezen die gewoon niet juist zijn dat het te ver gaat om dat allemaal te gaan weerleggen. Voor de mensen die zich afvragen hoe ik dat weet: ik voer bijna dagelijks adviesgesprekken over deze onderwerpen.
Karolien_ schreef:Ik raad alle mensen die dit topic lezen aan om contact op te nemen met een notariskantoor. Een notaris denkt echt niet alleen maar aan zijn eigen kassa. Alleen daar kunnen ze juridisch juiste informatie verstrekken. Ik heb al zo veel dingen hier gelezen die gewoon niet juist zijn dat het te ver gaat om dat allemaal te gaan weerleggen. Voor de mensen die zich afvragen hoe ik dat weet: ik voer bijna dagelijks adviesgesprekken over deze onderwerpen.